חיפוש

באילו צבעים הכי כדאי להשתמש כשבוחרים תמונה להדפסה?

רוצים להדפיס חולצה? יש לכם רעיון בראש אבל מתלבטים מה יהיה הצבע הטוב ביותר? אנחנו כאן לעשות לכם סדר בבלגן.

 

ראשית, בחרו צבע לחולצה

כשאתם בוחרים צבע לתמונה שרוצים להדפיס על חולצה, חשוב שתיקחו בחשבון קודם כל את החולצה. החולצה מהווה את הרקע של התמונה. הרקע הוא מה שימסגר ויבליט את התמונה שלכם, הוא זה שייתן לה נוכחות ומשמעות. כמובן שלא תבחרו בתמונה בצבעים לבנים עם חולצה לבנה כי זה יטשטש את התמונה, אבל גם חשוב לדאוג שתהיה התאמת צבעים. כך למשל לא תבחרו בתמונה בצבע ירוק על חולצה חומה, כי אז אתם עלולים להזכיר קצת עץ (אלא אם כן זו המטרה שלכם ואז מצוין).

לרוב, תעדיפו לבחור בחולצה לבנה שתהיה הרקע המושלם לכלל גווני הצבעים והתמונות. יחד עם זאת יש לחולצה לבנה גם לא מעט חסרונות – היא מתלכלכת מהר, חוסר עמידות הצבע הלבן, שקוף ועוד. יתכן וגם לבן יהיה לכם בנאלי מידי ותרצו חולצה בצבעים מיוחדים ובולטים יותר.

תוכלו להיכנס לאתר https://www.jacoshirts.com ולמצוא חולצות להדפסה במגוון צבעים. האתר יספק לכם את החולצות המודפסות המושלמות והמתאימות במיוחד בשבילכם. אם צבע החולצה חשוב לכם לא פחות מהתמונה עצמה, למשל אם הצבע הקבוצתי שלכם הוא אדום, כדאי לבחור קודם כל את צבע החולצה ולהתאים אליו את צבע התמונה שלכם. זה יכול להקל עליכם משמעותית בעיצוב החולצה.

 

לא הכול שחור ולבן אבל לפעמים עדיף

במידה וצבע החולצה פחות משנה ואתם רוצים קודם לבחור את צבע התמונה, יתכן ותרצו לבחור בצבעים הכי בסיסיים שיש – שחור ולבן. עם שחור ולבן אין איפה להתבלבל, מדובר בצבעים שלעולם לא יאכזבו אתכם. מדובר בהחלטה הקלה ביותר שיש לה יתרון משמעותי על שאר הצבעים – הם גם הבולטים ביותר בהדפסים על חולצות. כשמדובר בצבעים בעלי מורכבות, לעיתים יכולות לקרות תקלות עם הגוונים של הצבעים, הרי בסוף כחול ים יכול לצאת בגוונים קצת שונים ממה שציפיתם. לכן הבחירה בשחור ולבן יכולה להיות המועדפת בשבילכם, במיוחד אם אין לכם זמן וכוח להתעסק יותר מידי עם חולצות.

 

הכול עניין של טעם אישי

בסופו של דבר, הכול עניין של טעם אישי ומה שאתם בוחרים. אתם לא חייבים להתקבע על שחור ולבן ואתם יכולים לבחור באיזה צבע שתרצו, אפילו בכמה. אנשי מקצוע איכותיים ידעו לייצר לכם את ההדפסים המדויקים והטובים ביותר. כמובן שאם אתם חוששים בפערים בגוונים, תוכלו לבדוק בקלות במחשב שלכם את מספר הצבע לפי קטלוג או להסביר ליצרן מתוך דוגמה נוספת. אתם לא חייבים להגביל את עצמכם בכלל. אתם יכולים להשתגע עם הצבעים ולעשות את התמונה היפה ביותר בעיניכם. אנחנו נדאג כבר לצבעים שהם יהיו מושלמים ולעבודה הטובה ביותר עבורכם. הרשו לעצמכם להיות צבעוניים כמו הקשת.

 

בחירת צבע

אולי תאהבו גם את

חלל מעוצב
5 רהיטי חובה למעבדות

בכל מעבדה, יש מספר רהיטים שעליהם אנחנו פשוט לא יכולים לוותר. חלק מהם הם רהיטים שאותם אנחנו יכולים למצוא בכל בית, אולם אחדים מהם הם

קראו עוד »