חיפוש

מהן העלויות של אישור בטיחות למוסד חינוכי

בתקופה האחרונה אנו עדים ללא מעט מקרים חמורים שמתרחשים במוסדות חינוכיים פרטיים. מקרים שהיו עשויים להימנע אילו רק היו מקבלים אישור בטיחות מטעם חברה שהוסמכה לדבר. בירור שערכנו בנושא הראה כי מרבית המוסדות הללו בחרו שלא לעבור את ההליך שמצריך את קבלת האישור בגלל עלויות כלכליות. כדי להביא לשינוי בנושא, יצאנו לבדוק מהן העלויות של אישורים אלו ולמה חשוב לקבל אותן בכל מוסד חינוכי.

 

הרקע לכתיבת המדריך

כולנו מודעים לחשיבות השמירה על הבטיחות בתחומים שונים בחיים, אלא שלא כולנו מודעים לסכנות הבטיחותיות האורבות לנו מכל עבר, מה גם שהשגרה השוחקת לעתים גורמת לנו להקל בכך ראש.
בדיוק בשל כך המדינה החליטה להתוות את דרך המלך בכל מה שקשור לשמירה על בטיחות אזרחיה,
כך שמנהלי מתחמים ציבוריים רבים יידרשו להציג אישורי בטיחות על פי חוק על מנת לפעול, וכך גם לגבי ביצוע משימות ספציפיות. עובדה חשובה זו צריכה להיות בראשו של כל אחראי על מוסד חינוכי. שכן, יש לקבל אישור בטיחות בכל מוסד חינוכי שהוא.

 

יצאנו לבדוק מהן העלויות של אישור בטיחות למוסד חינוכי?

כדי לבדוק מהן העלויות של אישורי בטיחות יצאנו לשאול מנהלי מוסדות חינוכיים שונים מהי העלות שהם שילמו. אנו מודים שסברנו שנקבל תשובה מדויקת בנושא, אך מסיבה לא ברורה, לא קיבלנו תשובה מדויקת ממנהלי המוסדות שעמם נפגשנו. במקום שנקבל פרטים אודות העלויות, נאמר לנו רק על החשיבות של אישור בטיחות במוסד הלימודי.

 

מה החשיבות של אישור בטיחות למוסד לימודי ומה הקשר לעלות?

כל מנהלי המוסדות שעמם נפגשנו ציינו בפנינו שהעלות של אישור הבטיחות המדובר לא צריכה לעלות בכלל על סדר היום. שכן, לדבריהם, מדובר באישור הכרחי שצריך להיות בכל מוסד חינוכי שהוא במטרה לשמור על הבאים והיוצאים ממנו. במוסד חינוכי נמצאים לא פעם ילדים בכל הגילאים. לכן, חשוב להיות בטוחים שהם נמצאים בסביבה בטוחה שמאפשרת להם לשחק וללמוד בבטחה.

 

תשאירו את העלות בצד

העלות בסופו של דבר תשתלם לכם. שכן, היא תקנה לכם את הדברים הבאים:

  • ידיעה שהמוסד שלכם עומד בתקנים הקבועים בחוק
  • מרחב בטוח ומאפשר משחק ולמידה עבור ילדים ומבוגרים כאחד
  • שקט נפשי

אז פשוט תעשו לעצמכם טובה ואל תסתכלו על העלויות. תבדקו פשוט שאתם בוחרים בחברה מומלצת שמבצעת את הבדיקות ומעניקה אישורי בטיחות שיאפשרו לכם לישון טוב בלילה.

 

כמה מילים לקראת סיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להבין שלא צריך להתמקד בעלויות של אישורי בטיחות למוסד חינוכי. צריך להתמקד בעובדה שמדובר בעניין הכרחי עבור כל מוסד שהוא. אם אינכם מכירים חברה מומלצת בתחום, דעו שבצמח בטיחות תוכלו לקבל את כל סוגי אישורי הבטיחות ולהיות בטוחים שהמוסד שלכם בטוח ומאפשר.

בטיחות

אולי תאהבו גם את

רצפה
אלו סוגי פוליש לרצפה יש?

פוליש לרצפה מכניס לבית תחושת רעננות, יוקרה וניקיון. קיימות מספר דרכים להפוך את המרצפות העכורות למבריקות ונקיות. כדי להשיג את האפקט המושלם חשוב להכיר את

קראו עוד »
איש תחזוקה
החשיבות שבבדיקת קרקע

כשאנחנו עוברים ברחוב ונתקלים בפרויקט בנייה, אנחנו מודדים את ההתקדמות לפי הנראית לעין, כמו עמודים או קירות. אנשי מקצוע, לעומת זאת, יודעים שעוד הרבה לפני

קראו עוד »