חיפוש

בעלי הצמיד לי מעקב בעזרת חוקר פרטי – האם זה חוקי?

את יודעת שמישהו עוקב אחרייך? זה רק נדמה לך או שראית הוכחות לכך בשטח? ברור לך שמי שאחראי בפועל לעניין הזה הוא בעלך? אם כך, טבעי שתרצי לדעת האם זה חוקי. חשוב להבין: מדובר על תחום מורכב שאין בו רק שחור ולבן, כך שכל מקרה צריך להיבדק לגופו.

 

 האם מותר לעקוב ככה סתם אחרי אנשים?

בבואנו לדבר על מעקבים ולהבין האם הם חוקיים או לא, צריך להבין שלא תמיד יש על כך תשובה אחת נכונה. כלומר, אם נחליט ככה סתם, על דעת עצמנו, להתחיל לעקוב אחרי אדם שאנחנו לא מכירים ברחוב, זה לא באמת יהיה חוקי, כי איפה החופש והזכות שלו לפרטיות? מצד שני, אם אותו אדם קשור אלינו, אם יש לנו חשדות סבירים שהוא פוגע בנו בדרך כלשהו ואם אנחנו מחזיקים בתעודות של חוקרים פרטיים, הדברים ייראו קצת אחרת.

לכן, גם את, כאשר את מנסה להבין האם בעלך הצמיד לך חוקר פרטי והאם זה חוקי, חשוב שתדעי שזה מורכב. בנוסף, חשוב גם שתנסי להבין מדוע הוא עשה את הצעד הזה, כי אם הוא חושד שאת בוגדת בו, בהחלט יכול להיות שהוא ירצה לחשוף את האמת וגם לאסוף לעניין הזה כמה שיותר הוכחות. אותן הוכחות יכולות הרבה פעמים לשמש בבית המשפט במהלך גירושין, כך שאת חייבת להבין איפה את עומדת ואיך נראית המציאות שבה את חיה.

 

ואם את רוצה להצמיד חוקר פרטי לבעלך?

המצב כלל הפוך? נדמה לך שלבעלך יש חיים כפולים? הוא לא מסתכל לך בעיניים, חוזר מאוחר וכל היום מבלה עם הנייד שלו? אם כך, בהחלט יכול להיות שאת צודקת ושהוא בוגד בך. השאלה מה באמת נכון לעשות במצבים כאלה, ולמען האמת, חוקרים פרטיים יכולים לעזור.

חוקרים פרטיים חושפים את האמת לפעמים במהירות שיא, כך שאת ממש לא צריכה להטריד את עצמך במעקבים שתבצעי לבד. מה פתאום שתצאי מהבית בשעות מוזרות ותתחילי לנסוע אחרי בעלך אם יש חוקרים פרטיים שיוכלו לעזור לך?

 

בחירת משרד חקירות מוביל

זה לא משנה אם את נמצאת בצד שהצמידו לו חוקר פרטי או שאת חושבת לעשות את זה לבעלך. מה שבטוח זה שאם כבר נכנסים לעניין הזה, צריך לבדוק היטב באיזה חוקר פרטי בוחרים, כי כמו שקורה בכל התחומים האחרים, גם כאן יש אנשי מקצוע יותר טובים מאחרים.

יש, למשל, חוקרים פרטיים שבכלל לא מתעסקים בנושאים כמו בגידות או גירושין, כי הם עוסקים יותר בחקירות כלכליות או עסקיות. לכן חשוב לברר את העניין לעומק ולראות באיזה איש מקצוע את עומדת לבחור, כי אם כבר לבצע חקירה, רצוי לעשות זאת בצורה מקצועית ביותר.

אולי תאהבו גם את