חיפוש

איך לבחור את סגנון החליפה שמחמיא לך?

אנחנו אוהבים להיראות במיטבנו לאורך כל היום ובעיקר באירועים חגיגיים.

חליפה לגבר היא ללא ספק אחד הפריטים המשדרגים את המראה של כל גבר, אך כדי לבצע התאמה מיטבית בינך לבין החליפה, כדאי לדעת איזה סגנון חליפה הכי יתאים ויחמיא לך

 

בחירת חליפה מתאימה לאירוע

מראה חיצוני הוא גורם חשוב ומכריע הן בפגישות עסקיות מול לקוחות פוטנציאליים והן כשמדובר באירועים חגיגיים, בהם נרצה להרשים את הסובבים אותנו. חלק מההתארגנות לאירוע והרצון להיראות נוצץ ויוקרתי, כוללת התארגנות על חליפה לגבר איכותית ומסוגננת, כפי שניתן למצוא אצל דיפלומט.

אמנם חליפה משדרגת פלאים את המראה שלנו, אך כמו בתחומים רבים נוספים, גם בעולם החליפות ישנם סגנונות רבים ומגוונים של חליפות. כישראלים, אנחנו רוכשים חליפות בתדירות יחסית נמוכה, אך במדינות רבות ישנה חשיבות רבה לסוג וסגנון החליפה, המתאימה לכל אירוע ואירוע. לפיכך, כדי להתאים את סגנון החליפה בצורה הכי אופטימלית שתחמיא לך, כדאי לדעת איך לבחור את סגנון החליפה.

 

ספורטיבי או אלגנטי?

כפי שהזכרנו, עולם החליפות עשיר במגוון וסגנונות שונים המתאימים לכל אירוע ואירוע, אך הסגנונות הנפוצים בישראל מתחלקים לשתי קטגוריות- ספורטיבי או אלגנטי. אם אתה מרגיש לא ממש בנוח בחליפה, או מחפש לשלב את המראה היוקרתי עם המראה היום יומי הפשוט אך עדיין להיראות יוקרתי ומכובד, מומלץ לבחור חליפה במראה ספורטיבי.

אם חליפות אינן דבר זר לך, מומלץ לבחור חליפות מעוצבות ומסוגננות- טוקסידו או חליפת שלושה חלקים, ולשדרג פלאים את המראה שלך למראה יוקרתי ומסובב עיניים. בסופו של דבר, בין אם אתה מרגיש בנוח בחליפה ובין אם קצת פחות, מומלץ להתאים את סגנון החליפה לאירוע המיועד.

 

התאמה למבנה הגוף

חליפת גברים איכותית היא המפתח למראה מחמיא. כאשר חליפת גברים נתפרת בצורה לא מקצועית ומיומנת, לא רק שהיא לא נראית טוב על הגוף, אלא כלל אינה נוחה. לכן, לאחר ההחלטה על סגנון ספורטיבי או אלגנטי, השלב הבא הוא התאמת החליפה למבנה הגוף.

מבנה הגוף כמובן משתנה מאחד לשני, ונדרשת לבצע התאמה אינדיווידואלית. אך באופן כללי, לבעלי מבנה גוף רחב יתאימו בדרך כלל מכנסיים בגזרה ישרה ולא צמודה וז'קט ללא כריות או תוספות שונות. לעומת זאת, לבעלי מבנה גוף רזה יותר, מומלץ ללכת על גזרה צמודה.

 

בחירת צבעים

אם בעבר החליפה המסורתית הייתה בצבעי שחור- לבן, הרי שכיום ניתן למצוא מגוון חליפות בכל צבעי הקשת. גם כאן מומלץ לבחור את צבע החליפה על פי ההעדפה שלכם, אך ישנם כמה כללים לא כתובים האומרים שלבהירי עור מומלץ לבחור חליפות בגוונים כהים- שחור, כחול ואפור לדוגמא, בעוד שעבור אנשים בעלי גוון עור ככה מומלץ לבחור חליפה בצבעים בהירים- שמנת, , כחול בהיר, קרמל ועוד.

 

לבוש אופנתי

אולי תאהבו גם את