חיפוש

מתנה ממותגת לעובד – 3 דגשים עיקריים

בחירה של מתנה ממותגת לעובד צריכה להתקיים תוך יישום של כמה דגשים חשובים. את העובדה הזו אנו גילינו על בשרנו לאח שביצענו רכישה שגויה של מתנה מסוג זה. הדבר גרם לנו להבין כי יש צורך בכתיבת מדריך מקיף בנושא שיאפשר לכל אחד לדעת מהם הדגשים הללו, איך אפשר ליישם אותם ומה החשיבות של היישום שלהם. קראו את המדריך הבא ותגלו את כל התשובות בנושא.

 

תכירו את הגורמים שסייעו לנו בכתיבת מדריך זה

את המדריך הנוכחי בחרנו שלא לכתוב לבדנו. הפעם פנינו אל מי שיודעים איך לבחור מתנה ממותגת לעובדים באופן הטוב ביותר. אתם אולי חושבים שאנו מתכוונים לאיש מקצוע שיודע דבר או שניים בשיווק, אבל האמת היא שאין זה נכון. הפעם החלטנו לפנות אל העובדים שלנו.

שכן, הם אלו שיודעים מה הכי טוב עבורם. מדובר ב – 10 עובדים שישבו עמנו בחדר הישיבות של המשרד והציג בפנינו את הדגשים השונים לבחירת מתנה. הוצגו בפנינו 6 דגשים ואנו בחרנו את ה – 3 שנראו לנו החשובים ביותר.

 

תכירו את הדגש ה – 1 העיקרי בבחירה של מתנה ממותגת לעובד

הדגש הראשון שאתם צריכים להכיר מקרוב רגע לפני שאתם בוחרים מתנה ממותגת לעובד באופן אקראי היא האיכות של המתנה. לפעמים אנו נוטים לבחור במתנה לפי השימוש בה. אבל לא תמיד אנו בודקים מראש אם היא איכותית ונשמרת לזמן ממושך.

לכן, ההמלצה של העובדים שסייעו לנו בכתיבת המדריך היא לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת ולקרוא חוות דעת על המתנה הנבחרת. כך שאם נניח נקבעה החלטה להביא לעובדים בקבוק שומר קור במתנה, צריך לבדוק בפלטפורמות הבאות חוות דעת לגבי המותג:

  • פייסבוק
  • גוגל
  • פורומים ועוד

 

תכירו את הדגש ה – 2 העיקרי בבחירה של מתנה ממותגת לעובד

הדגש השני נוגע לבחירת המתנה המתאימה לעובדים שלכם. לפעמים אנו חושבים שאנחנו יודעים בדיוק מה העובדים שלנו צריכים. אתם וודאי כבר מבינים שלא תמיד זה נכון. כדי שתוכלו לדעת מה העובדים שלכם רוצים לקבל במתנה, אתם צריכים לשאול אותם. פנו אל העובדים ותבררו מולם. כך תוכלו לדעת שבחרתם נכון.

 

תכירו את הדגש ה – 3 העיקרי בבחירה של מתנה ממותגת לעובד

חשוב מאוד שתבחרו במתנה ממותגת שתתאים גם ללקוחות שלכם. שכן, לא פעם אנחנו מוצאים את עצמנו נשארים עם מתנות נוספות שלא מצאו בית. הדרך הטובה ביותר לשווק את העסק שלכם היא להעביר את המתנות הללו אל לקוחות פוטנציאליים או לקוחות קיימים. אז תעשו לעצמכם טובה ותבחרו במתנות שמתאימות גם ללקוחות.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר את 3 הדגשים העיקריים בבחירה של מתנות ממותגות לעובדים. כעת, כשיש לכם את כל הפרטים הדרושים, אתם יכולים פשוט לצאת ולקנת את המתנה המתאימה ביותר.

מתנה ממותגת

 

אולי תאהבו גם את