חיפוש

 איך לחסוך בצריכת הדלק החודשית

כבר שנים רבות שהאזרח הישראלי מתלונן על מחירי הדלק הגבוהים אשר מתווספים והופכים לאחת ההוצאות המשמעותית בכל חודש. מחירי הדלק מוסיפים לעלות מדי שנה, ולעיתים גם לרדת מעט אך אין ספק שביחס למדינות מתקדמות אחרות, מחירי הדלק בארץ גבוהים מאוד ובלתי נמנע שנוציא מאות שקלים בחודש על מילוי דלק ברכב הפרטי שלנו. אם בעיה זאת מציקה לכם גם תשמחו לגלות שישנם דרכים משמעותיות מאוד לצמצום צריכת הדלק החודשית שלכם, ולא, לא מדובר במעבר לנסיעה בתחבורה ציבורית או הליכה ברגל, אלא שינוי הרגלי הנהיגה שלכם אשר יכולה לצמצם את צריכת הדלק שלכם באחוזים רבים. הוסיפו לקרוא וגלו את כל הפרטים.

 

הממצאים מרעישים

כאשר ערכו מחקרים הבודקים צריכה של דלק הממצאים היו חד משמעיים: כאשר אותו נהג נוהג באותה מכונית, באותו מסלול ואפילו במהירות ממוצעת דומה אך בסגנונות שונים – מתקיים פער של 100% בצריכת הדלק. על כן עולה שסגנון הנהיגה הוא הגורם המרכזי לשינוי בצריכת הדלק וכאן המפתח לצמצום משמעותי בעלויות הדלק החודשיות שלכם.

לנהג הישראלי קשה מאוד לשנות את הרגלי הנהיגה שלו, מדובר על קו אופי מסוים, לעיתים אגו בכביש ולרוב קשור בהרבה חוסר סבלנות. חם, יש הרבה מה להספיק ובעיקר הרבה מחוסר הסבלנות שלו, העצבים והתסכול אנחנו מעדיפים להוציא על אנשים תמימים בכביש ובצורה אגרסיבית כי גם ככה לא נראה אותם שוב. לעוד מידע – imaginarium.co.il.

 

לימדו כיצד לפתח הרגלי נהיגה שיחסכו לכם בצריכת הדלק

נראה שהמחירים הגבוהים בארץ לליטר דלק אחד יכולים לשכנע כמעט כל אדם לערוך שינויים בהרגלי הנהיגה שלו גם אם זה דורש שינויים מסיביים. ישנם מחקרים רבים וניסויים שנעשו על צריכת דלק שהוכיחו שנהיגה אגרסיבית מעלה באופן משמעותי את שריפת הדלק ברכב ואינה מקצרת את משך הנסיעה.

כאשר אתם תלויים בנהגים אחרים בכביש, רמזורים ומעכבי נסיעה נוספים אין ספק שעליכם לשחרר מהאגרסיביות שבנהיגה ולאמץ הרגלי נהיגה רגועים יותר שגם יביאו אתכם בזמן זהה ליעד וגם יצמצמו משמעותית את צריכת הדלק. ניסויים רבים הוכיחו שהאצות רבות במהלך הנסיעה וכמו כן ברקסים רבים המובילים על האצות נוספים מביאים לשריפת דלק מיותרת. אין סיבה להאיץ בצורה מוגזמת בין רכב לרכב או לאחר רמזור כאשר אתם גם כך תלויים בהגבלות הרכבים שלידכם.

האצות רבות גורמות לשריפת דלק כפולה ביחס לנהגים אשר נוהגים ברגיעה. ניסויים אלה הוכיחו באופן חד משמעי שנהגים אשר ברוגע ובהתאם לנהגים האחרים לידהם – אומנם עדיין לעקוף ולהאיץ בצורה הגיונית אך לא למהר ללחוץ על דבשת הדלק ודבשת הברקס, אלא לשמור על מהירות קבועה כמה שיותר ועל תורים נמוכים. פועלה זאת שומרת על צריכה דלק נמוכה בכמעט חמישים אחוז ביחס לנהג הממהר לסחוט את דבשת הדלק ולבסוף מגיע אתכם לרמזור.

מיכל דלק באוטו

אולי תאהבו גם את

חלל מעוצב
5 רהיטי חובה למעבדות

בכל מעבדה, יש מספר רהיטים שעליהם אנחנו פשוט לא יכולים לוותר. חלק מהם הם רהיטים שאותם אנחנו יכולים למצוא בכל בית, אולם אחדים מהם הם

קראו עוד »