חיפוש

למה חשוב לבחור באיכות טובה?

כאשר מדובר על עיצוב הבית כל פריט ריהוט אותו רוכשים חייב להיות איכותי ומותאם לצרכים שלנו ולעיצוב החלל בו הוא ממוקם. ככל שנקפיד על האיכות כך גם הריהוט יהיה עמיד לאורך זמן ולא נצטרך להחליף אותו לעיתים קרובות. קבלנו את כל הסיבות מדוע לבחור באיכות טובה רהיטים לבית.

 

האיכות עולה על המחיר

שיפוץ הבית או השדרוג שלו גורם לנו להתחדש בפרטי ריהוט שיעניקו לנו נוחות וישרתו אותנו. לעיתים הבחירה נעשית משיקולי דעת שכוללים בעיקר תקציב. כלומר, מחפשים רהיט זול שאליו מתחברים מבלי לבדוק לעומק את חומרי הגלם, האיכות והאחריות של היצרן עליו. אחר כך מקבלים אותו הביתה ולא עובר פרק זמן ארוך ומתחרטים על הקניה.

הסיבות יכולות להיות קשורות לחוסר עמידות, לבלאי מהיר או לחומר גלם פשוט. למשל, בחירת ארונות בגדים ומיטות הם פריטים שאמורים להחזיק לטווח ארוך ולכן אין להתפשר על האיכות שלהם. באתר https://uliwood.co.il ניתן למצוא אינפורמציה נוספת.

 

יותר אחריות יותר איכות

בדרך כלל ברכישת רהיטים לבית ניתנת אחריות בין 1-5 שנים בהתאם לרהיט ולחברה ממנה קונים אותו. ישנו כלל אחד חשוב שכדאי לדעת. ככל שניתנת יותר אחריות על המוצר ליותר שנים, כך סימן שהמוצר איכותי יותר. החברה יודעת שהיא מוכרת מוצר טוב ולכן פחות אנשים יזדקקו לתיקונים וזאת הסיבה לאחריות הארוכה. במילים אחרות, אם אתם צריכים לבחור בין ארון בגדים עם אחריות לשנה לבין ארון בגדים עם אחריות ל-5 שנים, עדיף לשלם יותר ולקבל אחריות ארוכה.

 

איכות טובה היא תוצרת איטליה

בין אם מדובר במערכות ישיבה ופינות אוכל ובין אם מדובר על ארונות פתיחה או הזזה, הדגמים המובילים ביותר הם האיטלקים אותם מייבאים לארץ ישירות מאיטליה. הריהוט האיטלקי נחשב לריהוט איכותי למרות שגם בארץ מיוצר ריהוט לא רע, אך יקר יותר. למותגים האיטלקיים יש אמירה של סטייל המשקפים סגנון חיים מודרני ויוקרתי ולכן אנשים רבים מעדיפים אותם.

 

ההבדל בין ריהוט זול לריהוט יוקרתי

להבדיל מהריהוט הזול, הריהוט היוקרתי מיוצר בטכניקות איכותיות עם הקפדה וביקורת יצרן בסטנדרטים גבוהים יותר ובהתאם לתקנים. לא רק שחומרי הגלם טובים יותר והגימורים החיצוניים מושלמים, אלא גם הקונסטרוקציה הפנימית של הריהוט היוקרתי תהיה עמידה וחזקה יותר.

לעומת זאת, הריהוט הזול ניכר לא רק במחיר אלא גם העמידות. מדובר על ריהוט שבמשך הזמן יספוג כתמים, יתפרק, לא יעמוד בלחות ויתפורר ולמעשה יעלה יותר מאחר ותצטרכו להחליף אותו בתדירות.

 

אז למה חשוב לבחור באיכות טובה?

לסיכום, לא תרצו ריהוט אותו תצטרכו לתקן או להחליף בפרק זמן קצר וגם לא תרצו לחוות עוגמת נפש מרכישה מיותרת. לכן, יש לכם את כל הסיבות מדוע בחירת האיכות עולה על כל פרמטר אחר כאשר בוחרים ריהוט חדש לבית.

ריהוט יוקרתי

אולי תאהבו גם את