חיפוש

כללי התנהגות שכדאי להכיר באיחוד האמירויות

לאחר חתימת ההסכם בין איחוד האמירויות למדינת ישראל, ישראלים רבים החלו לתכנן את טיולם הגדול לאיחוד האמירויות.

על מנת להימנע מחוסר נעימות, ישנם מספר כללי התנהגות שכדאי להכיר באיחוד האמירויות.

ערכנו עבורכם מדריך מפורט אודות הכללים.

בואו נתחיל

 

הקדמה

איחוד האמירויות, ביניהם דובאי ואבו דאבי נחשבות לערים המפותחות ביותר בעולם. בנוסף, הן נחשבות לערים הבטוחות ביותר. עובדה זו טמונה בחוקיה הרבים של איחוד האמירויות וכללי ההתנהגות בה, וכן המצלמות הפזורות ברחבי הערים.

ברחבי העיר, ניתן לראות שילוטי אזהרה המציינים את כללי ההתנהגות במקום. המקומיים, מגלים יחס חם והכנסת אורחים אדיבה, אך אל תטעו, עבירה על כללי ההתנהגות במקום, עלולה להוביל לעונשים חמורים.

 

חוקי הלבוש

באמירויות, מקפידים רבות על לבוש צנוע. בכל הנוגע ללבישת בגדי ים וחוף, אין בעיה, כל עוד הם נלבשים באזורים המותאמים לכך, לרבות בריכות, חופי הים ואתרי מים כאלו ואחרים. בנוסף, ישנם מקומות קדושים בעיר, אשר בהם הנשים מחויבות בלבישת כיסוי ראש.

 

הבעת חיבה בציבור

במרחב הציבורי באמירויות, חל איסור על גילויי אהבה וחיבה, לרבות איסור להתנשק, הן למקומיים והן לתיירים.

כמו כן, בכל הנוגע לזוגות חד מיניים וגילוי אהבה במרחב הציבורי חל איסור נוקשה. האיסור נוגע למקומיים ותיירים כאחד, ועבירה עליו עלולה להוביל למתן קנסות, מאסרים ואף לסילוק.

 

צילום תמונות

במקום כמו איחוד האמירויות חל איסור על צילום מבנים צבאיים או ממשלתיים ללא אישור מראש. כמו כן, חל איסור על צילום אנשים במרחב הציבורי ללא אישור.

 

מהירות נסיעה

לאלו המשכירים רכב באיחוד האמירויות, ישנה חשיבות רבה להקפיד על נהיגה במהירות המותרת. חריגה במהירות הנסיעה, תלווה בקנסות.

 

אכילה ושתייה

באיחוד האמירויות ישנם חוקים ברורים לכל הנוגע לאכילה במרחב הציבורי. הדבר רלוונטי אך ורק בחודש הרמאדן, אשר בו המוסלמים צמים. בחודש הרמאדן חל איסור על אכילה ושתייה במרחב הציבורי הן למקומיים והן לתיירים.

בבתי המלונות והמסעדות, התיירים רשאים לאכול ולשתות.

 

צריכת אלכוהול

תיירים שאינם מוסלמים, אשר מלאו להם 21, מורשים לשתות אלכוהול בקומות המיועדים לכך, בברים, וכן בבתי המלון. חל איסור מוחלט על הסתובבות בשכרות או עם אלכוהול במרחב הציבורי. העוברים על החוק מסתכנים בקנסות כבדים.

 

נטילת סמים

באיחוד האמירויות ישנו איסור חמור על נטילת סמים, עבירה על החוק מובילה למאסר מידי. כמו כן, ישנן תרופות אשר מכילות סמים אשר לא ניתן להכניסן לאיחוד האמירויות.

 

קללות וגידופים

באיחוד האמירויות חל איסור חמור על שימוש בקללות או גידופים.

 

כללי ההתנהגות באיחוד האמירויות

כפי שניתן לראות, באיחוד האמירויות ישנה הקפדה רבה על חוקים וכללים. עבירה על החוקים והכללים האמורים, גוררים אחריהם קנסות, וכן ענישה נוקשה הכוללת מאסר או סילוק. כל פגיעה בחוקי המדינה או מעשה המבזה את המדינה או את סמליה, המטבע וכן הדגל, נחשבים לפגיעה חמורה בכבוד המדינה ועבירה חמורה על החוק.

 

תיירים

אולי תאהבו גם את

גמלים
טיול ארוך במצרים

אחד הדברים הנפלאים בחופשה בסיני, מעבר לעובדה שסיני כל כך קרובה אלינו שאין אפילו צורך לטוס בכדי להיות בחו"ל, הוא שלא צריך לעשות הכנות בירוקרטיות

קראו עוד »