חיפוש

כל עסקת נדל"ן מתחילה בבחירת עורך הדין המתאים

קיבלתם לא מזמן ירושה גדולה ואתם חושבים למכור אותה? או שאולי אתם רוצים לקנות דירה חדשה במקום הדירה שבה אתם גרים כבר עשרים שנה? האמת היא, שכל אחד מאיתנו יכול למצוא את עצמו עם רצון עז לחתום על עסקת נדל"ן חשובה. אומנם זה נכון שלא כולנו עוסקים בנדל"ן בצורה מקצועית ומרוויחים מכך את לחמנו, אך מי מאיתנו לא חולם לפחות על קניית דירה קטנה למשפחה? לכן בדרך כלל נהוג לומר שקניית דירה זו העסקה הכלכלית הכי גדולה שאדם יעשה בחייו ולכן עולה השאלה איך להתמודד עם האתגר הזה בצורה נכונה. אין ספק שאחד מהדברים הכי חשובים שצריך לעשות כשרוצים לחתום על עסק נדל"ן זה לבחור את היועצים הכי טובים שיש ואחד מאנשי המקצוע שיוכלו לעזור לכם, הוא עורך דין. יש לא מעט תפקידים לעורך דין מקצועי שיוכל ללוות אתכם בתהליך זה ולכן חשוב לפנות אל אדם מקצועי שמגיע עם ידע וניסיון רב.

עורכי דין נדלן

 

מה יוכל לעשות למענכם עורך הדין?

עורך דין לענייני נדל"ן יוכל לעזור לכם בכל השלבים השונים של החתימה על עסקת הנדל"ן החשובה שלכם, כמו לדוגמא:

  • הוא יוכל לבדוק עבורכם בטאבו מה מצבו של הנכס
  • הוא יוכל לבדוק האם מי שמוכר לכם את הנכס הוא באמת בעליו
  • הוא יוכל לברר האם יש הערות אזהרה שונות לגבי הנכס

בנוסף לכך, הוא גם האדם שיכין את החוזה מטעמכם ויבדוק כל חוזה שהצד השני ירצה שתחתמו עליו. אם, לדוגמא, מדובר על חוזה של שכירות, עורך הדין יוכל להכניס את כל הסעיפים שחשובים לכם ולשנות דברים שאולי לא מתאימים לכם בחוזה הקיים. במילים אחרות, עורך דין לענייני נדל"ן הוא האדם שידאג לאינטרסים שלכם והוא האדם שידאג לכך שבסופו של דבר תצאו כמה שיותר מרוצים מהעסקה הזאת. כיוון שמדובר על עסקה שמבחינה כלכלית ההיקף שלה רחב, יש משמעות אדירה לתפקידו של עורך הדין ולכן בשום פנים ואופן לא כדאי לכם לוותר על כך. האם באמת חשבתם לרגע להוריד טיוטה של חוזה מהאינטרנט? זה לא מומלץ כי בדרך כלל חוזים כאלה הם מאוד כלליים ואינם כוללים את הסעיפים הרלוונטיים לכם באופן אישי. לעומת זאת, עורך דין שיכין עבורכם חוזה יוכל להכניס אינספור סעיפים שירגיעו אתכם ושידאגו מכל הבחינות שבאמת תצאו מרוצים.

 

מה הדרך הנכונה לבחור עורך דין מתאים?

כמובן שיש היום אינספור עורכי דין שעובדים בתחום הנדל"ן, בין אם מדובר על עסקות נדל"ן פרטיות ובין אם מדובר על עסקות בסדרי גודל מאוד גדולים. משמעות הדברים היא שלבחור את איש המקצוע הספציפי שממנו תרצו לקבל שירות, זו לא באמת תהיה משימה קלה. איך מאתרים עורך דין מוביל שיוכל לעזור לכם בתהליך מחיקת חובות? איך אפשר לדעת שהפקדתם את הפרויקט הגדול והחשוב הזה בידיו של מקצוען? ההמלצה שלנו היא לבדוק:

  • את הניסיון
  • את הידע
  • את העבר
  • את ההמלצות

ואת הבקיאות המקצועית של עורך הדין שלכם. כך תדעו שבחרתם נכון וכך תוכלו גם לישון בשקט. כמובן צריך לברר בצורה ישירה מול עורך הדין, ועדיף כמה שיותר זמן מראש, לאיזה שכר טרחה הוא מצפה. האם המחיר נראה לכם גבוה ביחס לשירות? והאם לעומת עורכי דין אחרים שכר הטרחה נשמע הגיוני? כדאי לעשות מספר בירורים בנושא הזה כי חבל לשלם מחיר מוגזם על השירות שאתם עתידים לקבל בנושא של עסקת הנדל"ן הקרובה שלכם.

 

אולי תאהבו גם את