חיפוש

תפקידו של פורק לחץ בדוד

אתם עומדים לקנות היום דוד חדש? מתלבטים בין דוד חשמלי לדוד שמש? שמעתם את המושג "פורק לחץ" אין לכם מושג על מה מדובר? לא יודעים אם כדאי לכם או לא להשקיע בחלק הזה? עיינו במאמר שלפניכם וקבלו את כל התשובות.

 

מה בפועל עושה פורק לחץ ומתי משתמשים בו?

לכאורה, כאשר מדברים על פורק לחץ בדוד מדברים על חלק מאוד קטן וחסר משמעות. למה אנחנו צריכים בכלל להשקיע באותו ברז קטנטן שלמעשה ממוקם בתחתית של הדוד? יחד עם זאת, חשוב לעצור ולהבין שברגע האמת לאותו ברז קטן יש תפקיד משמעותי וחשוב: הוא זה שיכול למנוע מהדוד שלכם להתפוצץ.

אין משהו נורא ומסוכן יותר מאשר דוד שיתפוצץ, ולכן, אם כן תשקיעו ותתקינו פורק לחץ, תוכלו להיות בטוחים שאפילו ברגעים הקריטיים ביותר תוכלו למעשה לעשות בו שימוש וכך לשחרר בבטחה את כל המים.

חשוב שתבינו: המים שבדוד אומנם צריכים להתחמם, אך כאשר הם מתחממים בלי סוף ומתחיל לצאת מהם קיטור, הם עלולים פשוט לפוצץ את הדוד, ואתם יכולים רק לדמיין עד כמה זה עלול להיות מסוכן. לכן לא רק שרצוי להתקין פורק לחץ, אלא חשוב מאוד גם להקפיד על כך שהוא יהיה כמה שיותר איכותי.

 

האם זה חובה?

אם אתם נמצאים היום בנקודה שבה אתם קונים דוד שמש או חשמל בפעם הראשונה בחייכם, טבעי שאולי לא תהיו לגמרי מודעים לנושא החשוב של פורק לחץ. יחד עם זאת, חשוב לדעת שעל פי מכון התקנים בישראל, חובה להתקין פורק לחץ בכל דוד, בלי קשר בכלל לשאלה האם הוא חשמלי או שמדובר על דוד שמש.

למעשה, אנשי המקצוע שתזמינו לבצע אצלכם את ההתקנה, אם הם ישרים והגונים, יודעים היטב שחובה להתקין גם פורק לחץ ולכן הם בעצמם לא יוותרו על העניין הזה. מה שכן, בישראל כמו בישראל, רצוי מאוד לוודא בעצמכם שזה אכן מה שקורה ושמתקינים לכם לא רק דוד, אלא גם פורק לחץ.

 

איך תבחרו איזה איש מקצוע יתאים להתקין הדוד והפורק?

בין אם מה שאתם רוצים זה להתקין דוד שמש ובין אם תעדיפו בסופו של דבר להתקין דוד חשמל, אנחנו ממליצים לכם לבדוק באיזה טכנאי אתם בוחרים. האם כל איש מקצוע יוכל להתאים למשימה? או שאולי עדיף לוודא ולהבטיח שאתם בוחרים את הטוב ביותר? ההמלצה שלנו היא בהחלט לבדוק מה אומרות חוות הדעת אודות הטכנאי שיגיע לביתכם.

עד כמה הוא אמין? ישר? והאם הוא עושה עבודה טובה? האם הוא מתקין תמיד, אצל כל אחד ואחד מהלקוחות שלו, גם פורק לחץ בתחתית הדוד? חשוב לברר את כל הפרטים האלה כי רק כך תדעו שמתקינים לכם דוד איכותי שלא יעשה שום בעיה מורכבת ומיותרת בעתיד.

דוד מצוייר

אולי תאהבו גם את

רצפה
אלו סוגי פוליש לרצפה יש?

פוליש לרצפה מכניס לבית תחושת רעננות, יוקרה וניקיון. קיימות מספר דרכים להפוך את המרצפות העכורות למבריקות ונקיות. כדי להשיג את האפקט המושלם חשוב להכיר את

קראו עוד »
איש תחזוקה
החשיבות שבבדיקת קרקע

כשאנחנו עוברים ברחוב ונתקלים בפרויקט בנייה, אנחנו מודדים את ההתקדמות לפי הנראית לעין, כמו עמודים או קירות. אנשי מקצוע, לעומת זאת, יודעים שעוד הרבה לפני

קראו עוד »