חיפוש

4 נזקי נזילות שחובה להכיר

נזילות ורטיבות יכולים לגרום נזקים רבים לרכוש שלכם.

אך מלבד נזקי רכוש ישנם עוד נזקים שעושים לא פחות ביוקר.

חשוב מאוד להכיר את כל ההשלכות שעשויות להיות בעקבות רטיבות ונזילות בביתכם, על מנת למנוע אותם.

 

נזק ברכוש

אחד מהדברים העיקריים ביותר שנזילות עשויות לגרום, הוא נזק ברכוש. כלומר כל הבית שלכם וכל המוצרים שלכם כעת בסכנה. מבנה הבית כולו יכול להיפגע. החל מקירות ביתכם, אל התקרה וגם ברצפות. המעגל החשמלי שלכם עשוי להינזק וזה עשוי להביא לנתק חשמלי ולהותיר אתכם ללא חשמל. נזק ברכוש עלול לגרור אתו עלויות גבוהות מאוד. על הנזק שנגרם למבנה עצמו ועל הנזק העלול להגרם לרכוש שלכם בתוך הבית.

 

נזק סביבתי

בעיה של רטיבות, לרוב לא נגמרת בביתכם. אם אתם גרים בבניין דירות, קומות או אפילו מאוד קרוב לשכנים שלכם, כלומר קירות משותפים. בקרת הנזקים עלולה להשפיע גם על הסביבה הכי קרובה שלכם – כלומר על השכנים שלכם. במידה ואתם מזניחים את הרטיבות ואת הנזילה שלכם, השכנים שלכם עלולים להיפגע מכך באופן ישיר. הדבר האחרון שאתם צריכים, היא פגיעה ביחסיכם עם השכנים. לכן, אל תתמהמהו, במידה ואתם חושדים שיש נזיקה בביתכם, הזמינו מומחה לאיתור נזילות מאתר איתור ברור, אנחנו בעד יחסי שכנות טובה.

 

נזק בריאותי

רטיבות ונזילה עלולים לגרום לעובש וטחב בקירות ביתכם. כאשר אתם ישנים בחדר עם רטיבות, כך אתם נושמים את העובש והטחב. דבר זה עלול לגרום לאלרגיה חמורה בקרב אנשים רבים ואף לפגוע בתפקוד תקין של הנשימה שלכם. לכן, אסור בתכלית האיסור, לישון בחדר עם נזילה וטחב ולסכן את בריאותכם. הבריאות שלכם חשובה מאוד ואל תסכנו אותה. היוועצו עם מומחה עוד היום, ותמנעו נזק בריאותי שעלול לעלות ביוקר.

 

סכנת חיים

מים וחשמל אף פעם לא היו חברים טובים. כאשר יש לכם נזילה בקירות ביתכם והיא אינה מטופלת, דבר זה עלול לגרום לנזק. הנזק עלול לגרום להתחשמלות, או ליצור קצר שעלול לסכן אתכם ואת האנשים הגרים איתכם. לכן, כאשר מדובר בחשמל ומים אל תיקחו שום סיכון. טפלו בנזילה ואל תתנו לה לפגוע במעגל החשמלי שלכם.

סכנת חיים ממשית יכולה להיות כאשר הרטיבות והנזילה נמצאים במצב של ריקבון מוחלט של קירות הבית או התקרה. אחד מחלקי התקרה או הקירות עלול ליפול על אחד מאנשי הבית ועלול להיות סכנת חיים ממשית.

 

לסיכום

רטיבות ונזילות עלולים לגרום לנזק בלתי הפיך בכל פרמטר. הנזילה והרטיבות עלולים לגרום לנזק ברכוש, וכך לגרור המון עלויות עקב כך. כך עלול להיווצר מצב לא נעים שבו תוכלו אפילו למצוא את עצמכם ללא קורת גג במקרה הקיצון. הנזילה והרטיבות גם עלולים לגרום לנזק סביבתי, לאנשים הגרים לידכם או איתכם באותו בניין. במקרה ואתם מודעים לתחילת רטיבות ואינכם מטפלים, דבר זה עלול לפגוע ישירות בסובבים. רטיבות ונזילות עלולים לגרום לנזק בריאותי וגם בסופו של דבר להוות סכנת חיים לכם ולבני ביתכם, אל תהססו, ובדקו את חומרת המצב עוד היום.

 

סלון מוצף

אולי תאהבו גם את

רצפה
אלו סוגי פוליש לרצפה יש?

פוליש לרצפה מכניס לבית תחושת רעננות, יוקרה וניקיון. קיימות מספר דרכים להפוך את המרצפות העכורות למבריקות ונקיות. כדי להשיג את האפקט המושלם חשוב להכיר את

קראו עוד »
איש תחזוקה
החשיבות שבבדיקת קרקע

כשאנחנו עוברים ברחוב ונתקלים בפרויקט בנייה, אנחנו מודדים את ההתקדמות לפי הנראית לעין, כמו עמודים או קירות. אנשי מקצוע, לעומת זאת, יודעים שעוד הרבה לפני

קראו עוד »