חיפוש

מהי התקופה הטובה ביותר בשנה לנסיעה לדובאי?

הודות להסכם השלום שנתחם לפני כשנה, שעריה של דובאי, פתוחים כעת לישראלים.

אז לפני שאתם מתחילים לתכנן ולארגן את הטיול הגדול, עליכם לבדוק מתי לטוס.

מהי התקופה הטובה ביותר בשנה לנסיעה בדובאי? זאת ועוד במאמר הבא.

 

הקדמה

העיר דובאי, היא חוויה תיירותית שאין כמותה. בדובאי, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של אטרקציות ייחודיות, שלא תראו בשום מקום אחר. כמו כן, תוכלו ליהנות בעיר מנופים מרהיבים, ואין ספור טיולים מהנים. תיירים רבים, אינם בודקים את מזג האוויר בעיר לפני הגעתם, ולעיתים מגלים כי הם אינם ערוכים למזג בעיר. בשל כך, ריכזנו עבורכם את כל מה שעליכם לדעת אודות מזג האוויר בעיר.

 

עיר מדברית

דובאי היא עיר מדברית אשר שוכנת במפרץ הפרסי. בשל כך, בדובאי, מזג האוויר חם למדי. אם אתם מתכננים טיול מאורגן לדובאי, התקופה הטובה ביותר בשנה לנסיעה לדובאי היא בין חודש נובמבר לחודש מרץ. זאת בשל העובדה כי בחודשים אלו, הטמפרטורות הגבוהות המאופיינות בעיר, מתמתנות. כך שגם בחודשי החורף הקרים, בדובאי, מזג האוויר מושלם.

 

חודשי הקיץ בדובאי

מזג האוויר בחודשי הקיץ בדובאי קשה הן לתיירים והן למקומיים. מדובר על טמפרטורות המגיעות ל – 40 מעלות. למרות החום הכבד, דובאי מציעה מגוון רחב של מלונות מפנקים ואטרקציות באזורים ממוזגים ומוצלים, כך שכלל לא תרגישו את החום. בדובאי תוכלו למצוא אתר סקי, קניונים גדולים, מסעדות, אתרי תרבות ועוד.

בנוסף, תוכלו ליהנות מבריכות, מחוף הים, משלל אטרקציות ימיות ביניהן שייט בסירה, קייאק ועוד, וכן מפארק מים רחב ידיים, כך שלא תפסידו כלום.

כמו כן, בדובאי, התחבורה הציבורית ואף תחנות ההמתנה לאוטובוס מקורות וממוזגות.

בשורה התחתונה, אם אתם חוששים מחופשת קיץ בדובאי, אל דאגה, זה אפשרי.

 

חודשי החורף בדובאי

העיר דובאי אומנם מאופיינות בחום ולחות, אך בחודשי החורף, חלה התמתנות קלה. בחודשי החורף הטמפרטורות עומדות על כ – 25 מעלות, כך שלא תסבלו מחום ולא מקור. אומנם מדובר בחורף, אך בדובאי, לא תזדקקו למעילים כבדים.

בחודשי החורף בדובאי, כאשר מזג האוויר הוא אידאלי, תוכלו ליהנות מכלל האטרקציות אשר העיר מציעה. תוכלו ליהנות מטיול רגלי ברחבי העיר, בחוף הים, בקניונים, בגנים המפורסמים של דובאי, וכן במוקדי התיירות של העיר, שוק הזהב, מגדל בורג' חליפה, המסגרת של דובאי, המזרקה המרקדת והמרהיבה ועוד.

חודשי החורף בדובאי, מהווים תקופה מושלמת לטיולים, ומעניקים חוויה תיירותית אידאלית.

 

על רגל אחת – התקופה הטובה ביותר בשנה לנסיעה לדובאי

העיר דובאי מספקת חוויה תיירותית מקסימלית, בכל חודשי השנה. דובאי מאופיינות במזג אוויר חם ובלחות גבוהה, אך מציעה מגוון רחב של אטרקציות בכל שנה. בחודשי הקיץ החמים, תוכלו ליהנות מאין ספור מקומות ממוזגים ומוצלים. בחודשי החורף הקרים, הטמפרטורות בדובאי עדיין גבוהות אך מתונות, כך שתוכלו ליהנות מחוויית טיול אולטימטיבית.

 

עיר תיירות

אולי תאהבו גם את

גמלים
טיול ארוך במצרים

אחד הדברים הנפלאים בחופשה בסיני, מעבר לעובדה שסיני כל כך קרובה אלינו שאין אפילו צורך לטוס בכדי להיות בחו"ל, הוא שלא צריך לעשות הכנות בירוקרטיות

קראו עוד »