חיפוש

4 הרכבים שהכי שווים להשכרה לחופשה שלכם

הגיע תורכם. חודש פברואר משחק איתנו בקיץ – חורף, ואיך שלא נסתכל על זה – מדינת ישראל צועקת לנו לטייל בה.

בין אם יש לכם רכב ובין אם לא, למה שלא תשכירו רכב לכמה ימי טיול? בתשלום יומי נוח ומשתלם, תוכלו להנות מרכבים חדשים ולהרגיש כמו מלכים אמיתיים בחופש שלכם.

ליסינג טסלה ומגוון אפשרויות אחרות – מיד מולכם

 

טסלה מודל 3

אי אפשר לכתוב כתבת רכב בשנת 2022 מבלי לציין את שוברת חוקי המשחק של עולם הרכב. חברת טסלה הפכה את הרכב החשמלי – יוקרתי לנגיש כמעט לכל משק בבית בישראל, וכך מציבה תחרות לחברות הרכב הגדולות, חברות רכבי היוקרה ויצרניות הרכבים החשמליים. ליסינג טסלה או השכרת הרכב בתעריף יומי הפכו להיות אפשרות נגישה ומשתלמת במיוחד. הרכב החשמלי עם טווח הנסיעה הגדול ביותר בשוק הרכבים החשמליים יכול להיות שלכם! מרווח, מהיר, בטוח ועם שפע של אחסון – טסלה העונה על כל הדרישות של רכב לחופשה.

 

סקודה קארוק

אפשרות מצוינת למשפחה המטיילת עמוסת הציוד. סקודה קארוק הוא רכב משפחית, ספק ג'יפון ספק SUV, והוא מביא עמו חווית נסיעה נהדרת, מנוע 1.5 סמ"ק ו- 150 סוסים נלווים – מה שנותן חוויית נסיעה חלקה לכל בני המשפחה וחיסכון בדלק על הדרך. אין ספק שהוא לא אלגנטי וספורטיבי כמו רכבים אחרים לזמן חופשה בארץ, אך הוא בהחלט מספק את הסחורה בכל הנוגע לעבירות, נוחות וחיסכון בדלק.

 

W.M.B

לא סתם אומרים על הרכב הזה שלנהוג בו זה כמו חלום שמתגשם. בין אם אתם נוהגים על רכב מסדרה 1 הקומפקטית ועד לסדרה 3 מדגמי M, הרכב הבווארי מספק חווית נסיעה שאין לה שנייה. מנועים עוצמתיים, נוחות בלתי מתפשרת ושפע של אחסון בתא המטען הופך את רכבים אלו לרכבי יוקרה, ובהקשר שלנו – רכבי נופש שהופכים אותו ליוקרתי, מעצים ומגניב לאין שיעור.

 

הונדה ג'אז

חד משמעית ולאל ספק, אנחנו נקדיש חלק מכתבה זו בור רכב המיני ההיברידי המפתיע והלא מוערך בכלל. מדובר ברכב מיני, מושלם לזוג, חסכוני במיוחד בצריכת  הדלק והחשמל שלו. הונדה ידועה בכל העולם באיכויות הרכבים שלה ודווקא מכולם, נרצה להמליץ לזוג או למשפחה הצעירה על הרכב הבטיחותי, החסכוני והקומפקטי הזה.

 

מה עושים עכשיו

האפשרויות מגוונות, החל מעסקת ליסינג טסלה, השכרת סקודה ואפילו הונדה הקטנה. מטרת הכתבה היא להציג את מגוון האפשרויות שיש להשכרת רכבי חופשה וכמה שזה משתלם. נסיעה ללא הגבלה, הנאה והקללה שלא כל נושא הכנת הרכב לטיול. אלו מכם שאין להם רכב, תראו כמה זה קל להתארגן על כלי תחבורה ולקחת אותו לסופ"ש. תתקשרו, תבחרו, תשלמו ותהנו! המפתחות כבר בסוויץ'. השכרת רכב לחופשה היא אפשרות לא מוערכת וזה הזמן להביאה לאור הזרקורים.

רכב חשמלי

 

אולי תאהבו גם את