חיפוש

אני עובד רוב היום באינטרנט – איזה חברה הכי מומלצת ברמת היציבות?

אנשים העובדים מהבית מחפשים תשתית אינטרנט יציבה כדי שלא יהיו להם ניתוקים ושיבושים.

איזו חברה הכי מומלצת ברמת היציבות? על כך במאמר הבא

 

חברת האינטרנט הטובה ביותר מבחינת יציבות

על מנת לדעת איזו חברת אינטרנט היא היציבה ביותר חשוב לערוך השוואת מחירים בין כל החברות ומה החבילות שלהן כוללות מכיוון שהמבצעים והחבילות משתנים כל כמה חודשים. מלבד זאת, לכל צרכן אינטרנט יש צרכים אחרים שאף משתנים על פי אזור השירות בו הוא מתגורר. כדי להתאים את חבילת האינטרנט היציבה ביותר יש לבדוק בחברות השונות הצעות המותאמות לשירותים שהצרכן זקוק להם. הדברים שיקבעו אם האינטרנט יעיל ויציב הם תשתית האינטרנט והמהירות שלו. לפיכך, בראש ובראשונה יש לבדוק איזו תשתית יש כבר בבניין שלכם. באזור מגורים שבו יש דירות ישנות, גם התשתית תהיה ישנה ומהירות הגלישה תהיה איטית. במצב כזה הצרכים שלכם יהיו אחרים. אין טעם להשקיע במהירות גבוהה כי התשתית לא תוכל לספק אותה. בבניינים חדשים, לעומת זאת, אין בעיה של תשתית ולא של מהירות הגלישה.

 

חברות אינטרנט עם תשתית עצמאית

כשמדובר בספקי אינטרנט ישנן חברות רבות שניתן להשוות ביניהן את החבילות והמבצעים האטרקטיביים, כמו: פרטנר, סלקום, נטוויז'ן, 012, הוט, בזק בינלאומי ועוד. לעומת זאת, מבחינת תשתיות רק לבזק ולהוט יש תשתית עצמאית. כלומר, התחרות בין הספקים גדולה ובין התשתיות התחרות היא רק בין בזק והוט שפרסו בכל הארץ את התשתיות שלהן. עם זאת, בשל השינוי בחוק כאשר הצרכנים מתחברים לספק מסוים הוא למעשה משתמש בתשתית של הוט או בזק ובונה להם חבילות הכוללות גם תשתית. הצרכנים מקבלים את שירות התיקונים של חברות התשתית אך הם מודיעים על התקלות לספקים שצריכים לספק להם שירותי תיקונים גם של התשתיות. בנוסף, מבחינת רכישת החבילות, התשלום עובר לספק גם אם התשתית היא של בזק או הוט. האפשרות הזו פותחת תחרות שגורמת למחירי האינטרנט לרדת הן מבחינת הספק והן מבחינת התשתית.

 

חברות אינטרנט עם תשתית של סיבים אופטיים

כיום שתי החברות העיקריות שמעניקות תשתית של סיבים אופטיים הם סלקום ופרטנר אך לא בכל הארץ. בשיטה זו הגלישה מהירה מאוד. האינטרנט עובר באמצעות סיבים עשויים מזכוכית דקה בניגוד לתשתית שאנו מכירים בה האינטרנט עובר דרך כבלי מתכת. השיטה החדשנית גורמת לסיב האופטי להעביר את הנתונים הדיגיטליים שהוא מקבל לטווח רחוק במהירות רבה הכפולה פי 10 מהגלישה הרגילה. לפיכך, אם אתם גרים באזור בו יש תשתית של סיבים אופטיים, זוהי השיטה היציבה ביותר לאינטרנט ללא ניתוקים ומהירות גלישה עצומה. מכיוון שכל העסק עדיין בחיתוליו, מעטים מאוד נהנים מתשתית זו, אך בקרוב גם לבזק יהיו סיבים אופטיים ברחבי הארץ, כך שיש למה לצפות.

 

ממיר

אולי תאהבו גם את

חלל מעוצב
5 רהיטי חובה למעבדות

בכל מעבדה, יש מספר רהיטים שעליהם אנחנו פשוט לא יכולים לוותר. חלק מהם הם רהיטים שאותם אנחנו יכולים למצוא בכל בית, אולם אחדים מהם הם

קראו עוד »