חיפוש

מדריך שיפוץ מטבח

 בכל פעם כשיצא לכם לחשוב על שיפוץ מהטבח ירדתם מהרעיון כי חששתם שמדובר על עבודה מורכבת ועל בלגאן נוראי שיהיה לכםבבית? אם כך, כדאי לדעת שזה לא תמיד מדויק ובהחלט אפשר לעשות היום את הדברים גם אחרת.

תכננו את השיפוץ

בבואנו לדבר על משימה כמו שיפוץ מטבח, חשוב להבין שהדבר המהותי ביותר הוא פשוט לתכנן את הדרך שבה אתם עושים את הדברים. כלומר, עוד לפני שאתם הולכים לראות שיש למטבחים, אנחנו מציעים לכם להחליט איך תרצו שהמטבח ייראה בסופו של דבר. האם אתם רוצים שהמטבח יהיה מעוצב בסגנון כפרי? או שאולי דווקא סגנון מודרני יכול להתאים לכם יותר? האם אתם רוצים שיהיו במטבח שלכם, בין היתר, גם עגינות להטענת כל המכשירים הטכנולוגיים שבהם אתם עושים שימוש, כמו הטלפון הנייד להורדת מתכונים ועוד? יש היום אינספור פטנטים בתחום של עיצוב מטבחים ולכן בהחלט כדאי לעשות תכנית מסודרת מראש ולראות במה אתם באמת מעוניינים. רק כאשר תדעו לומר איזה מטבח אתם רוצים כדאי יהיה להתחיל לחשוב על ביצוע העבודות בשטח.

סיום השיפוץ

כמה עליכם להשקיע?

קשה לדבר על עיצוב ושיפוץ של מטבחים מבלי לדבר גם על העלויות, כי אם יש תחום שבו השמיים הם הגבול מבחינת המחיר, זה תחום המטבחים. זה ידוע שיש אנשים שקנו מטבחים בעשרות אלפי שקלים, כך שברור מדוע עלות שיפוץ המטבח זה משהו שמטריד גם אתכם. החדשות הטובות הן שהיום אפשר גם אחרת, שכן היום גם בתחום המטבחים, ובעיקר בתחום של שיפוץ מטבחים, יש אפשרות למצוא גם מחירים מוזלים. מצד שני, לעשות שיפוץ זול מידי זה אומר שכנראה בסופו של דבר המטבח לא באמת ייראה כמו שתמיד רציתם. לכן הפתרון הטוב ביותר יהיה להחליט מראש על הסכום שתהיו מוכנים להשקיע, שכן כך גם לא תחרגו ממנו וגם תדעו עם איזה תקציב אתם יוצאים להרפתקה הזאת.

כך תבחרו את אנשי המקצוע שיבצעו את העבודה בשטח

ממש כפי שלא בוחרים ככה סתם אינסטלטור ביבנה, כלומר רק בהתאם לשם שלו או לזמינות שלו, כך גם לא בוחרים שיפוצניקים למטבח באופן שרירותי. ההמלצה הכי טובה שלנו היא לראות עבודות שונות של שיפוצי מטבח שכבר עשה אותו איש מקצוע שבידיו אתם חושבים להפקיד את המשימה. למען האמת, כדאי יהיה לראות עבודות בסגנון של "לפני ואחרי", כי כך תוכלו להבין גם איך נראו המטבחים לפני שהוא שיפץ אותם. בנוסף, כדאי גם לדעת כמה תעלה עבודת השיפוץ עצמה, כי כמובן שמעבר לרכישת ארונות חדשים או מקרר חדש, גם על עבודת השיפוץ יהיה עליכם לשלם. מה שכן, ההמלצה שלנו היא לא לדחות את השיפוץ כי בסופו של דבר אתם תראו שלבשל ולאפות ממטבח משופץ ומחודש זו חוויה נפלאה, אז למה שתוותרו על כך?

אולי תאהבו גם את

בטון
איך מכינים בטון?

אם יש לך פטיו קטן שאתה רוצה להרחיב, או כל פרויקט אחר שכולל בטון, המאמר הבא ילמד אותך בדיוק איך להכין בטון.   בחר אחד

קראו עוד »