חיפוש

מה עושים אם נעקצתם ע"י צרעות?

עקיצות יתוש מהוות מטרד לא קטן, אשר מפריע לנו במהלך היום, ובפרט במהלך חודשי הקיץ החמים, בהם העקיצות נפוצות, והמטרד עולה. אם כך, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על עקיצת צרעה. עם זאת, במקרה של עקיצת צרעה, לא מדובר אך ורק על מטרד חולף, אלא לעיתים מדובר על סכנה בריאותית של ממש. אם כך, מה עלינו לעשות אם נעקצנו על ידי צרעות? אל דאגה, כל התשובות לפניכם.

 

נעקצתם על ידי צרעה? המדריך הבא מיועד עבורכם

עקיצה על ידי צרעה היא אינה נעימה בלשון המעטה. מדובר על כאב צורם המלווה בנפיחות קלה מסביב לאזור העקיצה. כמו כן, במקרים בהם התגובה של הגוף לעקיצה תהיה חריפה יותר, העקיצה עלולה לגרום להתנפחות המקום, לאדמומיות, ולעיתים אף לסחרחורות ובחילות.

בכל אופן, מדובר על תסמינים שחולפים לאחר מספר שעות, ובמקרה הגרוע לאחר מספר ימים. אם כן, במקרה שנעקצתם על ידי צרעה, ראשית אל תלחצו. לאחר מכן, שימוע על המקום משחה מתאימה או במקרה ואין קררו את המקום בעזרת קרח על מנת להוריד את האדמומיות והנפיחות. במקרים בהם מדובר על תגובה חריפה במיוחד, ניתן לפנות לרופא בבקשה למשחה מיוחדת או כדורים נגד אלרגיה.

 

איך אפשר למנוע עקיצת צרעה מבעוד מועד או לפעם הבאה?

הדרך החכמה, הבטוחה והיעילה ביותר כנגד קן צרעות, בין אם בבית, בגינה, מחוץ לבניין או בכל מקום אחר, הוא בעזרת תהליך של הדברת צרעות. תהליך הדברת צרעות הוא למעשה תהליך אשר משמיד את הצרעות הנמצאות באזור מסוים, ובכך מונע מהן להוות סכנה כזו או אחרת עבור בני האדם.

מדביר צרעות מקצועי, יודע כיצד לבצע את תהליך ההדברה בחוכמה, וזאת על ידי הדברת מקומות מסוימים בקן הצרעות, אשר ישמידו רק חלק מן הצרעות, והשאר יעזבו באופן טבעי.

 

כמה תעלה לי הדברת צרעות מקצועית?

מחירי ההדברה, ובמקרה בו המאמר עוסק, מחיר הדברת צרעות, הוא גורם משתנה אשר תלוי במגוון תבחינים שמשתנים בין תהליך הדברה אחד למשנהו. במקרה של הדברת צרעות, טווח המחירים אינו משתנה באופן קיצוני, אך עדיין בר שינוי בהתאם לגודל שטח ההדברה הנדרש, חומרי ההדברה ושיטת ההדברה ועוד.

בנוסף, המדביר עצמו משפיע גם הוא על המחיר בהתאם לרמת ההערכה העצמית שלו כלפי עבודתו. אי לכך, במקרה שבו אתם מעוניינים לקבל מחיר מדויק ורלוונטי יותר עבור הורך האישי שלכם בשירותי הדברת צרעות, ניתן לבקש הצעת מחיר מהמדביר.

הצעת מחיר היא למעשה מסמך אשר מכיל את פרטי העסקה הדרושים ללקוח. בסופו של דבר, תכליתו העיקרית של המסמך היא לספק עבור הלקוח מחיר משוער, ומדויק ככל הניתן, עבור השירות המדובר, ובמקרה זה, שירות הדברת צרעות.

צרעה

אולי תאהבו גם את

הדברת מזיקים קוברה
הכירו את קוברה הדברה!

קובר הדברה הינה אחת מחברות ההדברה המובילות בישראל ליישום פתרונות הדברה אפקטיביים עבור מגוון סוגי מזיקים. החברה מציעה שירות מקצועי של מדבירים מורשים בעלי ניסיון

קראו עוד »