חיפוש

מה השיטה הטובה ביותר לסידור מחסן בבית?

דרכים לגרום למחסן להיראות טוב

אל תטעו לחשוב כי המחסן איננו חלק מהבית. המחסן הוא חלק חשוב מאוד שצריך לטפח אותו. הזנחת המחסן זהה להזנחת הבית. אם תתאמצו קצת תוכלו להפוך גם אותו למסודר ונוח.  ישנן מספר שיטות מצוינות שיאפשרו לכם להפוך את המחסן שלכם למחסן החלומות – רוצים לדעת איך להיות מאורגנים יותר? אילו חפצים לזרוק ואילו הרגלים לזרוק? הכתבה הבאה במיוחד בשבילכם!

 

טיפ ראשון – מה שלא משתמשים מוסרים!

מיינו את החפצים – חפצים שאתם לא משתמשים השליכו לפח או מסרו לצדקה. אגירה זו מחלה של המאה ה- 21 כיוון שהשפע שולט בהכל. תניחו לרכוש שלכם ותנו אותו למי שבאמת צריך אותו. עודף חפצים הוא ההופך את המחסן למבולגן. מחסן מתכת מפוצץ לא מאפשר למצוא את החפצים השימושיים ביותר כי הם מסתתרים מאחורי חפצים מיותרים.

 

טיפ שני – קצת ניקיון

נקו את החפצים המלוכלכים, למשל מכשירי חשמל שיושבים שם כבר שנים. אם תנקו את החפצים זה יעזור להם להישמר יותר – כבדו את החפצים שלכם וכך תכבדו את עצמכם.

 

טיפ שלישי – סדר מופתי

סדרו את המחסן לפי אגפים, שבכל אחד יש חפצים מתחום אחר. מיפוי המחסן יאפשר לכם למצוא בקלות את החפצים ולהחזיר אותם בקלות. מחסנים מתבלגנים בעיקר כי לא מחזירים כל דבר למקום שלו, המיפוי יפתור את זה. אם אתם בונים את המדפים בעצמכם תוכלו לחשוב מראש איזה רווחים בין מדפים נכונים לכל אגף, ולבנות מדפים מיוחדים לחפצים גדולים במיוחד.

 

טיפ רביעי – מה שלא שייך למחסן להוציא

בטוח תמצאו חפצים שנאבדו לכם וחיפשתם רבות בזמן הסידור, זה אנושי וזה בסדר. אבל אל תשאירו אותם שם, כל מה שיכול להיות במקום אחר הוציאו. למחסן יש נטייה להפוך לכאוס לכן עדיף לשמור שם בדיוק מה שצריך.

 

טיפ חמישי – איך תשמרו על הסדר?

חשוב לשמור על סדר אחרת כל העבודה שהשקעתם תלך לפח. הנה כמה רעיונות –  החזירו כל פעם את הדבר למקום ואל תתעצלו ותניחו אותו במקום הנגיש יותר, נסו ליצור ארגזים מסודרים עליהם יש רשימה שמזכירה לכם מה יש בתוכם, צרו רשימה או מפה למחסן שמראה איפה נמצא כל דבר וכל העולה על רוחכם. חשוב שתמצאו את השיטות שנוחות לכם כי רק הן ישרדו לאורך זמן.

 

לסיכום – סידור המחסן בבית

המחסן שלכם צריך להיות נגיש ונוח בשבילכם, הפכו אותו לכזה כדי להפוך את החיים שלכם לנוחים יותר ונכונים יותר. עשו כל טיפ שנכתב לעיל והמחסן שלכם יהפוך למושלם, זו הבטחה! במהלך הסידור מחדש נסו לחשוב על אסטרטגיה חדשה לסידור המחסן מתוך הניסיון שלכם איתו. מחפשים חברת מחסנים מקצועית עם שפע מוצרים? אז היכנסו לאתר.

 

מדפים

אולי תאהבו גם את

שָׁטִיחַ
כך תשמרו על שטיח נקי

לאחר שעברנו את המשימה המאתגרת של בחירת השטיח המתאים ביותר והתאמתו אל הבית שלנו ואל קו העיצוב הכללי שלו, נשארה לנו משימה לא פחות מאתגרת

קראו עוד »