חיפוש

מה הוא קידום אתרים ומי צריך את זה?

הרשת הפכה להיות הזירה העיקרית שבה אתם יכולים לפרסם את העסק שלכם, אולם חשוב להבין שאתם לא היחידה שנמצאים שם. כדי לוודא שהעסק שלכם יקבל חשיפה גבוהה ותוכלו להגיע למספר רב של לקוחות, אתם חייבים לקדם את האתר שלכם. אנחנו כאן כדי להסביר לכם את כל מה שחשוב לדעת על קידום אתרים, ואיך זה יכול לעזור לכם בתור בעלי עסקים.

 

קידום אתרים

קידום אתרים נועד לתת מענה לצורך של בעלי אתרים לוודא שרמת החשיפה לאתר שלהם גבוהה. העובדה שיש לכם אתר לעסק אינה מספיקה בפני עצמה, כיון שאתם חייבים לוודא שהאתר שלכם מביא לכם לקוחות. בקידום אתרים נעשה שימוש במספר טכניקות כדי לגרום לכך. את הקידום מבצעים בעזרת מומחה seo לקידום האתר שמתמחה בקידום אתרים.

 

איך זה קורה בפועל?

לקידום אתרים יש שתי דרכים עיקריות, כאשר לכל אחת מהן יש את היתרונות והחסרונות שלה. הדרך הראשונה היא קידום אתרים בתשלום. הדרך הזו דומה יותר לדרכי הפרסום שאותם הכרנו בעבר, שבהם אתם משלמים כסף על מנת שהאתר שלכם יופיע ללקוחות אפשריים. התשלום במקרה הזה הוא למנוע החיפוש של גוגל או לרשת חברתית אחרת שתציג את הדף שלכם.

 

קידום אתרים אורגני

בקידום אתרים אורגני האתר עצמו נבנה כך שהוא יוביל את הלקוחות אליו. בקידום אורגני אנחנו מנסים להתחקות אחר האלגוריתם של גוגל, על מנת להביא לכך שכמה שיותר מחפשים יגיעו דווקא אל האתר שלנו. בכל חיפוש בגוגל קופצות הרבה מאוד תוצאות, והחברה היא זו שמחליטה אלו תוצאות יופיעו בראש הרשימה. ההחלטה של החברה אינה שרירותית והיא מושפעת מגורמים שונים.

 

  1. מילות מפתח

הדבר הראשון שמשפיע על תוצאות החיפוש הוא מילות מפתח מסוימות. לכל תחום יש את מילות המפתח שלו, כאלו שאותן גוגל הגדירה בתור המילים החשובות ביותר בתחום הזה. ככל שהמילים הללו יופיעו יותר באתר שלכם, כך הוא יקבל מקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

 

  1. שימוש במדיה

קריטריון נוסף שעל פיו גוגל מתעדפת תוצאות חיפוש הוא תכני המדיה שנמצאים באתר שלכם. ככל שיש באתר יותר תמונות וסרטונים כך רמת החשיפה אליו תהיה גבוהה יותר.

 

  1. מהירות גלישה

הנתון האחרון שאליו חשוב לשים לב הוא מהירות הגלישה באתר שלכם. מלבד החשיבות הרבה שיש למהירות הגלישה על מנת לאפשר ללקוחות שלכם גלישה נוחה, המהירות חשובה כיון שגם היא אחד הדברים שגוגל נותנת לו חשיבות, כך שאתר בעל מהירות גבוהה יקבל מקום גבוה יותר בחיפוש.

 

לסיכום

קידום אתרים הוא פשוט חובה לכל בעל עסק שמעוניין שהאתר שלו יקבל רמת חשיפה גבוהה. כיום, קיימות בעיקר שתי טכניקות מרכזיות שמאפשרות לקדם אתרים, כאשר אתם בתור בעלי האתר יכולים להחליט איזו מתאימה לכם יותר. מומלץ להיעזר באיש מקצוע לצורך הקידום.

מחשב נייד

 

אולי תאהבו גם את