חיפוש

רכבים לפירוק – סוגי הרכבים הפופולריים ביותר לגריטה

הרכבים הפופולאריים לגריטה הם אלו אשר מכילים כמות גדולה של מתכת, עלו על הכביש בשנתון מאוחר יחסית, וניתן להפיק מהם ערך מוסף. בהקשר הזה, שווה גם להכיר את החברות שלוקחות את הרכבים לפירוק ואף להתייעץ איתן

 

ראשית, יש לבדוק כמה כסף אפשר לקבל על רכב שהולך לגריטה

אחת הדרכים לבחור האם לקחת רכב לפירוק וגריטה או האם להשאיר אותו בחנייה היא כמובן לבדוק כמה כסף אפשר לקבל עליו. באופן כללי, חברה אשר קונה רכבים לפירוק מכל סוג יכולה לספק מידע אמין על התמחור ועל האופן שבו קובעים אותו. לאחר מכן, לא אמורה להיות בעיה לבחון כל מקרה לגופו ולקבל הצעת מחיר בהתאמה אישית וספציפית.

סוגי רכב פופולריים לגריטה כוללים מגוון המשקף את הצרכים הדינמיים של תעשיית מיחזור הרכב. כלי הרכב שנשלחים בדרך כלל לפירוק, מגיעים מרקעים שונים ומשרתים מטרות שונות.

קונה רכבים לפירוק

מה ההבדל בין סדאן והאצב'ק מבחינת הביקוש?

מכוניות סדאן, בהיותן בין סוגי המכוניות הנפוצות ביותר על הכביש, מהוות באופן טבעי חלק ניכר מכלי הרכב המיועדים לגריטה. המשמעות היא שרבים מגיעים בסוף מחזור חייהם בכל שנה, מה שהופך אותם למועמדים ראשיים לתעשיית המיחזור. לחלקים שלהם יש לרוב ביקוש גבוה בגלל המספר העצום של כלי רכב דומים, שעדיין נמצאים על הכביש, הדורשים החלפות.

לעומת זאת, מכוניות האצ'בק, בשל גודלן הקומפקטי והפופולריות שלהן בקרב נהגים עירוניים, מוצאות את דרכן למגרשי הגרוטאות במספרים ניכרים. החלקים הקטנים והיעילים שלהם ניתנים לרוב לחידוש או למיחזור בקלות, מה שהופך אותם לאופציה נוחה לפירוק מתקנים.

קונה רכבים לפירוק

כמה כסף אפשר לקבל על רכבי שטח?

רכבי שטח וקרוסאוברים, בהתחשב במבנה החזק שלהם ובגודל, תורמים נפח משמעותי של מתכת לתעשיית הגריטה. לרכבים אלו, המאופיינים לרוב בעמידות וביצועים לאורך זמן, יש רכיבים שיכולים להיות בעלי ערך גם לאחר שהרכב עצמו נחשב לא מתאים לכביש.

כלי רכב מסחריים כמו טנדרים ומשאיות קטנות ממלאים תפקיד מרכזי בעסקים רבים. עם זאת, שימוש קפדני בהם לעיתים קרובות מוביל אותם להישחק מהר יותר מאשר כלי רכב אישיים. כתוצאה מכך, כלי רכב אלה, לאחר שמשרתים את מטרתם, פונים לרוב למגרשי גרוטאות. המנועים הגדולים יותר, המסגרות המשמעותיות יותר והחלקים המיוחדים שלהם, יכולים להשיג מחיר טוב בשוק הפירוק.

 

מה לגבי אופנועים ואוטובוסים?

ברכב דו-גלגלי, כמו אופנועים וקטנועים, המנועים ומסגרות המתכת הם בעלי ערך הן לשוק היד השנייה והן לתעשיית מיחזור המתכות. לבסוף, אוטובוסים ומשאיות גדולות יותר, למרות שלא באותה שכיחות כמו מכוניות סדאן או האצ'בק, הם מכרה זהב בכל הנוגע לתכולת מתכת. גודלם ומשקלם העצומים מביאים לכך שהם יכולים לתרום נפח משמעותי של מתכת הניתנת למיחזור. בנוסף, רכיבים מסוימים של כלי רכב אלה, אם הם במצב טוב, ניתנים לשימוש מחדש עבור כלי רכב דומים.

קונה רכבים לפירוק

אולי תאהבו גם את