חיפוש

להפוך את יחידת הדיור לחדר עבודה: כל השלבים

יחידת הדיור שברשותנו היא נכס שיכול לשמש אותנו לצרכים רבים.

ישנה אפשרות להסב את יחידת הדיור לחדר עבודה נוח ומרווח.

אז איך בעצם עושים את זה?

סיכמנו לכם את כל השלבים הנחוצים.

 

השלבים להפיכת יחידת הדיור לחדר עבודה.

 

שלב ראשון – רוקנו את היחידה

השלב הראשון הוא הכנת הבסיס שעליו נבנה את חדר העבודה.

יחידת הדיור צריכה להיות ריקה לחלוטין, לאחר שרוקנו את כל החפצים שהיו בתוכה והשארנו אותה כקנבס חלק ניתן לעבור לשלב השני.

 

שלב שני – הכנת רשימת רהיטים

הכנת רשימה של הרהיטים והפריטים להם נזדקק בחדר העבודה שלנו, תיצור לנו סדר לפני תחילת העבודה.

הצרכים הבסיסיים הם:

  • שולחן עבודה איכותי ונוח.
  • כיסא בעל משענת מתכווננת ונוחה.
  • מחשב ועזרים אלקטרונים נוספים.
  • תאורה מרכזית ומנורת שולחן.
  • יחידת אחסון לניירת, קלסרים, כלי כתיבה וכדומה.

 

* כוכבית קטנה וחשובה בחרו ברהיטים איכותיים וטובים, חדר העבודה הוא מקום בו נבלה את רוב שעות היום ולכן חשוב שהוא יהיה פרקטי נוח ועמיד, בחנות כמו אוליווד רהיטים תוכלו למצוא רהיטים מחומרים איכותיים שישמשו אתכם שנים רבות.

כל אלו הם הצרכים הבסיסיים שצריכים להיות בחדר העבודה, בנוסף לצרכים הבסיסיים צריכים להיות פריטים שיסגננו את חדר העבודה פריטים עיצוביים כמו חפצי נוי ובנוסף יש הבוחרים להוסיף פינת התרעננות אליה נגיע בהמשך.

 

שלב שלישי – מיקום הריהוט בחלל

לאחר שהבנו מהם הפריטים הבסיסיים ליצירת חדר עבודה, נבין איך ואיפה למקם אותם על מנת לנצל בצורה נכונה ומקסימלית את החלל ביחידת הדיור. מצאו את החלל הפתוח והרחב ביותר ביחידת הדיור שם תמקמו את שולחן העבודה הכיסא.

חשוב לדאוג כי שולחן העבודה יהיה קרוב לשקע חשמל על מנת שתוכלו להניח על השולחן את המחשב ואת העזרים האלקטרונים הנוספים. מעל שולחן העבודה צריכה להיות תאורה מרכזית וחזקה, ועל גבי השולחן ניתן להניח גם מנורת שולחן.

את יחידת האחסון יש לפצל לשניים, יחידת אחסון של פריטים שאתם משתמשים בהם באופן רציף בעבודה כמו קלסרים חשובים דפדפות וכלי כתיבה אותם תמקמו ביחידת אחסון הקרובה לשולחן העבודה שלכם. את הדברים שבהם אתם פחות משתמשים באופן שוטף בעבודה מקמו ביחידת אחסון בחדר נפרד, על מנת שלא יגרום לתחושת צפיפות בחדר.

 

שלב רביעי – יצירת טאץ אישי

לאחר שמיקמנו בחדר את כל הרהיטים והחפצים הבסיסיים הגיע תורו של הטאץ העיצובי. על מנת ליצור מקום נעים וחלל עבודה שכיף לעבוד בו יש לשלב צבעים ופריטי נוי. בחרו את הקיר המרכזי ביותר וצבעו אותו בצבע שאתם אוהבים אך לא צבע עז על מנת לא ליצור הסחת דעת גדולה מדי.

הוסיפו תמונה או טפט של כיתוב עם משפט מחזק שאתם מאמינים בו. אפשר לשלב בחדר העבודה צמחים חיים שיעניקו אנרגיה חיובית ונעימה בחלל העבודה. אם יש לכם חדר נוסף ביחידת הדיור או חלל ריק נוסף, הוסיפו "פינת מנוחה".

חלל זה ישמש אותכם להפסקה או מקום לאכול בו את ארוחת הצהריים. ניתן להוסיף פינת ישיבה כמו ספה בצורת ר' להוסיף שטיח שיעניק מראה חמים ושולחן. וכך ליצור פינה בה תוכלו לבלות את ההפסקה שלכם במהלך העבודה.

 

לסיכום

על מנת ליצור חדר עבודה נוח מיחידת הדיור שלכם תזדקקו לרהיטים איכותיים המתאימים לחלל העבודה. הכניסו יחידות אחסון שיעזרו לכם לשמור על סדר וארגון, וודאו כי שולחן העבודה שלכם קרוב לשקע חשמל על מנת שתוכלו להניח עליו את כל העזרים האלקטרונים שברשותכם.

לאחר שסידרתם את כל הריהוט הבסיסי לחדר העבודה תתפנו להכניס את הטאץ האישי שלכם, בעזרת תמונות, טפטים, "פינת מנוחה" צמחים חיים ועוד פריטים שיוסיפו חיים לחלל העבודה שלכם. עקבו אחר כל השלבים שציינו ותוכלו ליצור מיחידת הדיור חדר עבודה נוח ומרווח עבורכם.

אולי תאהבו גם את

בטון
איך מכינים בטון?

אם יש לך פטיו קטן שאתה רוצה להרחיב, או כל פרויקט אחר שכולל בטון, המאמר הבא ילמד אותך בדיוק איך להכין בטון.   בחר אחד

קראו עוד »
יסודות
מדריך שיפוץ מטבח

 בכל פעם כשיצא לכם לחשוב על שיפוץ מהטבח ירדתם מהרעיון כי חששתם שמדובר על עבודה מורכבת ועל בלגאן נוראי שיהיה לכםבבית? אם כך, כדאי לדעת

קראו עוד »