חיפוש

כל הסיבות לפנות אל יועץ משכנתאות

מי מאיתנו לא היה רוצה דירה? או אולי אפילו בית פרטי? עם זאת, רוב הצעירים במדינה מתמודדים עם מצב כלכלי לא פשוט. זה אומר שאנחנו מסיימים צבא, לומדים ונכסים אל שוק העבודה. עם זאת, ולמרות שיש גם צעירים שמרוויחים בכלל לא רע, בעיקר במשרות שדורשות מהם לעבוד שעות נוספות בכל יום, עדיין קשה לקנות כאן דירה. המחירים בשמיים ועובדה היא שבמקרים שבהם ההורים לא עוזרים לצעירים, מאוד לא פשוט להם להגיע להגשת החלום על דירה. זה נשמע לכם מוכר? אם כך, אתם בוודאי חושבים על האפשרות של פניה אל הבנק לצורך בקשת הלוואה העונה לשם משכנתא. חשוב להבין שגם אם אתם רוצים לקבל משכנתא מהבנק, עליכם להגיע עם הון עצמי ולרוב עזרת ההורים, ברמה כלשהי, תהיה נחוצה. בנוסף לכך, חשוב להבין שכאשר מדברים על משכנתאות מדברים למעשה על עולם ומלואו ולכן זה לא כל כך פשוט לבחור את המסלול הנכון. יש מגוון רחב של אפשרויות ומסלולים, מה שמסביר מדוע עליכם לבדוק היטב על איזו הלוואה אתם חותמים. הלוואה המשכנתא היא הלוואה שלרוב תלווה אתכם עשרות שנים ולכן, אם אפשר לבחור את המסלול המתאים ביותר, מדוע שלא תעשו זאת?

כיצד יועץ משכנתאות יתרום לכם?

הייתה לכם לרגע דילמה האם כדאי לכם לפנות אל יועץ משכנתאות או לא? אם כך, כדאי שתדעו שאיש מקצוע כזה יוכל לעזור לכם הרבה יותר ממה שאתם חושבים. ראשית, איש המקצוע הזה מגיע עם ניסיון ועם הרבה ידע בתחום ושנית, הוא גם מכיר את המסלולים הקיימים. חשוב להבין שגם בעולם המשכנתאות, כמו בכל תחום אחר, יש מגוון אפשרויות ושינויים רבים שמתרחשים לאורך הזמן. לכן, אם בעבר היו שניים או שלושה מסלולים בלבד של משכנתאות, הרי שהיום זה כבר לא כך. זה אומנם חיובי, כי זה אומר שכל משפחה תוכל לבחור את המסלול הטוב לה ביותר, אך מצד שני, זה גם עלול להיות מבלבל. לכן, אם תפנו אל יועץ משכנתאות הוא יוכל לעזור לכם לעשות סדר בדברים. איש מקצוע כזה יידע לשאול אתכם את השאלות הנכונות, בין אם זה לגבי המצב הכלכלי הנוכחי שלכם ובין אם זה לגבי התוכניות שלכם להרחבת המשפחה. בהתאם לכל התשובות שתיתנו לו הוא יוכל להמליץ לכם על המסלול הטוב ביותר עבורכם ולכן יש חשיבות לפניה לאיש מקצוע כזה. בנוסף לכך, יועץ משכנתאות רציני גם יעזור לכם להתמקח מול הבנק ולקבל תנאים טובים יותר מבחינת הריביות.

מחשבון וכסף

איך תדעו שבחרתם יועץ משכנתאות מוביל?

לא חסרים אנשי מקצוע שמציגים את עצמם בתור יועצי משכנתאות טובים ומקצועיים אך האמת היא, שלא מכולם ניתן לצפות לטוב ביותר. לכן אפשר להבין אתכם אם גם אתם מרגישים שיש לכם דילמה, כי איך תבחרו יועץ מתאים? ההמלצה שלנו היא לבדוק ממתי עובד היועץ בתחום הזה והאם מי שכבר קיבל ממנו שירותי ייעוץ למשכנתא באמת יצא מרוצה. יש לשים לב, בין היתר, לכך שלכל יועץ משכנתאות יש תעריפים אחרים ולכן צריך לבדוק כמה אתם מוכנים לשלם. האם אתם מאמינים שאם תשלמו מחיר כפול על הייעוץ זה אומר שהייעוץ יהיה טוב או מתאים לכם יותר? לא תמיד זה המצב. כמו כן, חשוב לבדוק על מה בדיוק אתם משלמים והאם, לדוגמא, היועץ גם יוכל לעזור לכם בהמשך הדרך במידה ותרצו למחזר משכנתא או במידה ותהיה לכם כל דילמה אחרת לגבי ההלוואה הגדולה זו.

 

למידע נוסף בנושא משכנתאות לחצו כאן עכשיו

אולי תאהבו גם את