חיפוש

איך נדע אם הסטנדאפיסט יצליח להצחיק את הקהל שלנו?

אירוע חשוב מתקרב ואתם תוהים איזה תוכן יעבוד הכי טוב על קהל האורחים שלכם. האם מופע מוזיקלי יהיה הדבר שיגרום להם הנאה גדולה, אולי דווקא מופע חושים, או שאולי יש ללכת על המכנה המשותף הרחב ביותר – הצחוק? אחד הפחדים של אנשים שמבקשים להזמין מופע סטנדאפ לאירוע הוא שהמופע לא יהיה מספיק מצחיק.

מכיוון שאמני הסטנדאפ המוכרים גובים סכומי כסף מאוד גבוהים מרבית האנשים מחפשים מופע סטנדאפ טוב של אמן לא מוכר, שם מסתתר הלחץ שמא המופע לא יהיה טוב מספיק. אז איך תדעו שהסטנדאפיסט שפגשתם ברשת יצליח להצחיק את הקהל שלכם?

 

לכו לראות

סביר להניח שתתחילו את החיפוש שלכם אחר סטנדאפיסט לא מוכר, אבל טוב לאירוע שלכם ברשת האינטרנט. מומלץ לרשום שלושה שמות של סטנדאפיסטים שעושים עליכם רושם טוב, לאחר שביקרתם באתר שלהם, ליצור אתם קשר ולבקש להגיע לראות אותם במופע מול קהל.

אין כמו מראה עיניים ומשמע אוזניים, זו הדרך הטובה ביותר לחוות את האמן ולהתרשם כיצד קהל מגיב למופע שלו, האם יש הרבה צחוקים או שאולי זה לא עובד עד כדי כך טוב. מעבר לכך, חשוב שתדעו שאמני אירועים מכל הז'אנרים אוספים מכתבי תודה מלקוחות ולכן, בקשו מהם לראות מספר מכתבים כאלה, מדובר בהמלצות לכל דבר ועניין. ראו מיהם הממליצים, שאלו עליהם, אולי הם דומים לכם ולאורחים שלכם.

 

התאמה של אמן לקהל ואירוע

כיצד לבחור נכון את הסטנדאפיסט שיתאים יותר מכל סטנדאפיסט אחר לאירוע שלכם? בנקודה זו נמצא המפתח להצלחת המופע של הסטנדאפיסט והצלחת האירוע כולו. לפיכך, כיצד תתאימו את הסטנדאפיסט לאירוע שלכם ? דבר ראשון, בואו נחשוב איזה מידע כללי אנו צריכים אודות הסטנדאפיסט, כמה ניסיון בימתי באירועים יש לו? מה גילו? האם הוא ידוע כאדם שקל ונעים לעבוד אתו? האם הוא מוכר בתחום האירועים? מעט מוכר או עדין כלל לא מוכר אבל מאוד מוכשר ומצחיק. התשובות לכל השאלות הללו הן קריטיות ויסייעו לכם לבחור נכון את האמן שלכם.

 

את מי בכלל הזמנתם לאירוע?

במטרה להמשיך בצורה מועילה ומדויקת את תהליך התאמת הסטנדאפיסט לאירוע שלכם, שחזרו את מי הזמנתם לאירוע. האם מדובר בחברה ממקום העבודה שלכם? האם קהל האורחים שלכם מגוון מבחינת שכבות הגיל? האם מדובר בקהל מבוגר בעיקרו? אולי דווקא חברה צעירים?

לאחר שאספתם את כל המידע הכללי על הסטנדאפיסטים הפוטנציאליים מהם התרשמתם והצלבתם אותו מול מאפייני הקהל שלכם, תגיעו כנראה לסטנדאפיסט המדויק לאירוע שלכם. תהליך אפיון נכון של הקהל בשילוב בחינה בשטח של האמן יביאו לכך שהסטנדאפיסט שבחרתם בו יצליח להצחיק את האורחים שלכם.

 

העולם מצחיק אז צוחקים

תהליך בחירה מושקע ומסודר, כזה שהיה מבצע כל מפיק אירועים, יביא לכך שאמן הסטנדאפ שתבחרו יעשה את העבודה ויצחיק מאוד את קהל האורחים שלכם.

סטנדאפיסט

אולי תאהבו גם את

ניפוח נרות עוגת יום הולדת
יום הולדת בסגנון אחר

אתם מתכננים לחגוג יום הולדת בקרוב, אבל אתם רוצים שתהיה לכם חגיגה ייחודית? כזו ששונה מיום ההולדת שחגגתם לפני שנה, שנתיים ושלוש? אם כך, אתם

קראו עוד »