חיפוש

3 רעיונות לעיצוב דירה חדשה

כניסה לדירה חדשה היא אירוע מרגש שמחכים לו בכיליון עיניים אך לא לפני שמסיימים לעצב את הדירה לצרכים ולנוחות שלכם.

קבלו 3 רעיונות לעיצוב דירה חדשה מרווחת ויפה.

 

1 – הכי חשוב הוא עיצוב המטבח

כיום רוב המטבחים בדירות חדשות הם מטבחים פתוחים המשתלבים עם הסלון ומאפשרים אירוח מקסימלי. לעיתים מפרידים אי או פינת אוכל בין הסלון למטבח והכל נמצא בחלל אחד גדול. זו הסיבה שלמטבח ישנה חשיבות עליונה בעת עיצוב הבית. כלומר, הוא צריך להיות מעוצב בצורה מושלמת, פרקטי, נוח ודקורטיבי, מכיוון שהוא הדבר הראשון אליו נחשפים בני המשפחה בארוחות המשותפות והאורחים הישובים בסלון. כיום ישנם עיצובים חדשניים או עיצובים מודרניים המשלבים ישן מול חדש כמו מטבח איטלקי עכשווי. מדובר על ארונות עם קלפות הנפתחות כלפי מעלה. הארונות מורכבים בצורת שתי וערב. בנוסף, ברזים וכיורים מעוצבים, משטחי עבודה נוחים ומקומות אחסון בהתאמה אישית. ניתן לשלב אי עם כיסאות בר, קולט אדים מעל הכיריים, פתרונות תאורה כמו לדים הטמונים בקלפה ועוד. גם מטבח פורמייקה הוא בעיצוב מודרני בוהק המשלב פתרונות אחסון, קלפות, מגרות ומשטחי עבודה דקורטיביים על פי בחירה.

 

2 – עיצוב הסלון בסגנון מודרני או כפרי

הסגנון המודרני הוא סגנון פשוט ואלגנטי שיש לו קו אחיד המשרה ניקיון ויוקרה. אם בחרתם במטבח פורמייקה לבן עם משטח לבן, תוכלו להתאים את הסלון מבחינת הצבע והעיצוב של המטבח. כאשר הריהוט בגוון שחור או אפור הוא שובר את הלבן ומעניק לבית סגנון ייחודי. כמו כן, כשמדובר בעיצוב מודרני מדובר על מינימליזם. זאת אומרת שלא צריכים להיות יותר מדי אלמנטים בסלון מלבד ספה גדולה ומרווחת, מזנון קטן תלוי ושולחן הגשה לאורחים. הקירות צריכים להיות לבנים עם תמונה אחת גדולה ועל המזנון פריט עיצובי אחד מרשים. ככל שתשמרו על הצחות והמינימליות בסלון, כך החלל ייראה גדול יותר. לחילופין, שימוש בריפוד עם טקסטורות שונות, וילונות, שטיחים ושילוב של כמה צבעי פסטל יעניקו לסלון מראה כפרי המשרה אווירה חמימה וביתית.

 

3 – עיצוב חדר האמבטיה

דירה חדשה היא ההזדמנות הטובה ביותר לעצב את חדר האמבטיה בצורה יעילה ונוחה. תוכלו להתקין מקלחון עם דלתות הזזה במידה ומדובר על חדר אמבטיה קטן או מקלחון עם דלתות נפתחות בחלל גדול. כיום ניתן לבחור באסלות צפות עם ניאגרה נסתרת בקיר כך שהניקוי שלהן יהיה קל יותר. גם ארון אמבטיה תלוי יהיה פרקטי לצורך זה. בחרו כיור, ברזים ואלמנטים עיצוביים אחרים המותאמים לסגנון הקרמיקה שלכם. גודל הקרמיקה אותו תבחרו ישפיע על החלל. מומלץ לבחור לחדרי אמבטיה גדולים אריחים גדולים ולחדרי אמבטיה קטנים אריחים בהתאם ולהדביק אותם מהריצוף ועד לגובה התקרה כדי למקסם את תחושת הגודל בחלל.

 

ספות

אולי תאהבו גם את

הדפסת תמונות
4 אופציות להדפסת תמונות

הטכנולוגיה המתקדמת הובילה לקיומן של אפשרויות מגוונות להדפסת תמונות. מי שמכירים את התחום מקרוב, יודעים שכל אופציה מתאימה לסיטואציה אחרת. יצאנו לבדוק מהן האופציות שאתם

קראו עוד »