חיפוש

מתכננים שיפוץ? אלו הדברים שישדרגו לכם את הבית החדש

עומדים בפני שיפוץ של הבית שלכם? שיפוץ של בית חדש? אתם בוודאי מוקפים בעצות, רעיונות והמלצות אודות השיפוץ ומחפשים כיוון ברור לשדרוג הבית – אספנו לכם כאן אלמנטים שהם אמנם טרנדיים מאוד ונפוצים, אבל אינם בגדר אופנה חולפת, ויוכלו לאפשר לכם הנאה רבה ממרחב מחיה משודרג לאורך שנים

 

מכניסים את האור אל תוך הבית

בעבר, הכנסת אור טבעי אל הבית פנימה הייתה עניין מסובך. חלונות הזכוכית של פעם היו הרבה פחות עמידים, ולכן הסתפקו לרוב בצוהר קטן או חלון זערורי שיכניסו מעט אוויר ומעט אור אל פנים הבית. כיום, ההתקדמות הטכנולוגיות בענפי התעשייה והבנייה הביאה לרמה שבה ניתן באמת לבחור להרוס קירות קיימים ולהחליף אותם בחלונות ענק. החלונות השקופים מייצרים אווירה קלילה ומאווררת של מקום פתוח ומאפשרים לאור הטבעי להיכנס הביתה ולנוף להפוך לחלק ממראה הבית. הדבר מתאים בעיקר באזורים רוויי שמש וחום כמו ישראל.

שיפוץ הבית שלך

 

מוציאים מטבח אל החצר

מטבח חוץ הוא אלמנט נוסף שמתקשר היטב לעובדה שרוב העונות בישראל מתאימות לשהייה בחוץ וגם לניצול מירבי של חצר הבית, למי שיש. מטבחי חוץ הם מענה נהדר לאנשים שאוהבים לארח – זה המקום המושלם להרכיב גריל כדי לצלות בשרים וירקות או מעשנה שמאפשרת עישון עצמי של פרודוקטים. אפשר להקים גם תשתיות לבישול נוח במטבח בחצר – כיור נוח ומים זורמים, מקרר ומקפיא סמוכים וגם משטחי עבודה נוחים. עם מטבח חוץ כל שנותר הוא לארגן שולחן נוח לארוחה, רמקולים למוזיקה ואורחים אהובים ורעבים.

 

אחסון הוא ההבדל בין בלגן לסדר

הסוד הגדול בשמירה על בית מסודר הוא הקפדה על כמות מספקת של חללי אחסון – כאשר לכל דבר בבית יש מקום מוסכם וקבוע, יש פחות סיכוי לאי סדר, וגם כאשר יש בלגן, הסידור הופך לפשוט הרבה יותר. לכן חשוב מאוד לדאוג לכמות גדולה של ארונות, מגירות, מחסנים ושאר חללים לאחסון. לפעמים נדמה שיש עודף של חללי אחסון כאשר עוברים לבית, אבל אל דאגה, חפצים דינם להתרבות. כיום ישנן אפשרויות מגוונות של יצירת חללי אחסון, שמשתלבים היטב בעיצוב הבית, והם כמעט בלתי נראים.

חצר מטבח

 

החותמת האישית שלכם

כאן אין באמת אלמנט אלא המלצה מכל הלב – אל תשכחו את מה שמייחד אתכם ואת משפחתכם בעת שיפוץ הבית. אוהבים לשיר ולנגן ביחד? ארגנו לכם חלל אקוסטי למקם בו כלי נגינה ומערכת שמע איכותית. אוהבים לעבוד יחד בגינה? הקצו מקום בחצר לערוגות של ירקות בגידול ביתי. מעדיפים לצפות ביחד בסרטים ובסדרות? ארגנו אזור משודרג לצפייה משותפת. אוהבים מאוד לקרוא? ארגנו חדר קריאה שקט ונעים עם פינות נוחות לקריאה.

 

לסיכום

רגע לפני שיפוץ גדול של הבית, חשוב להחליט מה יהיו הדברים שכדאי להשקיע בהם, כי הם אלה שישדרגו באמת את איכות החיים שלכם בבית.

אזור כלי נגינה

אולי תאהבו גם את

בטון
איך מכינים בטון?

אם יש לך פטיו קטן שאתה רוצה להרחיב, או כל פרויקט אחר שכולל בטון, המאמר הבא ילמד אותך בדיוק איך להכין בטון.   בחר אחד

קראו עוד »
יסודות
מדריך שיפוץ מטבח

 בכל פעם כשיצא לכם לחשוב על שיפוץ מהטבח ירדתם מהרעיון כי חששתם שמדובר על עבודה מורכבת ועל בלגאן נוראי שיהיה לכםבבית? אם כך, כדאי לדעת

קראו עוד »