חיפוש

הכירו את קוברה הדברה!

קובר הדברה הינה אחת מחברות ההדברה המובילות בישראל ליישום פתרונות הדברה אפקטיביים עבור מגוון סוגי מזיקים. החברה מציעה שירות מקצועי של מדבירים מורשים בעלי ניסיון רב בתחום לצד יחס אישי ואחריות מלאה על כל שלבי התהליך. החברה מבצעת הדברות בטוחות באמצעות חומרים מורשים בלבד ומאפשרת לכם ליהנות משטח נקי ללא נוכחות מטרידה של חולדות, עכברים ושלל מזיקים. קוברה – מספר אחד בהדברה.

 

אילו שירותים מציעה חברת קוברה הדברה?

חברת קוברה הדברה מציעה מבחר שירותי הדברה בהתאמה מדויקת לסוג המזיק באמצעות ניטור, איתור ולכידה על ידי המקצוענים בתחום. החברה מעניקה גם שירות ריסוס לבית, לכידת חולדות, עכברים ובנוסף, אפשרות להדברה ירוקה בשיטה אקולוגית. אנשי הצוות של קובר שמים דגש מיוחד על מהירות, יעילות ומיקוד בתהליך ההדברה לצד בטיחות כפרמטר ראשון להתאמת סוג ההדברה.

מומחי החברה ייתנו הוראות ברורות ומדויקות להכנת האזור לפני ההדברה (הרחקת ציוד, אנשים, ילדים, בעלי חיים ומזון פתוח וכן כיבוס מצעים, בגדים ואריגים במידת טמפרטורה גבוהה במקרה הצורך) וכן תינתנה הוראות לדיירים לאחר ההדברה לשימוש הבטוח בבית. לדוגמה: כמה זמן על הדיירים לשהות מחוץ לבית על מנת להימנע מכל סכנה. ראוי לציין לפני ההדברה בפני המדביר האם בבית חיים ילדים ובעלי חיים. עוד על קוברה הדברה

הדברת מזיקים קוברה

שיטות ההדברה של קוברה הדברה

קוברה הדברה מציעה מגוון סוגי הדברת מזיקים באמצעים שונים. ההדברה המוכרת והמפורסמת ביותר הינה שיטת הדברה העושה שימוש באמצעי הדברה כימיים. אולם, החברה מציעה שיטות הדברה נוספות כגון הדברה ביולוגית: הדברה ביולוגית מציעה הוספת אורגניזם למארג ביולוגי לצורך השמדת מזיקים. כך לדוגמה ניתן לשלוח לאזור נגוע במזיקים חרק טורף לצורך הדברה טבעית של השטח.

 

בחירת המדביר האולטימטיבי

על מנת לבחור מדביר בצורה הטובה ביותר ולמניעת הגעה נוספת בעתיד, חברת קוברה הדברה מתאימה לכם את המדביר המושלם עבורכם בתחום ההתמחות הספציפית. מדביר מומלץ, מורשה ובעל ניסיון רב.

הדברת מזיקים קוברה

מניעת חזרת מזיקים לאזור

מדבירי החברה של קוברה הדברה מציעים דרכי טיפול ומניעה לאחר פעולת ההדברה שישמרו את תוצאת ההדברה ויסייעו לשמירה על שטח נקי.באמצעות סתימת סדקים, מניעת הכנסת ארגזים לא נקיים וכן טיפוח מערכת ביוב תקינה. כל אלו יסייעו במניעת מזיקים בבית ובאזור בטווח הרחוק.

 

קוברה מדבירים מזיקים

חברת קוברה מתמחה בהדברת כל סוגי המזיקים. סובלים מחולדות? מקקים? עכברים? מזיקים בגינה? זה הזמן ליצור קשר עם קוברה הדברות שיציעו לכם את שירות ההדברה הטוב ביותר ויתאימו שיטת הדברה אפקטיבית לטווח הרחוק. באמצעות המדבירים המוסמכים של קוברה תוכלו לאתר את מקום הבעיה ולטפל בה מהשורש בצורה בטוחה לחלוטין ללא כל סיכון. קוברה הדברות – החברה שתאפשר לכם ליהנות משטח נקי .

הדברת מזיקים קוברה

אולי תאהבו גם את