חיפוש

איך לבחור ארון פינתי טוב?

ארון פינתי הוא ארון שחוסך לא מעט מקום בבית או במשרד במיוחד אם הוא מותאם לצרכים שלכם. באמצעות ארון כזה ניתן לחסוך באחסון של החפצים, הספרים או הבגדים וליצר מרחב בחלל על מנת שיהיה קל לנוע בו. אם כן, איך תבחרו ארון פינתי טוב – על כך במאמר הבא.

 

למה ישמש אתכם הארון הפינתי?

ארון פינתי יכול לחסוך לכם הרבה מקום במטבח, בחדר השינה ובעיקר בחדר הילדים. למשל, ניתן בקלות למקם ארון פינתי המשמש כספרייה עם שולחן כתיבה מובנה בחדר הילדים וכך לחסוך מקום על ספרי קריאה, לימוד וציוד הדרוש לילדיכם. כך גם שמדובר על אחסון צעצועים ומשחקים בחדר הילדים. תוכלו להביט על קטלוג ארונות ספרים – לילך רהיטים ולהתרשם מהמגוון הגדול.

 

היכן ממקמים את הארון הפינתי?

את הארון הפינתי ממקמים באחת מפינות החדר במקום בו נפגשים 2 קירות בין אם מדובר על הסלון, חדר האמבטיה או המטבח ובין אם מדובר על חדר השינה או חדר הילדים. כמובן שהמיקום תופס גם לגבי משרדים. החלל יאפשר לכם להציב פרטי ריהוט נוספים בסמוך לארון הפינתי ולאחסן בו פריטים שאינם מתאימים במידותיהם לארונות עם מדפים מובנים.

 

למי מתאים ארון פינתי?

ארון פינתי יכול להתאים למשפחות ברוכות ילדים שצריכות מקום אחסון רב או לאנשים שאוהבים לאגור חפצים ורוצים לשמור על הסדר בבית. למעשה, כל מי ששואף לנוחות ימצא את הארון הפינתי יעיל ופונקציונאלי על מנת שישרת אותו למטרות שונות.

 

כיצד לבחור ארון פינתי?

את הארון הפינתי מומלץ לבחור בהתאמה אישית בהתאם לגודל ולחללי האחסון הדרושים לכם. במקביל יש לקחת בחשבון את חומרי הגלם, הגוונים והסוגים השונים. גם עבור הפרקטיות מומלץ לא להתפשר על הנראות של הארון, אלא לבחור ברהיט מעוצב שיתאים לסגנון של החדר. אלמנט העיצוב כולל את בחירת המרקם, הטקסטורה, הצורות והעיטורים השונים שצריכים להיבחר בהתאם לטעם האישי שלכם.

בנוסף, יש לקחת בחשבון את ענין הבטיחות במיוחד אם הארון מוצב בחדר הילדים ולוודא שהוא מיוצר על פי התקן וצבוע בצבעים שאינם רעילים ומותרים לשימוש. לאחר ביצוע כל ההתאמות לרבות מידות וגודל, חשוב להקפיד על האחריות של היצרן ולקבל תעודת אחריות לפחות לשנה.

 

ארון פינתי עמיד

פרמטר נוסף לבחירת ארון פינתי הוא העמידות שלו. מאחר ורבים רוכשים ארון כזה לחדר ילדים, חשוב לבחור בחומר שאינו סופג סימני אצבעות, כתמים ולחות כיוון שילדים נוהגים ללכלך באופן טבעי את החדר. ככל שהארון יהיה קל יותר לניקוי ועמיד בפני מפגעים שונים, כך הוא יחזיק מעמד לאורך שנים וישרת אתכם מבלי צורך להחליפו לאחר פרק זמן קצר. לסיכום, לארון פינתי יש יתרונות ושימושים רבים שיאפשרו לכם לנהל בית מאורגן ומסודר מבלי צורך לחפש אחר חפצים או לאבד אותם.

ארון פינתי

אולי תאהבו גם את