חיפוש

מוצרי חנוכה מכסף – הכירו את היתרונות הבולטים

מראה יוקרתי, עיצוב מרשים, עמידות גבוהה ואפילו בטיחות ללא פשרות הן רק חלק מהסיבות שבגללן כדאי להציב מוצרי חנוכה מכסף בראש סדר העדיפויות. במאמר הבא נרחיב על כך ונכין אתכם לחג האורות חנוכה כבר מעבר לפינה וזה הרגע לבדוק האם החנוכייה שיש בארון כשרה ואיזה עוד מוצרים חסרים לכם על מנת להשלים את רשימת תשמישי הקדושה. הבעיה היא שבחירה נכונה של חנוכייה עלולה להיות משימה מורכבת, בעיקר לאור האפשרויות הרבות שעל הפרק.

החדשות הטובות הן שאפשר ללכת על בטוח עם מוצרי חנוכה מכסף. אם בוחרים מוצרים מכסף טהור, יודעים בוודאות שאת החג הקרוב לא רק חוגגים כהלכתו – אלא גם עם בונוס של ערך מוסף עבור כל התא המשפחתי.

 

למה לבחור מוצרי יודאיקה ותשמישי קדושה מכסף טהור?

כסף טהור הוא חומר גלם עמיד ויוקרתי. אם משתמשים בכסף טהור על מנת לייצר מוצרי חנוכה, מרוויחים קודם כל את העיצוב המרשים. בהקשר הזה, צריך להבין שהתפקיד של החנוכייה הוא בין היתר להזכיר לנו את הנס שנעשה לבני ישראל. כפועל יוצא מכך, אנחנו ממילא מחויבים להציב את החנוכייה במקום בולט. אז אם כבר מציבים את החנוכייה באופן שבולט גם פנימה וגם החוצה, עדיף שזה יהיה עם מוצרי כסף אקסקלוסיביים.

יתרון אחר ולא פחות חשוב של מוצרי חנוכה מכסף בא לידי ביטוי בעמידות גבוהה. בחנוכייה מכסף למשל, לא צריך לחשוש מפני שעווה שנדבקת לקנים או לשמש. במקום זה, כל שנדרש הוא לבחור מלכתחילה חנוכייה מכסף טהור שאותה קל לנקות ולהבריק גם אחרי 8 ימים של שימוש אינטנסיבי.

 

לא לשכוח את כללי הבטיחות

אי אפשר לדבר על היתרונות הבולטים של מוצרי חנוכה מכסף בלי להזכיר את השיקול הבטיחותי. על פניו מדובר בשיקול שולי כי מותר להדליק נרות גם בלי חנוכייה, אבל זה ממש לא מומלץ.

הדרך הנכונה להדליק נרות בכל בית בארץ ובעולם היא להשתמש בחנוכייה מכסף טהור. אם משתמשים בחנוכייה מכסף, אפשר להיות רגועים גם אם משאירים אותה דלוקה במטבח או לאורך הלילה.

 

הקטלוג שלכם למוצרי חנוכה יוקרתיים

מתלבטים בין מוצרי חנוכה מכסף? רוצים לקנות מתנה לעצמכם, לחברים או למשפחה? בדקו את מוצרי החנוכה מכסף של האחים חדד ולא תתחרטו. עם קטלוג כל כך מרשים של כלי כסף איכותיים במחיר מעולה, יש לכם עכשיו הזדמנות יוצאת מגדר הרגיל להזמין ולקבל את המוצרים עד הבית.

לסיכום, חנוכה כבר מעבר לפינה. בדיוק הרגע כדאי לבדוק מה מצב החנוכייה בארון, לשדרג את מוצרי היודאיקה עם כלי כסף חדשים ולהצטרף לרשימת הלקוחות המרוצים של האחים חדד. אם תבחרו מוצרי חנוכה מכסף, תרוויחו תשמיש קדושה שמלווה את המשפחה שלכם עוד הרבה מאוד שנים קדימה.

חנוכיה וגביע על שולחן
חנוכיה וגביע על שולחן

אולי תאהבו גם את

חלל מעוצב
5 רהיטי חובה למעבדות

בכל מעבדה, יש מספר רהיטים שעליהם אנחנו פשוט לא יכולים לוותר. חלק מהם הם רהיטים שאותם אנחנו יכולים למצוא בכל בית, אולם אחדים מהם הם

קראו עוד »