חיפוש

6 סוגים של פרחים המומלצים למשלוח

כשאתם רוצים לשמח מישהו לקראת יום הולדת, חג, לידה של תינוק, או אפילו לשמח אדם חולה בבית החולים, זר פרחים יכול להיות מתנה מושלמת ולהעלות

חיוך על שפתותיהם של היקרים לכם.

כל מאורע והפרח המתאים לו.

 

ורדים

ורד הוא בין סוגי הפרחים הקלאסיים למשלוח. הם יפים ונותנים את הווייב של זר מהסרטים. עם זאת, חשוב לדעת מה מנסים להגיד כשבוחרים בוורד. וורד הוא מתנה רומנטית, כך שאם אתם שולחים את הזר למשל לאשתו של חבר טוב שבדיוק ילדה, כדאי שתשקלו שנית. ישנם צבעים שונים של וורדים, וגם לצבע יכולה להיות משמעות שונה. אדום מסמל אהבה, ואילו ורד צהוב יסמל ידידות.

 

חמניות

חמניות בצבען הצהוב יאירו את החדר וייתנו תחושה חמה ונעימה. חמניות הן גם פרחים שיחזיקו מעמד לאורך זמן ארוך יחסית, שזה יתרון בפני עצמו. החמנייה מסמלת כנות ומסירות, כך שבני משפחה או חברים שיקבלו מכם זר חמניות יידעו עד כמה אתם מעריכים אותם.

 

ציפור גן עדן

מדובר בפרח המסמל אושר ופאר, לכן הוא מתאים לימי נישואין או לזרים מרכזיים לקישוט בחתונות. הפרח בעל עלי גביע בצבע אדום עז ואילו עלי הכותרת בצבע כחול, השילוב בין שני הצבעים נותן גם הוא ייחודיות לפרח.

 

סחלבים

סחלבים נחשבים לפרח עשיר. ישנם מינים רבים של סחלבים וחלקם מפוארים למראה. הסחלב מסמל נשיות ויופי, לכן הם נפוצים מאוד בזרים המיועדים לבנות זוג.

 

גרברה

הגרברה הוא פרח בעל חיים ארוכים מאוד ולכן מאוד פופולארי בחנויות הפרחים. בין התכונות המיוחסות לו ניתן למצוא שמחת חיים, עליזות ונאמנות. מאמינים כי הפרח שואב מסביבתו את התכונות הללו ומסוגל להעבירן הלאה, כך שאם אתם רוצים להפוך יום של מישהו שיקר לכם לעליז ומשמח תנו לו זר של גרברה.

 

פרזיה

פרח הפרזיה מוכר כבין הפרחים הריחניים ביותר. ריחו נעים, קליל ומתקתק ויהפוך כל זר לריחני במיוחד. עם ריחו המתקתק והקליל פרח הפרזיה מסמל אכפתיות, תמימות והתחשבות בזולת. צבעו הלבן יאיר כל זר ויהפוך אותו לחגיגה לעיניים.

 

לסיכום

לכל אירוע הפרח המתאים לו ולכל פרח המשמעות הייחודית שלו. כשאתם רוצים לשמח יולדת, בת זוג או חברים קרובים, בין אם זה ליום הולדת, יום נישואין, לידת תינוק או בין אם זה סתם כדי להאיר לחבר קרוב את היום או את החדר כדאי לבחון את סוג הפרח ומשמעותו. ורדים מתאימים למשלוח לבת זוג, זהו זר רומנטי במיוחד. חמניות בצבען הצהוב ישדרו חמימות ויאירו את החדר. הן גם מסמלות מסירות והמקבל ידע עד כמה אתם מעריכים אותו. ציפור גן עדן מתאים לימי נישואין ומשדר פאר. סחלבים מסמלים נשיות ונפוצים בזרים לבת זוג. גרברה מסמל שמחת חיים ומאריך ימים ואילו הפרזיה הוא פרח ריחני במיוחד בעל ניחוח מתוק וקליל.

 

פרחים סגורים

אולי תאהבו גם את