חיפוש

3 סיבות ללקיחת הלוואה לעסק חדש – והאם זה נכון

לא פעם אנחנו שומעים על בעלי עסקים חדשים שמתלבטים אם הם נמצאים במצב שמצריך לקיחה של הלוואה.

הדבר מביא אותם לעיתים, לצערנו, לבורות כלכליים שהם מתקשים לצאת מהם בסופו של דבר.

כדי שאתם תמנעו ממצב כזה, החלטנו לרכז בפניכם 3 סיבות ללקיחת הלוואה לעסק חדש.

כך שאם אתם מתלבטים, סביר להניח שלאחר שתקראו את המדריך הנוכחי, אתם תדעו אם יש לכם את הסיבות הנכונות ללקיחת הלוואה או שלא.

 

רקע אודות כתיבת המדריך

לפני שנציין בפניכם את 3 הסיבות ללקיחת הלוואה לעסק חדש, ראוי שנסביר לכם איך הגענו ל -3 הסיבות הללו (ולמה יש דווקא שלוש כאלו ולא פחות או יותר?). כדי שנוכל להציג בפניכם את הפירוט שיוצג בהמשך, היינו צריכים לגשת אל מנהל הבנק שלנו שרואה מידי יום עסקים מסוגים שונים שזקוקים להלוואה. הוא סייע לנו להבין מהן הסיבות לנטילת הלוואה לפי הידע הרב שיש לו בתחום. למה מדובר דווקא ב -3 סיבות? בגלל שהוא ציין בפנינו שהעניין צריך להיות מאוד תמציתי. או שיש לך את הסיבה המתאימה או שלא.

 

סיבה מספר 1 ללקיחת הלוואה לעסק חדש – כדי לממן פרסום

כל בעל עסק יודע שכדי להרים את העסק החדש שלו הוא צריך קודם כל לצאת בקמפיין פרסומי. זו הדרך היחידה להגיע אל קהל היעד שלא תמיד נמצא בקרבת מקום פיזית אל בית העסק (במיוחד כשמדובר בעסק וירטואלי). זו סיבה מספיק טובה לעסק חדש כדי שזה יצא לבחון את האפשרות לקבל הלוואה מטעם ביזלנד הלוואות לעסקים. כל עסק חדש באשר הוא יכול לפנות אל bizlend ולבדוק האם יש לו זכאות להלוואה בעקבות סיבה זו.

 

סיבה מספר 2 ללקיחת הלוואה לעסק חדש – כדי לשלם לספקים

לא פעם, בעלי עסק חדשים מגלים שיש להם לא מעט הוצאות עוד לפני שהם בכלל התחילו להביא רווחים. הדבר בא לידי ביטוי בעיקר בקרב עסקים שעוסקים בתחומים הבאים:

  • ביגוד והלבשה
  • בתי קפה ומסעדות
  • קייטרינג
  • חנות עיצוב הבית ועוד

 

סיבה מספר 3 ללקיחת הלוואה לעסק חדש – כדי לנשום

הלוואה מאפשרת לבעלי עסקים חדשים לקבל אוויר לנשימה. הם יכולים להיות בטוחים שיש להם תזרים מזומנים זמין. כזה שמאפשר להם לנשום ולהיות בטוחים שיש להם כסף זמין למקרה שהם צריכים לשלם את השכירות, הארנונה או את החשבונות השונים שנלווים לניהול העסק.

 

לסיכום – האם זה משתלם?

ניתן לראות כי הלוואה לעסק חדש הינה עניין הכרחי. לגבי השאלה האם זה משתלם? התשובה לכך טמונה באופי של מקבל ההלוואה. אם מדובר באדם שיודע להתנהל נכון כלכלית, הוא ידע להחזיר את ההלוואה בזמן המתאים מבלי לצבור קנסות . הדבר יאפשר לו בעצם להקים את העסק כשהראש שלו מעל המים.

דולרים

 

אולי תאהבו גם את

מהו שיווק דיגיטלי
מהו שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי הוא תחום דינמי וצומח במהירות, הכולל אסטרטגיות וטכניקות שונות המשמשות לקידום מוצרים או שירותים באמצעות פלטפורמות מקוונות. בעידן הדיגיטלי, עסקים מכל הגדלים ממנפים

קראו עוד »
עֵסֶק
10 דרכים לצמוח כעסק

בנוף העסקי התחרותי של היום, על החברות לחפש כל הזמן דרכים לצמוח ולהתרחב. בין אם מדובר על סטארטאפ או ארגון מבוסס, יישום של אסטרטגיות לצמיחה

קראו עוד »