חיפוש

איזה מתנפחים להשכרה קיימים בשוק?

אנחנו רואים לא פעם אנשים שבוחרים לשכור מתנפחים שניצבים בחצרות הבתים, גינות ציבוריות ופארקים רחבי ידיים. בכל פעם אנו רואים דגם אחר של מתנפחים ומבינים שהשוק מוצף באפשרויות שונות. כך שבעצם, כל אחד יכול לבחור את המתנפח המתאים ביותר לאירוע שלו. בשורות הבאות נציין בפניכם את המתנפחים הנפוצים ביותר שקיימים כיום בשוק כדי שתוכלו לבחור את זה המתאים לכם ביותר.

 

מתנפח מספר 1  – מתנפח ג'ימבורי

אל תאפשרו לשם של המתנפח להטעות אתכם, הוא מתאים אמנם לילדים בגיל הרך, אבל לא רק. מדובר במתנפח שמאפשר לקפוץ בתוכו וגם להתגלש ממנו מגובה יחסית נמוך. המתנפח מתאים לילדים עד גיל 15 והוא מגיע בגובה של כ – 215 ס"מ. חשוב לציין כי בחירה במתנפח כזה או אחר צריכה להיות מלווה בהשגחה של מבוגר אחראי.

 

מתנפח מספר 2 – מתנפח מגלשה

אם הייתם שואלים אותנו איזה מתנפח נחשב לנפוץ ביותר להשכרה, היינו אומרים לכם שמדובר במתנפח מגלשה. הדגם הזה מתנשא לגובה של כ- 225 ס"מ והוא כמובן, מגיע עם מגלשה גבוהה יחסית. אלו שמחפשים מתנפחים להשכרה מוצאים את עצמם לא פעם בוחרים ב- 2 דגמים, אחד גדול ואחד קטן. הדגם הנוכחי הוא כמובן אחד מהשניים.

 

מתנפח מספר 3 – מתנפח טירה צבעוני

מתנפח זה, כשמו כן הוא – מתנפח בעיצוב של טירה שיאפשר לכל ילד להרגיש לכמה רגעים כמו מלך. המתנפח צבעוני ומפיח חיים בכל אירוע. חשוב לשים לב לגילאי הילדים שעולים על מתנפח זה, ניתן לעלות עליו עד גיל 15 בלבד. כידוע, ילדים קטנים צריכים להיות תחת השגחה של מבוגר אחראי.

 

מתנפח מספר 4 – מתנפח טירה צבעוני מחומש

מתנפח מסוג זה זהה בגובהו למתנפח מספר 2 ו- 3 שצוינו לעיל. גם כאן מדובר במתנפח בצורה של טירה. בשונה מהדגם הקודם, זה בדרך כלל מגיע עם מגלשה רחבה יותר ועם מרווח גדול יותר לקפיצה בעקבות הצורה הייחודית שלו. אם יש לכם העדפה של צבעים מסוימים, כדאי שתבדקו מראש באילו צבעים הדגם הנוכחי מגיע ותבחרו את הדגם המתאים לכם ביותר.

 

מתנפח מספר 5 – מתנפח מים

מתנפח מים נחשב למתנפח הנחשק ביותר בימי הקיץ החמים. חשוב לציין כי "מתנפח מים" זו רק הקטגוריה. כך שאתם יכולים למצוא סוגים שונים של מתנפחי מים בקטגוריה זו, למשל:

  • מתנפח מים דרקון
  • מתנפח מים חד קרן
  • מתנפח מים צהוב עם מגלשה ועוד

כך שאתם יכולים לבחור את המתנפח מים עם העיצוב המתאים לכם ביותר.

 

כמה מילים לסיום

כעת אתם יודעים איזה מתנפחים להשכרה קיימים נכון להיום בשוק, כך שנותר לכם רק למצוא אתר אמין ונוח להזמין ממנו את המתנפח לאירוע הבא שלכם. מאחלים לכם שתמצאו את המתנפח המתאים לכם ביותר ושתיהנו, אתם והילדים, מכל רגע!

השכרת מתנפחים

אולי תאהבו גם את

ניפוח נרות עוגת יום הולדת
יום הולדת בסגנון אחר

אתם מתכננים לחגוג יום הולדת בקרוב, אבל אתם רוצים שתהיה לכם חגיגה ייחודית? כזו ששונה מיום ההולדת שחגגתם לפני שנה, שנתיים ושלוש? אם כך, אתם

קראו עוד »