חיפוש

3 עיצובים מיוחדים לפינות אוכל עגולות

פינות אוכל עגולות הן אחד הרהיטים המיוחדים בבית.

אם בעבר, פינת האוכל הייתה שולחן הממוקם אי שם בפינת החדר בחושך, היום פינות האוכל ממוקמות במקום של כבוד במרכז המרחב הציבורי ומהוות מאפיין עיצובי יחד עם תפקודן

כשולחן אוכל.

מיקומן המרכזי כיום הופך את בחירת עיצוב פינת האוכל לחשובה במיוחד – פינת האוכל העגולה צריכה להתאים או אף ליצור קו עיצובי לבית.

ריכזנו עבורכם את המידע והרעיונות החשובים לעיצוב פינות אוכל עגולות, כך שתוכלו לבחור את פינת האוכל המושלמת עבורכם ועבור עיצוב הבית שלכם.

 

פינת אוכל עגולה – אמירה עיצובית

כפי שנאמר, פינת אוכל עגולה תופסת מקום מרכזי במרחב הציבורי בבית, ועל כן היא נדרשת להתאים לקו העיצובי של הבית, ולמשוך את העין של כל הנוכחים. ישנם סוגים רבים של עיצובים שונים של פינות אוכל עגולות. במאמר זה, בחרנו עבורכם 3 עיצובים מיוחדים במיוחד – ולמי הם מתאימים.

 

פינת אוכל עגולה וינטאז'

וינטאז' הוא סגנון על זמני. בהגדרה, סגנון הוינטאז' מבטא פריטים חדשים אשר נראים עתיקים, או אלו אשר יוצרו לפני שנים רבות. פינת אוכל עגולה בעיצוב וינטאז' תאופיין, לרוב, בעץ מלא (ופעמים רבות בגוונים כהים יותר), עיטורי עץ ייחודיים על השולחן או על הרגליים ומאפיינים נוספים שלא נראים כיום בחנויות החדשות.

 

פינת אוכל עגולה מודרנית

פינות אוכל עגולות מודרניות מאופיינות, לרוב, בחלקים העשויים ממתכות כאלו ואחרות, או כאלה המשלבות צבעים שונים חוץ מעץ – שחור, לבן או צבעוניות. פינות האוכל המודרניות מתאימות ביותר לבתים המעוצבים, גם הם, בסגנון מודרני או קלאסי. פינות האוכל העגולות המודרניות לעתים ישלבו גם מאפיינים העשויים זכוכית, ועל כן יתאימו לבתים בהם דיירי הבית מבוגרים יותר.

 

פינת אוכל עגולה קלאסית

פינות אוכל קלאסיות מתאימות כמעט לכל בית. הן כוללות סגנונות רבים, המתאימים לבתים המעוצבים בסגנון קלאסי, נורדי, בוהו וסגנונות רבים נוספים. פינות האוכל הקלאסיות לרוב יהיו עשויות מעץ מלא, לרוב בהיר, ובעלות מאפיינים עדינים, עגולים ורכים.

 

בחירת כיסאות האוכל בהתאם לפינת האוכל

כפי שנאמר, קיימים סגנונות רבים לפיהם מעוצבות פינות אוכל עגולות, ובהם מספר עיצובים מיוחדים. כחלק מבחירת העיצוב המושלם של פינת האוכל לביתכם נכנס גם שיקול בחירת כיסאות האוכל. מגוון כיסאות האוכל הקיימים בשוק עצום, וכולל כיסאות המתאימים לעיצובים השונים.

 

כיסאות בסגנון וינטאז'

כיסאות מעץ מלא, לרוב כהים, בעלי עיטורים ייחודיים ברגליים. לרוב כיסאות אלו יהיו בעלי גב מרשים, יחד עם כרית מרופדת בבסיס הכיסא.

 

כיסאות בסגנון מודרני

כיסאות העשויים לרוב ממתכות שונות – ברזל, מתכת ועוד. עם פינת אוכל מודרנית, ניתן לשלב כיסאות בצבעים שונים לשבירת השגרה.

 

כיסאות בסגנון קלאסי

כיסאות מחומרים שונים הנחשבים לרוב בסגנון פשוט יותר. בעלי צבעים רגועים, ועשויים מחומרים המתאימים, כמעט, לכל שולחן.

 

סלון

אולי תאהבו גם את

הדפסת תמונות
4 אופציות להדפסת תמונות

הטכנולוגיה המתקדמת הובילה לקיומן של אפשרויות מגוונות להדפסת תמונות. מי שמכירים את התחום מקרוב, יודעים שכל אופציה מתאימה לסיטואציה אחרת. יצאנו לבדוק מהן האופציות שאתם

קראו עוד »