חיפוש

פתרונות לשולחנות קומפקטיים שנראים טוב

אנשים רבים שמעצבים את ביתם מעדיפים פתרונות נוחים וקומפקטיים, ופחות קונים רהיטים גדולים ומסורבלים שלא יהיו נוחים לניקוי או להזזה וניוד. במאמר הבא ניתן לכם מספר רעיונות לשולחנות קומפקטיים, נוחים וקטנים שיהפכו את הסלון שלכם לבעל קלאס באפס מאמץ.

 

שולחנות עגולים

היום מעטים האנשים שקונים את שולחנות הסלון הכבדים והגדולים, שלרוב גם אינם נוחים להזזה או לניקוי. יותר ויותר אנשים מחליפים את שולחן הסלון המסורבל בשולחן עגול קטן וקל שניתן לנקות בקלות ולהזיז או להרים בעת הצורך. השולחנות העגולים לרוב עשויים מבסיס מתכת וחלק עליון מעץ או זכוכית.

 

שולחנות מתקפלים

החידוש הבא בעולם עיצוב הבית הוא שולחן טרנספורמר שניתן לקפל ולהזיז בעת הצורך. רוב השולחנות המתקפלים שאנו מכירים הם מפלסטיק, נראים חסרי כל סטייל ועיצוב, ולרוב הם ישמשו אותנו לאירוח בטבע או בחצר.

לעומת זאת שולחן האוכל המתקפל לסלון עשוי מחומר איכותי, והינו  בעל זרועות שנפתחות בצורת מספריים בדומה למתלה הכביסה. שולחן זה קומפקטי בהזזה ובתפעול שלו וניתן לאחסן או להזיז אותו בכל עת שנרצה, ועדיין אינו מתפשר בעיצוב שלו.

 

זוג שולחנות בגדלים שונים

זוג שולחנות עגולים בגדלים שונים נכנס לאופנה לא רק בגלל שהם פשוט נראים מעולה יחד, אלא כי הם קומפקטיים ונוחים. במידה ואינכם משתמשים באחד מהם, תוכלו להכניס אותו מתחת לשולחן הגדול ולחסוך במקום בחלל.

השולחנות העגולים מגיעים במגוון של צורות וצבעים, ולרוב הם ישולבו בעץ ומתכת, שני חומרי גלם חזקים שמחזיקים מספר שנים. את השולחנות ניתן להזמין לא רק בצורת עיגול אל גם בצורת משולשים, מחומשים ועוד.

 

שולחנות אוכל מתקפלים

בדיוק כמו שולחן הסלון המתקפל, קיימים גם סטים של שולחן אוכל עגול או מרובע בעל זרועות מספריים מתקפלות. השולחן הזה הוא קומפקטי ועשוי לשרת אותנו היטב – לא תמיד יש לנו מקום בסלון לשולחן גדול, ולעיתים שולחן אוכל גדול יכול להיראות מסורבל.

שולחן מהסוג הזה יאפשר לנו להשתמש בו באופן פונקציונלי לארוחות ולקפל אותו בסיומן. הייחוד של השולחן הזה הוא שהוא אינו נראה כמו רוב השולחנות המתקפלים מפלסטיק שאנו לוקחים לטיול, אלא הינו מעוצב.

 

שולחן מתפצל מחובר

שולחן מתפצל מחובר הוא שולחן בעל בסיס מתכת אשר מחוברים אליו שני שולחנות מפוצלים, לרוב בגדלים שונים. השולחן המתפצל הוא בעל צורה ייחודית ונוחה, כך שניתן לפרוש את הדברים שעליו בין שני השולחנות בגבהים וגדלים שונים. השולחן המתפצל הוא חדש בתחום עיצוב הבית ולרוב יגיע מחומרי גלם של מתכת וזכוכית, המשדרים קלאסיות וסטייל.

קיימים חידושים רבים בעולם עיצוב הבית – שולחנות עגולים קטנים שכבר החלו לתפוס תאוצה, שולחנות מתפצלים וכפולים בבתים שצריכים מעט יותר מקום לאירוח, שולחנות מתקפלים לבתים קטנים ועוד. כל הפתרונות האלו הומצאו במיוחד עבור אנשים שמחפשים את הנוחות בלי להתפשר על היופי.

שולחן טרנספורמר

אולי תאהבו גם את