חיפוש

איזה מידע חשוב להשיג על עסקאות נדל"ן באזורים מסחריים

נמצאים בחיפוש המשרד החדש שלכם כבר זמן מה – בכל זאת סיימתם את הסטאז' שלכם והגיע הזמן לחיים האמתיים. ואולי אתם רוצים לפתוח כבר את בית הקפה שחלמתם עליו מאז הטיול הגדול שלכם ואתם צריכים לחפש את המשכן בשבילו.

חלום זה נפלא ולהגשים אותו זה נפלא אפילו יותר. אבל לחפש מקום לעסק שלכם זה לא פשוט – יש מגוון דברים לשים לב אליהם ולבדוק אותם בטרם מחליטים לסגור עסקת נדל"ן ספציפית.

מרגישים מבולבלים  ולא יודעים מאיפה בדיוק להתחיל? עושים לכם סדר במחשבות, בעזרת אתר מניבים.

 

 מחפשים מקום

די בטוחים שיש לכם בראש מיקום מסוים שאתם רואים בו את העסק שלכם פורח. אבל לפני שניגש בכלל למה בדיוק עלינו לבדוק ברגע שמוצאים מקום, בואו נדבר על איך בכלל מחליטים איפה לחפש.

כמובן שניתן לחפש לבד – אף אחד לא ביטל את השיטה העממית של "מפה לאוזן". היא נחמדה ומאוד אישית, אבל גם מלאה בהמון בורות ואבנים על הדרך. בקצרה, יש סיבה שיש חברות שמתמחות בהשכרת נדל"ן ובעלי מבנים משרדיים לרוב נעזרים בהם.

גם לכם נמליץ לפנות אל חברה כזו כי היתרונות הם רבים. אתם תמצאו את עצמכם בידיהם הבטוחות של אנשים שלשדך בין בעלי נכסים לבין השוכרים הפוטנציאליים זו המומחיות שלהם. הם יודעים לשאול אותכם את השאלות הנכונות ולהבין מה בדיוק אתם מחפשים, להציע לכם את הדברים המתאימים וללוות אותכם כל הדרך אל חתימת החוזה המבוקש.

 

 מידע על המקום

נניח ומצאתם את המקום (ללא קשר לאופן שבו מצאתם אותו בשלב זה). לפני שמגיעים לפרטי העסקה, יש צורך לעשות תחקיר קטן.

בראש ובראשונה לבדוק שאין שום בעיה עם הנכס, הוא רשום כחוק, אין עליו שום צו ואין איזה קרב ירושה שמתחולל עליו. בקצרה, בודקים שיש בכלל על מה לחשוב.

מעבר לזה, יש צורך להבין שתוכנית העסקית שלכם תואמת את המקום – תנועת לקוחות פוטנציאליים, מתחרים בסביבה ושאר הדברים שיכולים להשפיע על הצלחת העסק.

מדובר בשאלות קריטיות לכל עסק ויש צורך להעמיק עד מאוד בבדיקה.

 

 קריאת האותיות הקטנות

מגיעים לשלב חתימת החוזה. יפה, אבל זה עוד לא נגמר כאן. בדקתם מהם התנאים ליציאה מוקדמת מהחוזה? הקדשתם תשומת לב להבנה מה הזכויות והחובות שלכם ושל בעל הנכס?

בודקים סעיף סעיף, מוודאים שהכל ברור לכל הצדדים ואם יש שאלות – שואלים אותן.

השלבים שהגדרנו עבורכם הם שלבים קריטיים בכל עסקת נדל"ן באשר היא וחשוב לבדוק את הכל לפני שחותמים על החוזה.

בנוסף, קיים סיכוי שתרצו לשוחח עם השכנים מסביב לנכס המיועד, לראות במי מדובר ולשמוע חוות דעת גם "מהרחוב".

כי בסופו של דבר העסק שלכם הוא הרבה מעבר לרק עסק בשבילכם.

בית ומטבעות

 

אולי תאהבו גם את