חיפוש

מה הפח הכי טוב?

בתי עסק, ארגונים, חברות ומוסדות ציבור, חייבים לבחור את הפח שהכי מתאים גם להם וגם לעובדים או לעוברי אורח. במאמר הבא נסביר מה ההבדל בין סוגים שונים של פחים כאלה ולמה כדאי להשקיע זמן ומחשבה בבחירה הנכונה.

 

הבדלים בין סוגי פחים

שיקול עיקרי בבחירת פח פסולת מתאים הוא החומר ממנו הוא עשוי. פחים שעשויים מפלסטיק נפוצים בשל אופיים קל משקל וקלות הניקוי שלהם. הם מגוונים ויכולים להשתלב במגוון רחב של סביבות מבלי להתנגש עם העיצוב.

פחי מתכת, העשויים לרוב מפלדת אל חלד או אלומיניום, מציעים פתרון חזק יותר. הם יכולים לעמוד בתנאים קשים, עמידים בפני אש, ובדרך כלל יש להם מראה מקצועי יותר, מה שהופך אותם מתאימים לאזורים שבהם התדמית היא החשובה ביותר.

הבדלים בין סוגי פחים

מה לומדים מהמפרט של הפח?

לגודל ולקיבולת תפקיד מרכזי בבחירת הפחים. פח קטן עשוי להספיק למשרד אישי בו הנייר הוא תוצר הפסולת העיקרי. עם זאת, באזורים כמו מטבחים משותפים או לובי ציבורי, יש צורך בפח גדול יותר כדי להכיל את נפח הפסולת הנוצרת לאורך היום. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את קצב הצטברות הפסולת. באזורים עתירי תנועה, ייתכן שיידרשו פחים גדולים יותר או פחים מרובים כדי למנוע הצפה ולשמור על הסדר.

 

הפח הפונקציונאלי – לשיפור ההיגיינה

הפונקציונליות של עיצוב הפח היא היבט קריטי. חלק מהפחים מגיעים עם דוושות רגל המאפשרות הפעלה ללא ידיים, מה שמשפר את רמות ההיגיינה החשובות במיוחד באזורים שבהם מטפלים במזון. פחים עם מכסים יכולים להסתיר פסולת ולאצור ריחות, תכונה חיונית לסביבות פנימיות.

פחים צבעוניים משמשים להבדיל בין סוגי הפסולת, מה שהופך אותם לבעלי ברית של חסידי המיחזור. פח כמו של חברת מנל למשל מוכיח את עצמו בהקשר הזה, ואפשר להתייעץ עם נציגי החברה בכל דילמה או התלבטות.

הפח הפונקציונאלי – לשיפור ההיגיינה

איך מתחזקים את הפח?

אין להתעלם מהתחזוקה וקלות השימוש. פחים פשוטים לניקוי וקלים לריקון מפחיתים את העומס על צוות התחזוקה ומבטיחים שהפח משרת את מטרתו מבלי להפוך למטרד. פחים מסובכים לתפעול או שדורשים שקיות ספציפיות, עלולים להפוך למקור לתסכול ואף להרתיע מהשימוש בהם וכך להחמיץ את מטרתם הבסיסית.

 

לא לשכוח נגישות!

נגישות היא גורם מפתח נוסף. יש למקם את פחי האשפה בצורה אסטרטגית כך שיהיה ניתן להגיע אליהם בקלות. הם לא צריכים להפריע לתנועה אבל צריכים להיות גלויים מספיק כדי לעודד שימוש. עבור אנשים עם מוגבלויות, החוק מספק הנחיות לגבי המיקום והנגישות, ומבטיח זמינות לשימוש על ידי כולם.

עמידות היא עניין חשוב כאשר בוחרים פח אשפה לציבור או לחללי עבודה. פחים שיכולים לעמוד בשימוש יומיומי ללא בלאי מהיר מייצגים בחירה משתלמת לטווח הארוך. יתר על כן, הם תורמים למראה מלוטש של המקום, ותומכים בתדמית הארגון.

מה הפח הכי טוב

אולי תאהבו גם את

4 דרכים להנציח את יקירכם
4 דרכים להנציח את יקירכם

הפרידה מהיקרים לליבנו היא אחד הרגעים המורכבים והעצובים בחיינו. אחת הדרכים להתמודד עם הכאב והאובדן היא להנציח את זכרם בצורה מכובדת וראויה. מהם אם כן

קראו עוד »
גולות מבריקות
איך מבריקים שיש

ניקיון של שיש צריך להתבצע תוך היכרות עם סוגי השיש השונים. שכן, מעבר למראה והעיצוב יש לכל שיש את התכונות הייחודיות שלו שמשפיעות על המרקם

קראו עוד »