חיפוש

איך ניתן להתפרסם היום דרך הטיקטוק

כל כך הרבה אנשים רוצים להיות מפורסמים. יש מי שרוצים להתפרסם דרך ריאליטי בטלוויזיה, יש מי שמעדיפים להתפרסם באינסטגרם ויש מי שיודעים שהדרך הנכונה באמת היום היא להתפרסם דרך הטיקטוק. יצאנו לבדוק עבורכם, אלו שמבינים עניין בכל הנוגע לרשתות חברתיות – איך תוכלו להתפרסם היום דרך הטיקטוק וחזרנו עם כל הפרטים שאתם פשוט חייבים לשמוע.

 

רקע בכל הנוגע לפרסום בטיקטוק

רגע לפני שנציג בפניכם את השלבים לפרסום דרך הטיקטוק, ראוי שנציג בפניכם את הדרך שבאמצעותה השגנו עבורכם את המידע המבוקש. אנחנו לא התפרסמנו בטיקטוק ונכון לרגע זה אנחנו גם לא שואפים לזה. את המדריך הנוכחי בחרנו לכתוב אחרי שהבנו שמדובר בעניין שמרתק גולשים רבים.

אם לומר את האמת, מתת, האחיינית שלנו ביקשה מאתנו להפגיש אותה עם מפורסמים מהטיקטוק כדי שהם יספרו לה ממקור ראשון איך אפשר להתפרסם דרך האפליקציה. הישארו אתנו ותגלו גם אתם איך תוכלו לעשות זאת.

 

השלב הראשון בפרסום דרך הטיקטוק – רכישת עוקבים

כפי שכבר ידוע לכם, פנינו אל כמה מפורסמים בטיקטוק ושאלנו אותם – איך עשיתם את זה?. התכנון המקורי שלנו היה ליצור קשר עם צארלי דמיליו ועם עוד כמה מפורסמים מחו"ל, אבל לא הצלחנו להשיג אותם. אלו שמסרו לנו את השלבים שיוצגו בפניכם כעת הם מפורסמים ישראליים שיש להם מעל 12 מיליון עוקבים והם ביקשו להישאר בעילום שם.

השלב הראשון לדבריהם הוא לקנות עוקבים בטיקטוק. לא משנה כמה חברים יש לכם בבית הספר, בצבא או בכל מסגרת אחרת – זה אף פעם לא מספיק. רכישה קטנה של עוקבים תקפיץ אתכם בדירוג האפליקציה ותביא אתכם אל עבר השלב הבא.

 

השלב השני בפרסום דרך הטיקטוק – העלאת תכנים איכותיים

שימו לב, זה לא מספיק לרכוש עוקבים בטיקטוק. אתם צריכים גם שיהיו לכם תכנים איכותיים. כאלו שיכללו את הפרמטרים הבאים:

  • מוזיקה איכותית ומוכרת
  • סט צילום מקצועי
  • רקע מעניין

תחשבו על זה רגע, המפורסמים שאתם עוקבים אחריהם תמיד מעלים תכנים עם מוזיקה איכותית, על סט מקצועי כשמאחוריהם יש רקע מעניין שגורם לכם לבהות בו.

 

השלב השלישי בפרסום דרך הטיקטוק – התמדה

אתם צריכים להמשיך ולהתמיד בכל הנוגע לשלב השני. זאת אומרת שאתם צריכים להעלות מידי יום לפחות סרטון אחד לטיקטוק. בהתחלה, כשעוד יהיו לכם עיסוקים  נוספים, אתם עשויים להרגיש במעמסה. אבל תאמינו לנו, עם הזמן, אתם תראו שיש לכם יותר ויותר עוקבים ותקבלו הזמנות לקמפיינים ופרסומות, כך שזו תהיה העבודה העיקרית (והמהנה) שלכם, כך שתוכלו ליהנות מכל רגע ומכל סרטון.

 

לסיום

עד כאן כל המידע שיאפשר לכם להבין איך תוכלו להתפרסם היום דרך הטיקטוק. זו ההזדמנות להודות למפורסמים שהגשימו לנו ולאחיינית שלנו חלום. עכשיו, יש לכם את המידע כך שגם אתם יכולים להגשים את החלום שלכם.

טיק טוק

אולי תאהבו גם את