חיפוש

הגיע הזמן להשתדרג: איך מעצבים את האמבטיה?

האמבטיה שלכם זקוקה לשיפוץ? עוברים לדירה חדשה סוף סוף? בואו נדבר בשפת "אם כבר אז כבר" – השפה הנכונה עבור כל מי שמעוניין לעצב אמבטיה חדשה: אם כבר משקיעים בעיצוב חדר המקלחת למה שלא תעשו את זה טוב?! לא סתם טוב, ספץ!

אנחנו כאן עם כל הטיפים היותר חשובים לעיצוב חדר אמבטיה שיענה על כל דרישה שלכם. נשמע יומרני? בואו לפגוש את הטיפים המדויקים ולהבין כמה זה לא. שיפוץ חדר האמבט: כך תעשו את זה כמו שצריך בצורה הכי נכונה עבורכם.

 

פריסה נכונה בתכנון חלל חדר האמבטיה

לפני שאתם יוצאים להזמין את האסלה או המקלחון חשוב שתיצרו סקיצה המפרטת את פריסת חדר האמבטיה שלכם. תנו תשומת לב לנקודות חשובות כמו: נקודות חשמל, נקודות צנרת, מיקום נוח של הריהוט בחלל לצורך חווית שימוש נוחה ופרקטית (האם יש די מקום להתנגב? איפה ימוקם הארון ובאיזה קונספט הוא יהיה?), קחו בחשבון נתונים כמו אופן פתיחת הדלת האם היא נכנסת פנימה או נפתחת כלפי חוץ – עובדה שעשויה לקבוע האם חדר האמבט מיל די מקום או שיש לתכננו בצורה שונה.

תנו לבכם לעובדה שמקובל להסתיר את האסלה ולא לגלותה מייד עם פתיחת הדלת. תוכלו להשתמש בפתרון של בניית מחיצה מעוצבת עבור מקומות חשופים אותם תרצו להסתיר.

 

עיצוב אמבטיה בשימת דגש על פתרונות אחסון

ערכו רשימה של הפריטים אותם תרצו לאחסן בחדר האמבטיה. לפריטים הנדרשים לשימוש יומיומי ייחדו מדפים פתוחים וכן מדפים בתוך ארונות המונחים בהישג יד. ניתן לאחסן את המוצרים הבאים פחות לידי שימוש בארונות צרים על מנת לנצל את החלל בצורה מקסימלית.

נתון שרצינו להביא לידיעתם הינו העובדה שהקיר מאחורי האסלה לרוב הינו קיר בלתי מנוצל. תוכלו לעשו בו שימוש באמצעות התקנת מדף או שניים. (בדקו שהמדף אינו מותקן נמוך מדי ונוגע בראש בזמן ישיבה על האסלה).

 

ארונות אמבטיה

ארונות אמבטיה באטיקו מהווים חלק אינטגרלי ממגמת העיצוב הכוללת ומכותבים עם המסר העיצובי אותו תרצו להעביר בעיצוב חדר האמבטיה. ארונות אמבטיה מעוצבים בגרסה עומדת או תלויה הינם מרכיב חשוב באווירה כללית. במידה ותרצו לבחור בארון תלוי, תוכלו לבחור בדלתות מראה על מנת להפיק מהארון תועלת פונקציונלית של אחסון והצגת הבבואה כאחד.

 

סגנונות העיצוב הטרנדיים בחדרי אמבט

תוכלו לבחור בסגנון האמבטיה האהוב עליכם ל מנת לייצר סביבת רחצה נעימה ומותאמת. ניתן לצבוע את רצפת המקלחון או האמבטיה בכחול אינדיגו על מנת לקבל אפקט של השתקפות כבריכה או כמו ים. בנוסף, ניתן לבחור בעיצוב אמבטיה מודרני, תעשייתי או רטרו, ניתן להשיג גם אביזרים לחדרי אמבטיה בסגנון וינטג'. אם אתם אוהבים דווקא סגנון פרובנס מלא אופי, תוכלו ליהנות תמיד ולהיות באופנה עם אמבטיה בסגנון תקופתי, עשירה ובעלת ניחוח עתיק.

מקלחון

 

אולי תאהבו גם את

הדפסת תמונות
4 אופציות להדפסת תמונות

הטכנולוגיה המתקדמת הובילה לקיומן של אפשרויות מגוונות להדפסת תמונות. מי שמכירים את התחום מקרוב, יודעים שכל אופציה מתאימה לסיטואציה אחרת. יצאנו לבדוק מהן האופציות שאתם

קראו עוד »