חיפוש

קניתי לייקים מזויפים לאינסטגרם והופתעתי בטירוף: הסיפור המלא בפנים

קניית לייקים מזויפים יכולה להפתיע באופן שלילי את הקונים מכיוון שאינסטגרם מסירה אותם מהחשבון ברגע שהיא מזהה את הזיוף.

אל תגידו שלא הופתעתם – הסיפור המלא במאמר הבא.

 

הסיפור המלא של קניית הלייקים לאינסטגרם

קניית לייקים ועוקבים באינסטגרם היא תופעה נרחבת שבאמצעותה ניתן להשיג עוקבים בקלות ובמהירות לסרטונים, פוסטים, תמונות וסטורי. בעלי פרופילים באינסטגרם עושים זאת על מנת לקדם ולמתג את עצמם, להשפיע על אחרים, לקבל חשיפה ולהיות פופולריים. בין אם אלו עסקים ובין אם ידוענים או אנשים שרוצים להעלות מהלך בפלטפורמה זו. תעשיית הלייקים הפכה לענפה ולחלק מהשגרה היום יומית. רוב האנשים לא מודעים להשלכות כאשר הם קונים לייקים מזויפים ולפתע מגלים שהם מוסרים מהחשבון שלהם. על פי תנאי השימוש והתקנות של אינסטגרם חוויית המשתמשים צריכה להיות אותנטית ואמיתית על מנת שתיווצר אינטראקציה בין קהילת המשתמשים. מסיבה זו אינסטגרם משתמשת בכלים המסייעים לה לגלות את הזיוף ואז התוצאות לא מאחרות להגיע.

 

קונים לייקים לאינסטגרם? – היזהרו מזיופים

על מנת שקניית העוקבים והלייקים תיראה אמינה ואמיתית חובה לקנות רק לייקים ועוקבים אמיתיים שיש להם חשבונות פעילים, שיש להם עוקבים אמיתיים, עמוד פרופיל והם מעלים תכנים בדיוק כמו משתמשים אחרים. ברגע שקונים לייקים מזויפים ואינסטגרם מזהה זאת היא שולחת הודעה על הסרתם של הלייקים והעוקבים המזויפים ומבקשת מהמשתמשים אליהם נשלחה ההודעה לשנות את הסיסמה שלהם על מנת שהדבר לא יחזור על עצמו. בהתאם לחומרת המעשה, האינסטגרם יכולה להגביל את הגישה לחשבון ובמקרים מסוימים גם להסיר אותו. בנוסף, כאשר היא מזהה חשבון מזויף שאינו פעיל היא מסירה אותו מהרשת.

 

אם קונים שיהיה אמיתי

למרות שעמוד האינסטגרם יכול להיות פעיל וענף גם ללא קניית לייקים כאשר משקיעים בתכנים, בתמונות, בסרטונים ועושים זאת באופן עקבי עם תיוגי האשטג ועבודה קשה, עדיין יהיו כאלו שיעדיפו לקנות לייקים ולהאיץ את כמות העוקבים שלהם. אם כבר עושים זאת חשוב לבחור בספק לייקים ועוקבים איכותי שמבטיח לספק רק עוקבים אמיתיים והצלחות מוכחות מאחוריו. ברגע שתקנו לייקים מעוקבים אמיתיים ותיווצר אינטראקציה, האינסטגרם תעלה אתכם לדרגה גבוהה יותר ותפרסם את התכנים שלכם בדפי הפיד או באקספלורר של משתמשים שאינכם מכירים. אלו הם עוקבים טבעיים, קהל היעד שלכם שאותו אתם רוצים כעוקבים. על מנת לשמר את העוקבים הטבעיים וכדי שלא יסירו את העוקב שלהם, ימשיכו לעשות לכם לייקים ולהיות איתכם באינטראקציה, השקיעו גם אתם והפכו לעוקבים שלהם בחזרה, עשו להם לייקים על הפרסומים, הגיבו, שתפו את הפוסטים שלהם וצרו מערכת יחסים אישית וירטואלית שתמנף לכם את הקידום באינסטגרם ותביא לכם לקוחות ועוקבים חדשים. זכרו שלעוקבים הטבעיים ישנם חברים שגם הם לבסוף יעקבו אחריכם אם תדאגו ליחסי ציבור טובים.

 

תמונה פופולרית

אולי תאהבו גם את