חיפוש

כיצד לקרוא עוד: טיפים וטריקים לשילוב קריאה בלוח הזמנים העמוס שלך

כל אחד מאתנו צריך לדעת איך לעצור לרגע את השגרה העמוסה, כדי לפנות מקום לדברים שעושים טוב לנפש. מדובר בעניין שרבים רוצים ליישם, אך מעטים יודעים איך לעשות זאת. יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק, כדי להחכים בעניין, במטרה להצליח לשלב דברים שאנחנו אוהבים בלוח הזמנים העמוס שלנו. הפעם, יצאנו לבדוק איך נוכל לשלב קריאה של ספרים מסוגים שונים. הישארו אתנו ותגלו את הטיפים והטריקים שהצליחו לנו.

 

הטריק ה – 1 שיאפשר לכם לקרוא ספר בשקט בתוך לוח זמנים עמוס: תוסיפו "חלונות" לסדר היום שלכם

רגע לפני שנציג בפניכם את הטריק הראשון והחשוב ביותר, עליכם לדעת כי יוצגו בפניכם כעת 4 טריקים שונים. אם אתם רוצים להיות בטוחים שהם יעבדו, תצטרכו ליישם אותם שלב אחר שלב. שימו לב – אי יישום של אחד השלבים עשוי להפיל את כל התכנון (כך שתצטרכו לחזור לאחור). עכשיו, כשברור לכם מה עליכם לעשות, נציין בפניכם כי הטריק הראשון הוא להוסיף חלונות פנויים לסדר היום שלכם. חלונות זמן אלו ישמשו לכם לקריאת הספר בהמשך הדרך.

קריאה

הטריק ה – 2 שיאפשר לכם לקרוא ספר בשקט בתוך לוח זמנים עמוס: תסגרו את הטלפון הנייד

הטריק השני נוגע לסגירת הטלפון הנייד במהלך הקריאה. אם קראתם בעבר ספרים, אתם בטח יודעים שמספיק רטט אחד קטן וקצר שיפריע לקו המחשבה שלכם. ההמלצה שלנו היא לעבור למצב שקט ללא רטט ולהעביר את המכשיר לאדם אחר, כדי שהוא יהיה אחראי לבדוק אם יש הודעות או שיחות דחופות באמת בזמן שאתם מקדישים זמן לקריאה.

 

הטריק ה – 3 שיאפשר לכם לקרוא ספר בשקט בתוך לוח זמנים עמוס: תספרו לכולם מסביבכם שאתם מתכננים לסיים ספר אהוב

הטריק השלישי נוגע להתחייבות. אם מצאתם את עצמכם בהפוגה מקריאת הספר, תנצלו את הזמן כדי לשתף אחרים בנושא. פנו אלו אחד או יותר מהאנשים הללו שיהיו מסביבכם ותשתפו אותם במידע המרתק שקיים בספר שאתם קוראים:

  • קרובי משפחה
  • קולגות
  • שכנים

קריאה

הטריק ה – 4 שיאפשר לכם לקרוא ספר בשקט בתוך לוח זמנים עמוס: תמצאו פינה נוחה ושקטה

הטריק הרביעי קשור למקום שבו תשבו לקרוא את הספר. חשוב מאוד שתשימו לב שבחרתם לעצמכם פינה נוחה ושקטה. שכן, בחירה במקום שלא יהיה נוח עבורכם, תגרום לכם לחזור אחורה ולהתמקד במשימות שיש לכם לעשות. הדבר נכון גם לבחירה במקום רועש שעשויה להביא לקושי משמעותי ביכולת הריכוז שלכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את הדרך לפנות את הזמן, כדי לקרוא ספרים. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה החיונית, כך שנותר לכם רק ליישם את המידע שנכתב לעיל וליהנות מהספר שרציתם לקרוא. אנחנו מסיימים את המדריך והולכים לסיים את הספר המרתק שלנו, אז נתראה במדריך הבא.

קריאה

 

אולי תאהבו גם את

מה הפח הכי טוב
מה הפח הכי טוב?

בתי עסק, ארגונים, חברות ומוסדות ציבור, חייבים לבחור את הפח שהכי מתאים גם להם וגם לעובדים או לעוברי אורח. במאמר הבא נסביר מה ההבדל בין

קראו עוד »
4 דרכים להנציח את יקירכם
4 דרכים להנציח את יקירכם

הפרידה מהיקרים לליבנו היא אחד הרגעים המורכבים והעצובים בחיינו. אחת הדרכים להתמודד עם הכאב והאובדן היא להנציח את זכרם בצורה מכובדת וראויה. מהם אם כן

קראו עוד »