חיפוש

מתי קנאביס רפואי יכול לעזור לכם?

בשנים האחרונות עלה השימוש בקנאביס כסם למטרות פנאי והנאה אך לצמח יש סגולות מרפא אדירות שיכולות לסייע לכם בפתירה של מגוון בעיות. מתי קנאביס רפואי יכול לעור לכם? כיצד משיגים רישיון? ומה ההבדלים בין הזנים השונים? הנה הסבר קצר על קנאביס רפואי.

 

מהו קנאביס רפואי?

קנאביס המכונה גם מריחואנה הוא סם המשמש הן כסם פנאי והן כתרופה. כבר בתרבויות עתיקות גילו את הסגולות הרבות שלו והוא שימש להכנת צמחים, תרופות וטקסי פולחן דתיים. השימוש בקנאביס כתרופה שונה מהשימוש בו למטרות פנאי. כאשר אנו צורכים את הסם כתרופה יש לשים לב לזן הספציפי המתאים לבעיה שלנו, לכמות שיש לצרוך ולאופן הלקיחה.

קנאביס רפואי

אילו סוגים יש?

סוגי חומר פעיל

ישנם סוגים שונים של חומר פעיל בקנאביס ומומלץ להיוועץ ברופא איזה חומר מתאים לבעיה שלכם. החומרים הפעילים העיקריים בקנאביס הם: THC חומר שניתן לבודד מהקנאביס ואחראי בעיקר על ויסות הפעילות הפסיכואקטיבית שלו, מסייע בשיכוך כאבים.

CBD – חומר שיכול לסייע באיחוי שברים ועצמות וכן במניעת וריפוי דלקות. CBN – חומר שתורם לשינה רציפה ורגועה וכן לטיפול בבעיות עור.

 

סוגי לקיחת התרופה

ניתן לקחת את הקנאביס כתרופה במגוון רחב של דרכים. ניתן לקחת אותו בעישון, בשמן או בצריכת מאכלים שהושם בהם קנאביס. ישנן חברות רבות המפיקות מוצרי קנאביס שונים ומולץ להיוועץ ברופא באילו דרכים מומלץ לצרוך אותו

 

אילו בעיות מצריכות שימוש בקנאביס?

קנאביס רפואי משמש כתרופה למגוון רחב של בעיות רפואיות. בין היתר ניתן לקבל מרשם לקנאביס אם יש לכם את אחת הבעיות הבאות: סרטן, טרשת נפוצה, איידס, מחלות מעי דלקתיות, כאבים פרקינסון, טורט אפילפסיה ועוד.

במידה ויש לכם את אחת הבעיות הנ"ל קנאביס רפואי יכול לסייע לכם מאוד ומומלץ לפנות לרופא על מנת להשיג רישיון שימוש בקנאביס.

קנאביס רפואי

כיצד משיגים רישיון

בישראל קנאביס מוגדר כסם אסור מסוכן וניתן לצרוך אותו רק ברישיון. משרד הבריאות מאשר לרופא מומחה בתחומו לתת מרשם לקנאביס ולכן כדאי לכם לפנות לרופא המחה בתחום הבעיה שלכם על מנת שהוא יוכל לתת לכם רישיון החזקת קנאביס.

כעיקרון טיפול בקנאביס ניתן רק לאחר שמוצו כל האפשרויות הרפואיות הרגילות והמוכרות על ידי הרפואה הממוסדת. לאחר קבלת המרשם ניתן לקרוא על השימוש ועל חומר הקנאביס בכלל במגזין קנאביס.

 

סיכום

קנאביס הוא צמח פלא שמשמש לפנאי אבל גם לפתרון של מגוון רחב של בעיות רפואיות. הסגולות של הצמח משמשות למגוון רחב של בעיות. רופא מומחה יכול להעניק לכם רישיון לקנאביס במידת הצורך וניתן לרכוש אותו במגוון רחב של צורות ודרכים לנטילת התרופה.

במידה ויש לכם מחלה או כאב כדאי לבדוק האם ניתן לפתור אותה באמצעות קנאביס ולפנות לרופא מומחה ששיתאים עבורכם את תרופת הקנאביס המתאימה.

קנאביס רפואי

אולי תאהבו גם את

משחק פוקר
מה זה סוכן 7XL ומה תפקידו?

מכירים כבר את פלטפורמת 7XL? ה-מקום לשחק בו פוקר אונליין? כנראה שכן. נגיד ואתם מצטרפים ונהנים שעות במשחק בטורנירים מול כול העולם. אבל פתאום קרתה

קראו עוד »