חיפוש

רו"ח אמריקאי ועורך דין לחוקי המס בארה"ב – איך לבחור נכון?

ייצוג של רואה חשבון אמריקאי הוא חובה לכל מי שיש לו עסקים בארה"ב, או אזרחות אמריקאית, שכן שני המקרים הללו מחייבים דיווח ותשלום מיסים לרשויות האמריקאיות.

יחד עם זאת, חשוב לבחור בבעל מקצוע מספיק טוב, שתוכלו לתת בידיו את הדאגה ליחסים טובים עם רשויות המס האמריקאיות, כמו גם לשיעורי המס שתצטרכו בסופו של דבר לשלם.

אז איך בוחרים רו"ח אמריקאי טוב והאם צריך גם עורך דין?

 

פרמטרים לבחירה נכונה של רו"ח אמריקאי

כל אדם שזקוק לייצוג מול IRS זקוק לרו"ח אמריקאי, המתאים לצרכים שלו – אם הוא מנהל חברה בארה"ב, או שיש לו חברה ישראלית הסוחרת עם גורמים שונים בארה"ב, או שהוא אזרח אמריקאי החי בישראל ואף אזרח ישראלי שחי בארה"ב.

כל המקרים האלה מחייבים לפי החוק האמריקאי – דיווח לרשויות המס האמריקאיות ותשלום מיסים לאותן רשויות בדיוק, אלא שמדובר על חישובי מס מורכבים, שיכולים לסבך אתכם בצרות ולעלות לכם הרבה כסף – אם תבצעו אותם בצורה שגויה.

 

משום כך, כדי לבחור רואה חשבון איכותי, אמין ורציני ,שאתם יכולים לתת בידיו את ניהול ענייניכם מול IRS, צריך לענות על 3 פרמטרים עיקריים:

  1. תואר אקדמי מתאים, שהתקבל לאחר מספר לא מבוטל של שנות לימוד
  2. יכולת גבוהה של ניתוח והבנה של מסמכים פיננסיים אמריקאים
  3. הכרות מעולה עם חוקי המס האמריקאים והתקשרות עימם

 

יחד עם זאת, רבים אינם יכולים להסתפק רק בשירותיו של רו"ח אמריקאי, כי אם זקוקים גם לשירותיו של עורך דין בקיא בחוקי המס האמריקאים ויודע לא פחות טוב מרואה החשבון שלכם, כיצד להתנהל מול רשויות אלה.

 

אז מה יותר חשוב – או"ח או עו"ד אמריקאי?

כאשר אתם צריכים להחליט אם לבחור רואה חשבון או עורך דין אמריקאי, אתם יכולים לבחור אחד מהם, לפי סוג הקשיים מולם אתם עומדים, התקציב העומד לרשותכם והיכולת האישית שלכם לטפל בקשיים שונים מול הרשויות.

יחד עם זאת, קים פתרון הרבה יותר אידיאלי, שיכול לספק לכם את כל מה שאתם צריכים תחת קורת גג אחת –

רואה חשבון אמריקאי שהוא גם עורך דין, או משרד רו"ח אמריקאי, שיש בו גם עורכי דין, להשלמת מעטפת מלאה של שירותים, כדוגמת https://masamerica.co.il.

למעשה, מספר השירותים וסוגי השירותים שאתם יכולים לקבל מרואה חשבון אמריקאי אינו מאפשר לכם לוותר על שירותיו, אבל אם אתם יכולים לשכור את שירותיו של משרד שמעניק לכם את שני השירותים החיוניים הללו, הרי שאתם מסודרים מול ה IRS.

בשורה התחתונה – אם יש לכם עסקים עם ארה"ב, אם אתם לא בטוחים שהתקשורת שלכם עם הרשויות מתנהלת על הצד הטוב ביותר, אם אתם רוצים לעשות סדר בענייני המיסים שלכם בארה"ב, משרד רו"ח שמעניק גם שירות משפטי, בדגש על רשויות המס האמריקאיות – הוא הפתרון המושלם עבורכם.

 

שופט מרכזי

אולי תאהבו גם את