חיפוש

הרשימו את הבוס – כך תפיקו ערב חברה בקליק

ערב חברה או יום גיבוש לעובדים הוא הפקה מורכבת, שתוצאותיה צריכות להרשים את הבוס.

ככל שהעובדים ובני משפחותיהם ייהנו יותר, כך ההתרשמות של הבוס תהיה גדולה יותר.

כיצד להפיק ערב חברה ולהרשים את הבוס – על כך במאמר הבא.

 

כיצד לארגן ערב חברה?

אם מוניתם על ידי הבוס להפיק ערב חברה או יום גיבוש לעובדים בוודאי הבוס מעריך אתכם ולכן אסור לכם לאכזב אותו. הערב צריך להיות מאורגן לפרטי פרטים מבחירת המקום ועד לאטרקציות ולאוכל שיוגש. לפיכך, בראש ובראשונה יש להחליט מה הקונספט של הערב, האם הוא מיועד רק לעובדים ובני או בנות זוגם או האם כולל משפחות עם ילדים. באיזו שעה יתקיים האירוע ומה הוא יכלול. אירוע חברה צריך להיות מהנה לעובדים ובני משפחותיהם בין אם בחרתם בפעילות גיבוש ביום כייף המלווה אטרקציות או בין אם ביום טיול או ארוחה חגיגית. רשימה מתוכננת מראש עם כמות המוזמנים ותקציב מוגדר תעשה לכם סדר על מנת להתחיל ולתכנן את ההפקה המושלמת.

 

רעיונות לערב חברה לעובדים ובני משפחותיהם

בהנחה שהחלטתם על ערב חברה שיתחיל משעות אחר הצהרים ויכלול את משפחות העובדים עליכם ראשית למצוא מקום המכיל את כמות המוזמנים. במידה ובחרתם במקום פתוח בחוץ בקונספט של מסיבת טבע לא תהיו תלויים בסגירת תאריך עם אולם או מועדון ותמיד תוכלו לשנות את התאריך במידה ויהיו אירועים בלתי צפויים. גם האפשרויות להזמין אטרקציות בטבע הן נרחבות יותר. ניתן להזמין פעילות מתנפחים לילדים או להשכיר מספר מתנפחים שתוכלו להוביל באופן עצמאי ולהתקין אותם במקום ללא מאמץ. ניתן להיכנס לאתר של פוזה ג'אמפ ובקליק אחד להשכיר מספר מתנפחים בעלויות מינימליות לאירוע. מדובר על מתנפחים בסגנונות שונים שניתן להכניס לרכב הפרטי ולנפח במקום בצורה בטיחותית ואסתטית. ניתן לשלב חבילות שונות או לצרף גם מכונות מזון כמו: פופקורן, סוכר או נקניקיות ולמעשה לסגור את הפינה לפעילות הילדים. ואם זה לא מספיק אפשר לשלב גם שולחנות יצירה אטרקטיביים גם הם בעלויות נמוכות כמו: קעקועים, פינת איפור, קליעת צמות, ציור וכד'. כאשר הילדים נהנים גם ההורים ייהנו ויתרשמו.

 

רעיונות לערב חברה למבוגרים בלבד

במידה ויש ברשותכם תקציב גדול ורק העובדים ובני או בנות זוגם מוזמנים לאירוע חברה, תוכלו לשכור מקום כמו אולם או גן אירועים ולארגן לעובדים מופע סטנד אפ, מופע על חושי מבדר, זמר או זמרת ידועים, ערב שירה בציבור וכד'. הכל בהתאם לתקציב ובהתאם לגיל הממוצע של העובדים. יש לקחת בחשבון גם את הקייטרינג בין אם כהגשה ובין אם כבופה, האם להתמקד בארוחה בשרית על האש או ערב גבינות ויין כמו בטברנה וכד'. במקרה כזה יש גם לדאוג לאלכוהול וכל מה שמסביב. לסיכום, ככל שהערב יהיה מאורגן ומתוכנן לפרטי פרטים, כך סיכויי ההצלחה שלו יהיו טובים יותר.

 

אולי תאהבו גם את

ניפוח נרות עוגת יום הולדת
יום הולדת בסגנון אחר

אתם מתכננים לחגוג יום הולדת בקרוב, אבל אתם רוצים שתהיה לכם חגיגה ייחודית? כזו ששונה מיום ההולדת שחגגתם לפני שנה, שנתיים ושלוש? אם כך, אתם

קראו עוד »