חיפוש

סטנדאפ ללא גסויות – לאילו אירועים הוא מתאים

מי אמר שסטנדאפ צריך להיות מלווה בגסויות? הומור הוא תחום נרחב המתאים לכל המגזרים והתוכן הגורם לקהל לצחוק לא בהכרח צריך להיות גס. לאלו אירועים מתאים סטנדאפ ללא גסויות – על כך במאמר הבא.

 

המהות של הסטנדאפ

רבים מאיתנו משתתפים באירועי סטנדאפ בהופעות עליהם משלמים כרטיסים או באירועים פרטיים. המטרה שלנו היא לצחוק וליהנות. המטרה של הסטנדאפיסטים היא להצחיק אותנו. לכל סטנדאפיסט יש סגנון הומור הייחודי לו בין אם הוא אדם מפורסם יותר או מפורסם פחות.

ישנם מופעי סטנד אפ הכוללים גסויות שלעיתים מותירים אותנו נבוכים לאור העובדה שלא לכולם זה מתאים. המופע יכול להתבסס על אלתור של הסטנדאפיסט, קטעי נונסנס, טלפתיה, קסמים או מופע מבוים שיגרמו להנאה רבה ללא הגסויות.

 

לאילו אירועים מתאים סטנדאפ ללא גסויות?

כאשר מדובר באירועים פרטיים כמו בר או בת מצווה, ימי הולדת, ערבי גיבוש לעובדי המגזר הפרטי או הציבורי, אירועי חברה, מסיבת רווקים או רווקות, חגים או אירועים פרטיים אחרים ניתן ליהנות מהומור טוב שלא ישאיר את האורחים אדישים בין אם מדובר על קהל חילוני או בין אם מדובר על קהל מהמגזר הדתי.

ישנם סטנדאפיסטים המתאימים את עצמם לקהל היעד ובונים תכנית המתאימה לאופי ולגיל הקהל. לפרטים נוספים הקליקו על הקישור https://standupcomedy.co.il.

 

כיצד מתאימים מופע סטנדאפ לכולם?

סטנדאפיסט מקצועי וכשרוני צריך להתאים את עצמו לסוגי קהלים שונים. לכן לפני שמזמינים מופע סטנדאפ לאירוע עסקי או פרטי צריך לעדכן את הסטנדאפיסט בפרטים שיסייעו לו לבנות מופע איכותי ותואם גיל ואופי. בין אם מדובר על נוער, קהל דתי או עובדי חברה, המופע יהיה שונה ממופע של הקאמל קומדי קלאב או הופעות אחרות בכרטיסים.

במופעים המיועדים לציבור הרחב לא ניתן לדעת מיהו הקהל ובדרך כלל מגיעים אנשים מכל המגזרים ומכל הגילים. לעומת זאת, במופע פרטי בעל האירוע מכיר את האורחים או העובדים שלו ויכול לתת את האינפורמציה הדרושה לסטנדאפיסט.

למשל, עסק הקשור לעולם העסקי הדתי יכוון את הסטנדאפיסט למופע ללא גסויות על מנת לא לייצר אווירה שאינה ראויה בקהל שלו. מצד הסטנדאפיסט, הוא יתפור מופע למידותיו של הקהל.

 

מופע סטנדאפ לבר מצווה

אירוע כמו בר מצווה משלב קהל מבוגר וקהל צעיר. לאור עובדה זו על הסטנדאפיסט להתאים את המופע לשני הקהלים על מנת שכולם ייהנו ויצחקו מהבדיחות. כלומר, אופי הבדיחות צריך להתאים לרגישויות שונות של הקהל ובוודאי ללא גסויות כדי לא לייצר אי נעימות.

זאת אומר שהמופע באירוע בר מצווה יהיה מופע אישי שייבנה במיוחד לכבוד האירוע. כך גם באירועים אחרים שיש להקפיד על הגינות ואווירה טובה. לסיכום, בחרו בסטנדאפיסט מומלץ שמתאים את מופעי הסטנדאפ שלו לקהל שלכם והיו בטוחים שהערב יעבור בשלום.

קוֹמֶדִיָה

אולי תאהבו גם את

ניפוח נרות עוגת יום הולדת
יום הולדת בסגנון אחר

אתם מתכננים לחגוג יום הולדת בקרוב, אבל אתם רוצים שתהיה לכם חגיגה ייחודית? כזו ששונה מיום ההולדת שחגגתם לפני שנה, שנתיים ושלוש? אם כך, אתם

קראו עוד »