חיפוש

מה הם שירותי אחזקה ולמי הם מיועדים?

אם בבעלותכם נכס – דירה, בניין דירות, משרד או כמה משרדים וכן הלאה, אולי כבר שקלתם בעבר להיעזר בשירותיה של חברת שירותי אחזקה. אך באיזו חברה לבחור? מה לחפש? מה כוללים שירותי האחזקה ומה לא? וכיצד נוכל לישון בשקט בידיעה שהנכס שלנו בידיים טובות? אל דאגה, אנחנו כאן לעשות לכם קצת סדר.

 

מי זקוק לשירותי אחזקה?

האמת? כל מי שבבעלותו נכס ומעוניין לשמור על רמתו ואיכותו, ובעיקר – מעוניין להפחית מכאב הראש של לרכז את כל ענייני האחזקה לבד. הצצה מהירה באינדקס של מבריק בצ'יק שירותי אחזקה תספק לכם מגוון רחב של חברות בפריסה ארצית, במחירים שווים לכל כיס, וברמת מקצועיות שאין שנייה לה. שירותי אחזקה מרכזים במקום אחד את הטיפול בניקיון הנכס באופן קבוע, בטיפול בתקלות או בעיות, ואפילו ניהול התשלומים וניהול ועד הבית!

 

מה לחפש כשמחפשים חברת שירותי אחזקה?

קודם כל, כדאי לברר מה הם הצרכים שלכם בכל הנוגע לנכס אשר בבעלותכם. האם הוא זקוק לניקיון פעם בשבוע? פעמיים בשבוע? פעם בחודש תספיק? האם הנכס זקוק למעין "אב בית" אותו אפשר לזמן בכל עת לכל תקלה בשטח הנכס? והאם תזדקקו גם לשירותי גבייה וניהול של ועד הבית? עשו רשימה מסודרת של כל הדברים שתרצו לקבל מחברת האחזקה שלכם.

לאחר מכן, בחנו את השוק – חפשו חברה שגם עונה על כל צרכיכם, וגם מגיעה עם המלצות אמינות. העדיפו חברה שמספקת מענה מהיר ומיידי לכל בעיה שעלולה לצוץ. זה לגמרי הזמן לשאול מכרים, וכמובן שלהיעזר בכוחה של המרשתת!

 

מה הם היתרונות בשכירת שירותיה של חברת אחזקה?

קודם כל – שקט נפשי. חברת אחזקה טובה תדאג לנכס שלכם, ותשמר אותו במצב תקין וראוי. יעידו אנשים שנפלו בפח של חברות אחזקה או ניקיון פחות מוצלחות, שסבלו מנזקים לטווח ארוך לנכס שלהם, סבלו ממראה כללי מוזנח, ואפילו, רחמנא ליצלן, ממזיקים כאלו ואחרים שעברו להתגורר בנכס עקב הזנחה.

לא חבל? שירותי אחזקה גם דואגים לרכז עבורכם את כל מה שצריך עבור שמירה על הנכס – במקום אחד. ככה שאין צורך בלתקשר עם חמישה גורמים שונים בכל פעם שצריכים משהו. דמיינו שחלילה מתפוצץ צינור – הנה יש לכם במרחק שיחת טלפון אחת גם מי שידאג לבוא במהירות האור לטפל ולתקן, וגם מי שינקה את כל הבלאגן שנוצר עקב המצב המצער.

ריכוז נכון של כל ענייני התחזוקה של הנכס שלכם בידי חברה אחת ישרת אתכם ואת הדיירים או השוכרים שלכם בצורה הטובה ביותר, והנעימה ביותר. בשורה התחתונה – כשהתחושה היא שיש מישהו שדואג לכם, השהות במקום תמיד תהיה נעימה יותר – וכשהפתרון לכמעט כל בעיה שעלולה לצוץ הוא במרחק שיחה אחת, במקום חמש או עשר, זה שקט נפשי, וזה שווה הכול.

שירותי תחזוקה

אולי תאהבו גם את

רצפה
אלו סוגי פוליש לרצפה יש?

פוליש לרצפה מכניס לבית תחושת רעננות, יוקרה וניקיון. קיימות מספר דרכים להפוך את המרצפות העכורות למבריקות ונקיות. כדי להשיג את האפקט המושלם חשוב להכיר את

קראו עוד »
איש תחזוקה
החשיבות שבבדיקת קרקע

כשאנחנו עוברים ברחוב ונתקלים בפרויקט בנייה, אנחנו מודדים את ההתקדמות לפי הנראית לעין, כמו עמודים או קירות. אנשי מקצוע, לעומת זאת, יודעים שעוד הרבה לפני

קראו עוד »