חיפוש

מהם התכנים שהולכים הכי טוב בזמן פרסום באינסטגרם

העולם הרץ ומשתנה שאנו חיים בו, מביא עימו דברים חדשים שצריך ללמוד בכדי לעשות התאמות. בעולם הפרסום, חייבים להיות בקצב של הטרנדים, הפלטפורמות, התכנים וכל מה שיכול לעבוד לשירותכם. אינסטגרם זאת אפליקציה שקיימת כבר כמה שנים טובות, והיא הפכה עם הזמן למוקד מרכזי לפרסום. אך לפני שתתחילו לפרסם בלי הכרה, חשוב להכיר את העולם שלפניכם, לדעת מה יכול לעבוד, ואיך תוכלו לעשות את זה בצורה הטובה ביותר.

 

התפתחות האינסטגרם

בהתחלה האפליקציה הייתה כרשת חברתית לשיתוף תמונות, עם אפשרות להוסיף פילטר, לשחק עם הצבעים, ולשתף במהירות ובקלות. לא היה פן שיווקי בפלטפורמה הזאת בתחילת הזרך, אף עם הזמן בעיקר לאחר שפייסבוק רכשה את אינסטגרם, נוספו אופציות נוספות לשיווק וקידום דרך האפליקציה. פרסום באינסטגרם הגיע והשתדרג, בעיקר ברגע שנכנס לתמונה פרסום ממומן באינסטגרם והשקת סטורי ממומן, נוצר פתח לעולם חדש של פרסום.

 

עניין של התאמת התוכן

פרסום באינסטגרם מאופיין בעיקר בפרסום של תוכן תמונות, וידאו קצר, סטורי, ג'יפים למיניהם. בנוסף, יש אפשרות לפרסם תוכן מאפליקציות אחרות חיצוניות, המתממשק ישירות לאינסטגרם. בכדי לפרסם נכון בפלטפורמה הזאת, צריך כמובן אסטרטגיה כמו עבור כל עסק. היום זה כבר לא עניין של כמה לייקים יש לעמוד, אלא כמה עוקבים, וצריך לשים על זה דגש בתהליך הפרסום.

 

פרסום נכון

בכדי לפרסם נכון, ולהעלות את מספר העוקבים, צריך לייצר קמפיינים ממומנים בפייסבוק שמושכים את הקהל ללחוץ בכדי להוסיף עוקב בלקות. בנוסך, ניתן לעשות חיבור ישיר לחנות, לתייג את המוצרים עם המחירים ולהוציא לסליקה חיצונית.

 

בניית אסטרטגיית תוכן

בכדי לבנות אסטרטגיית תוכן, יש כמה שלבים לתהליך, קודם כל תצטרכו להבין את המותג אותו תרצו לפרסם, אם מדובר בעסק שלכם, תצטרכו הבננה לגבי התועלות של העסק והחסרונות שלו. לאחר מכן תצטרכו להתחיל לאסוף חומרים, עם תמונות וסרטונים שיש ללקוח או לעסק. ולבסוף תצטרכו לעשות התאמת רלוונטיות, פרסום של תמונות אווירה לדוגמא זה חלק עיקרי בפרסום האינסטגרם, בכדי שזה יראה מקצועי.

 

סוגי תכנים

התכנים שבדרך כלל יתאימו בפרסום באינסטגרם הם די רחבים, לדוגמא ישנם תכנים של ידע, מידע יבש וברור להעברת מידע ללקוח. בנוסף, יש תכנים למכירה, תמונות מיועדות עם התוכן אותו מוכרים, המוצרים או השירותים, ים עם מחירים וקישור לרכישה. תכנים נוספים יכולים להיות תכנים המציגים את היעילות והאיכויות של המוצר, תכנים אותנטיים של המקום או של השימוש במוצר, וגם ישנם תכנים של אינטראקציה, סקרים ותהליכי עבודה.

 

תכנים בין לבין

בין כל התכנים שמקדמים ישירות מכירה, חשוב להוסיף תוכן אווירתי, סרטוני הדרכה, צילומים מקצועיים, קישורים לדפי נחיתה, טיזרים לדברים שעומדים לבוא ועוד.

 

לסיכום

מכל תוכן פרסומי שתרצו לשווק ולהוציא, תוכלו לייצר עמוד ותכנים רבים פרסומיים, כל עוד תדאגו שיש שילוב טוב ומאוזן של תכנים שיווקיים ותכני אווירה ואופי, תראו בקלות כמה כוח יש למרחב הזה.

פרסום באינסטגרם

 

אולי תאהבו גם את