חיפוש

עוקבים באינסטגרם – ככה תשברו את המחסום ה-10K

היום כבר אפשר לומר שיש עניין אחר שמשותף לכל המשתמשים באינסטגרם – כולם רוצים לעבור את מחסום ה – 10K. יש מי שרואים בהליך זה כתקרת זכוכית, בעוד אחרים יודעים שהם יעשו הכול כדי לשבור אותה. הישארו אתנו ותגלו איך תוכלו לשבור את המחסום בקלות ולהגיע למספר רב מאוד של עוקבים.

 

קודם כל – תבררו מיהו קהל היעד שלכם

בשלב הראשוני אתם צריכים לשאול את עצמכם מי קהל היעד שמתאים לפרופיל שלכם. שכן, כך תוכלו להתאים את התוכן לקהל היעד. ברגע שיהיה לכם תוכן שיעניין אנשים מסוימים, אתם תוכלו להעלות את הסיכוי לכך שאלה יעקבו אחריכם ובכמויות. אם אינכם יודעים מיהו קהל היעד, תוכלו פשוט לשאול את עצמכם את השאלה הבאה: "מיהם האנשים שירצו לראות ולעקוב אחר התכנים שלי?". לאחר מכן, תערכו טבלה ותסמנו את הפרמטרים שנוגעים להם, למשל:

  • גברים ו\או נשים
  • צעירים ו\או מבוגרים ועוד

רק לאחר שתבצעו פילוח של קהל היעד, תוכלו להמשיך לשלב הבא שיאפשר לכם להתקדם אל עבר ה – 10K.

עוקבים באינסטגרם

תקנו עוקבים באינסטגרם

עכשיו, כשאתם יודעים מיהו קהל היעד שלכם, נותר לכם לקנות עוקבים באינסטגרם. אם זו הפעם הראשונה ששמעתם על אפשרות זו, כדאי שתדעו שמדובר ברכישה בלתי מוגבלת. כך שתוכלו פשוט לחשב כמה עוקבים יש לכם בשלב זה ולבצע את המשוואה הבאה: 10K – סכום העוקבים הקיים = מספר העוקבים שתצטרכו לקנות כדי לעבור את תקרת הזכוכית. נציין בשלב זה שאת הרכישה כדאי לבצע באתר מהימן כמו goolike קניית עוקבים באינסטגרם שמשתמשים רבים קונים ממנו.

 

תעלו תוכן רלוונטי

סביר להניח שתרצו לעבור את ה – 10K ולהגיע למצב שבו אתם מעלים באופן קבוע את העוקבים שלכם. אם כך, כדאי שתתחילו להעלות תוכן רלוונטי שיעניין את העוקבים שלכם ויגרום לגולשים חדשים לעקוב אחריכם. נמליץ לכם לפנות לעוקבים שלכם ולשאול אותם אם יש להם תכנים מסוימים שהם אוהבים ורוצים לראות באופן קבוע בפרופיל שלכם. ביצוע פעולה פשוטה זו תאפשר לכם להתאים את עצמכם לעוקבים שלכם ולהחזיק בהם, כך שהם לא יבצעו בטעות אנפולואו.

עוקבים באינסטגרם

תפעלו בכל הפלטפורמות האפשריות

אל תתמקדו רק בפוסטים פשוטים, תשתמשו בכל הפלטפורמות האפשריות שמוצעות על ידי אינסטגרם. ההמלצה היא להעלות בתדירות גבוהה סטורי, רילז ועוד. שכן, כך תעלו את החשיפה של הפרופיל שלכם ותעלו על הדרך את הסיכוי להעלאת מספר העוקבים שלכם באופן משמעותי.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את הדרך הטובה ביותר להגיע ל – 10K עוקבים באינסטגרם. בשלב זה אתם יודעים איך בדיוק לעשות זאת, כך שנותר לכם רק ליישם את המידע שהצגנו בפניכם לעיל ולהגשים את החלום שלכם תוך זמן קצר מאוד. נאחל לכם כעת שיהיה בהצלחה!

עוקבים באינסטגרם

אולי תאהבו גם את