חיפוש

יורדים לכינרת! אלה האטרקציות שאסור לפספס

טבריה השוכנת על שפת הכנרת היפה היא יעד תיירותי פופולרי בישראל. ידועה בהיסטוריה העשירה, הנופים המדהימים והמשמעות הדתית שלה, טבריה מציעה מגוון רחב של אטרקציות הפונות לכל המשפחה. מאתרים היסטוריים ועד הרפתקאות חוצות, מאמר זה יסקור את האטרקציות המובילות בטבריה וסביבתה, ויבטיח חוויה בלתי נשכחת ומהנה לכולם.

 

1. היסטוריה עתיקה

טבריה משופעת בהיסטוריה עתיקה, ומשפחות יכולות לצאת למסע מרתק בזמן על ידי ביקור באתרים ארכיאולוגיים שונים. המעיינות החמים של טבריה, למשל, מציעים הזדמנות ייחודית לטבול במרחצאות מינרליים חמים טבעיים תוך למידה על המרחצאות הרומיים העתיקים שעמדו בעבר באותו מקום. הגן הלאומי חמת טבריה הוא אתר חובה נוסף, המציג חורבות עתיקות שהשתמרו היטב, כולל תיאטרון רומי ומרחצאות תרמיים.

1. היסטוריה עתיקה

2. שייט בכנרת

ביקור בטבריה אינו שלם מבלי לחוות את יופיה של הכנרת. משפחות יכולות ליהנות משיט מרגיע בסירה על המים השקטים, תוך התבוננות בנופים עוצרי הנשימה של הגבעות שמסביב ושל רמת הגולן. חלק מהסיורים בסירות מציעים אפילו חוויות דיג, המאפשרות למבקרים לנסות את כוחם בלכידת מיני דגים מקומיים.

2. שייט בכנרת

3. ספורט מים וכיף על החוף

הכנרת מספקת הזדמנויות רבות לספורט ימי ופעילויות חוף. משפחות יכולות להתפנק בשחייה, להשתזף ולבנות ארמונות חול על החופים הבתוליים שלאורך החוף. חובבי ספורט ימי יכולים לנסות את כוחם בשייט קיאקים, חתירה בסירות וסקי סילון, ולהוסיף אלמנט של הרפתקה לחופשה שלהם.

 

4. אתרים מקראיים ורוחניות

לטבריה יש חשיבות רבה למטיילים דתיים, שכן היא מוזכרת בתנ"ך ונחשבת לאחת מארבע ערי הקודש של היהדות. משפחות יכולות לחקור את חורבות בית הכנסת העתיק, לרבות בית הכנסת המפורסם חמת טבריה, המאכלס רצפות פסיפס מדהימות מהמאה ה-4. קבר הרמב"ם, פילוסוף יהודי נערץ, נמצא גם הוא בטבריה ומציע הצצה למורשת הרוחנית של העיר.

 

5. שמורות טבע ומסלולי הליכה

חובבי הטבע ישמחו משפע היופי הטבעי המקיף את טבריה. משפחות יכולות לצאת למסלולי הליכה, כמו שביל מצוקי ארבל, ממנו נשקף נוף פנורמי של הכנרת והנופים שמסביב. אתר הטבילה ירדנית, השוכן בקצה הדרומי של הכנרת, הוא שמורת טבע שלווה המושכת מבקרים מכל העולם.

 

6. מוזיאונים ידידותיים למשפחות

טבריה מתגאה במספר מוזיאונים ידידותיים למשפחות המציעים תערוכות אינטראקטיביות וחוויות חינוכיות. מוזיאון דונה גרציה מספק תובנה על חייה של אשת העסקים היהודייה המשפיעה, דונה גרציה, באמצעות מצגות מולטימדיה וחפצים היסטוריים. מוזיאון חווית הגליל מציע מסע מציאות מדומה ייחודי, המאפשר למבקרים לחקור את ההיסטוריה והתרבות של האזור בצורה סוחפת.

 

7. תענוגות קולינריים

אף חופשה משפחתית אינה שלמה מבלי להתפנק עם המטבח המקומי. טבריה מציעה מגוון רחב של אפשרויות לסעודה, ממנות ישראליות מסורתיות ועד מאכלים בינלאומיים. משפחות יכולות להתענג על דגים טריים שנתפסו מהכנרת, לטעום שמני זית מקומיים וליהנות ממטעמים מזרח תיכוניים טעימים כמו פלאפל וחומוס.

 

סיכום

טבריה, הכנרת והסביבה מספקים שילוב מושלם של היסטוריה, רוחניות, יופי טבעי ואטרקציות משפחתיות. בין אם אתם חוקרים חורבות עתיקות, נהנים מספורט ימי או שוקעים במורשת התרבותית העשירה של האזור, טבריה מציעה משהו לכל אחד. כנסו כאן לעוד אטרקציות בטבריה והסביבה וארזו מזוודות, אספו את המשפחה והתכוננו להרפתקה בלתי נשכחת ביעד שובה לב זה!

יורדים לכינרת! אלה האטרקציות שאסור לפספס

אולי תאהבו גם את

גמלים
טיול ארוך במצרים

אחד הדברים הנפלאים בחופשה בסיני, מעבר לעובדה שסיני כל כך קרובה אלינו שאין אפילו צורך לטוס בכדי להיות בחו"ל, הוא שלא צריך לעשות הכנות בירוקרטיות

קראו עוד »