חיפוש

מעקה זכוכית – האם זו יכולה להיות בעיה בטיחותית

החלום של ישראלים רבים זה לגור בבית רחב ידיים עם כמה מפלסים בו יש מספיק מרחב עבור כל פעילות שנרצה לקיים. בבתים גדולים בדרך כלל חייב להיות גרם מדרגות אחד או יותר, ועם כמה שמדרגות הן דבר נהדר שמאפשר לנו לעבור בקלות בין המפלסים השונים בבית יש לנו אחריות לדאוג השימוש בהן יהיה בטוח ככל האפשר עבורנו, עבור בני המשפחה שלנו ועבור כל מי שיבוא לבקר בבית. מעקה זכוכית למדרגות הוא הפתרון המושלם שגם מספק בטיחות וגם מקנה מראה אלגנטי ויוקרתי.

 

שמירה מרבית על הבטיחות – מה החוק דורש?

התקן הישראלי דורש התקנת מעקה במקומות בהם יש סכנת נפילה וכן במקומות בהם קיימים הבדלי גובה בין מפלסים שונים מעל 60 ס"מ. במפלס ישר, כגון מרפסת התקן דורש מעקה בגובה של 105 ס"מ ומעלה, ובמדרגות התקן דורש מעקה בגובה של 90 ס"מ ומעלה.

 

מה תפקידו של מעקה זכוכית?

התפקיד של מעקה זכוכית הוא בראש בראשונה התפקיד של כל מעקה באשר הוא – למנוע סכנת נפילה, או לתחום אזור מסוים בבית, במרפסת או בגינה. בנוסף לכך, מעקה זכוכית נותן תחושה יוקרתית ואלגנטית, ומוסיף יופי למרחב.

 

יתרונות השימוש במעקה זכוכית

אז הבנו שהחוק והאחריות מחייבים התקנת מעקה. אבל למה דווקא מעקה זכוכית?

  • חומר חזק ועמיד: זכוכית איכותית ועבה עמידה לאורך זמן וחזקה מאוד, כך שגם במקרה והיא תספוג מכה היא לא תישבר. הדבר חשוב הן עבור השימוש הפנים ביתי בגרם המדרגות, וגם עבור מעקה המותקן מחוץ לבית ומגן עליו מפני פורצים.
  • לא מחליד ומתבלה: בניגוד למתכת זכוכית אינה חומר שמחליד ובאופן כללי לא מתבלה כמו חומרים רבים אחרים. תכונת זו הופכת אותה לאידיאלית במיוחד עבור שימושים מחוץ לבית, במקום החשוף למזגי אוויר שונים.
  • מראה מודרני ויוקרתי: אם אתם אוהבים סגנון עיצובי מודרני – זכוכית זה הדבר בשבילכם. בסופו של דבר מעקה הוא חפץ שאנחנו לא רוצים שישתלט במראהו על המרחב וזכוכית היא בדיוק החומר המתאים לכך.
  • מאפשר להנות מהנוף: מעקה זכוכית במרפסת מאפשר לכם ולבני המשפחה שלכם להיות מוגנים מסכנת נפילה מצד אחד, ומצד שני מאפשר לכם לצפות בנוף כמה שתרצו ממש כאילו אין שם מעקה.
  • קל לנקות ולתחזק: עם חומר מיוחד לניקיון זכוכית, מטלית ומעט עבודה ניתן להנות ממראה שקוף ומבריק באופן קבוע. גם שנים אחרי שהתקנתם את המעקה הוא יכול להיראות כאילו התקנתם אותו אתמול.

 

אל תתפשרו על איכות – הזמינו אצל הטובים ביותר

בכל מה שקשור לבטיחות, איכות ועבודה עם זכוכית באופן כללי אסור להתפשר. זגגות השרון היא אחת החברות הוותיקות בתחום ייצור זכוכית, ומתמחה בייצור מוצרי זכוכית שונים כגון מעקה למדרגות או למרפסת, מחיצות זכוכית, חיפויי קירות המטבח, מקלחונים ועוד. החברה מספקת שירות מרגע הייצור עד ההתקנה בבית שלכם ודואגת לשירות ברמה הגבוהה ביותר.

זכוכית שבורה

אולי תאהבו גם את

רצפה
אלו סוגי פוליש לרצפה יש?

פוליש לרצפה מכניס לבית תחושת רעננות, יוקרה וניקיון. קיימות מספר דרכים להפוך את המרצפות העכורות למבריקות ונקיות. כדי להשיג את האפקט המושלם חשוב להכיר את

קראו עוד »
איש תחזוקה
החשיבות שבבדיקת קרקע

כשאנחנו עוברים ברחוב ונתקלים בפרויקט בנייה, אנחנו מודדים את ההתקדמות לפי הנראית לעין, כמו עמודים או קירות. אנשי מקצוע, לעומת זאת, יודעים שעוד הרבה לפני

קראו עוד »