חיפוש

שירותי ניקוי ספות בכפר יונה  – הגיע הזמן להסיר כתמים

הסלון של האזרח הנפוץ יכול לשמש מראה לאדם מיהו. בעולם הכל – כך רחב של ריהוט, לא משנה מהו סוג הבד של הספה שנבחר, כל עוד היא נוחה ומתאימה לעיצוב הסלון-חדר השינה שלנו.

הדבר הכי גרוע שיכול להיות שתמיד מוריד את המצב רוח בכל ישיבת חברים, הוא כתם ארור שנוצר על הספה בגלל משקה, מאכל או לא משנה מה.

בגלל המבחר הדל של חברות ניקוי ספות בכפר יונה – בואך עמק חפר, שמרו את שם החברה SOS Clean, חברת פתרונות ניקוי ספות, שטיחים ורפיודי רכב, גם בכפר יונה.

 

עשה זאת בעצמך? האמנם?

במקרים רבים, ננסה לנקות את ספת העור בעצמנו. לרוב הריהוט יגיע בגוונים שבחלקם לא ניתן לראות את האבק המצטבר, ובריהוט כהה יותר – את כתמי העבר נוכחים במלוא הדרתם. אתם רשאים לנסות את טקס הניקוי בכוחות עצמכם אך דעו זאת: רק אתם ערבים לרמת הניקוי שלכם, מגבון לח הוא לא הפתרון לכל דבר ויש גבול ליכולותיה של אבקת סודה מעורבבת עם יין לבן. חסכו לעצמכם את הטרחה שבניקוי, המשיכו בישיבת החברים כרגיל וחסכו את המילים הלא הולמות. SOS Clean היא חברת פתרונות ניקוי שעובדת בפריסה רחבה בכל רחבי מרכז הארץ, החל מאזור השרון, דרך אריאל ועד לפרדס חנה. כן, הבנתם נכון. יש חברה מומחית בתחום  ניקוי ספות בכפר יונה.

 

מדיניות, מיידיות ומיצוי

שלושת ה – "מ" הם החשובים ביותר לחברה כיום:

  1. מדיניות הולמת בכל הנוגע לקשרי לקוח, להלן: החברה דוגלת במדיניות ה- 100% התחייבות לשירות משביעה רצון. בהתאמה , החברה מתחייבת שאם בסוך השירות הספה לא נקייה – לא שילמת! לחברה יש ארסנל רחב מאוד של חומרי ניקוי ברמות חוזק שונות, וכולם ידידותיים לסביבה. בהתאם למדיניות החברה, העבודה לא נשלמת עד שהכתם מוסר והלקוח מרוצה. מדיניות החברה למעשה ערבה למיצוי האמצעים.
  2. מיידיות במתן השירות: כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לאתר החברה, להתקשר למספר המופיע ולקבוע תאריך. זמינות שירותי הניקיון משתנים בהתאם לעומס בו נתונה החברה, אך מה שבטוח – המענה הוא מידי.
  3. מחיר!: בג'ונגל הידוע כ – 'השוק החופשי', תמיד הכסף מדבר. באתר החברה נמצא מחירון שירותי הניקוי ש SOS Clean מציעים לקוחותיה. המחיר נקבע לפי מספר המושבים לספה, כורסאות ומשענות, ובמקרה של שטיחים יש תמחור לפי מ"ר. הוגן.

 

למה לחכות?

לא צריך לחכות, להתלבט, לתהות האם המקרה הוא כה חמור שצריך להזמין חברה לניקוי ספות. המחיר כל כך הוגן תמורת השירות, רמת המקצועיות היא בלתי מתפשרת והזמינות ומתן השירות תמיד ברמה הוגנות גבוהה. נראה שכל מה שנשאר, הוא להיכנס לאתר ולנשום לרווחה. לאתר SOS CLEAN לחצו כאן

 

סלון

אולי תאהבו גם את

רצפה
אלו סוגי פוליש לרצפה יש?

פוליש לרצפה מכניס לבית תחושת רעננות, יוקרה וניקיון. קיימות מספר דרכים להפוך את המרצפות העכורות למבריקות ונקיות. כדי להשיג את האפקט המושלם חשוב להכיר את

קראו עוד »
איש תחזוקה
החשיבות שבבדיקת קרקע

כשאנחנו עוברים ברחוב ונתקלים בפרויקט בנייה, אנחנו מודדים את ההתקדמות לפי הנראית לעין, כמו עמודים או קירות. אנשי מקצוע, לעומת זאת, יודעים שעוד הרבה לפני

קראו עוד »