חיפוש

מה חשוב להכיר לפני שמצטרפים לחברת סלולר כזו או אחרת?

החלטתם שאתם רוצים לקנות טלפון? מעוניינים לקבל הצעת מחיר על חבילה חדשה ולעבור לחברת סלולר אחרת? קונים טלפון לילד ומתלבטים היכן לקנות לו חבילה? מה חובה לדעת לפני שבוחרים חברת סלולר?

 

מה החברה עושה?

חברות רבות אשר מספקות סלולר עבור לקוחות, מציעות חבילות הכוללות מכשירים ופריטים נוספים. כאשר אתם מצטרפים לחברת סלולר, כדאי שתדעו מה עוד היא יכולה להציע לכם, גם אם אתם לא צריכים את זה עכשיו, יכול להיות עבורכם מאוד יעיל שחברת הסלולר שלכם תציע לכם גם אינטרנט או קו ביתי למשרד או לבית.

 

כמה היא מסייעת ללקוחות שלה?

אמנם זה נתון שקצת קשה לבדוק, אך הוא בהחלט חשוב, במיוחד כאשר מדובר בחברות סלולר ואינטרנט אשר ידועות בתור חברות לא זמינות. תוכלו להתייעץ עם מכרים שכבר נמצאים בחברה הזאת או אפילו לקרוא עליה באינטרנט ולשאוב חוות דעת על שירות הלקוחות שלה עוד טרם אתם הופכים לחלק מהם.

 

אילו חבילות היא מציעה?

יכול להיות שתמצאו חברה אשר משרתת את הלקוחות באופן מצוין והיא אפילו מוכרת לכם מחברים, אך בפועל היא בכלל לא מספקת לכם חבילות אשר עונות על הצרכים שלכם. כמובן שבאם אתם צריכים פשוט אינטרנט לטלפון כולם יוכלו לתת לכם פתרון, אך באם אתם עובדים מהבית לדוגמא, או אפילו כמה אנשים שגולשים על האינטרנט באופן קבוע בבית, חשוב לוודא כי באמת יש לחברה מענה עבור אלו.

 

כמה עולה?

השאלה שהכי מעניינת את כולנו – כמה עולה. על מנת באמת להרגיש בנוח להיכנס לחברת סלולר, כדאי שנדע שמדובר בחברה אשר לא לוקחת מחירים קיצוניים אך עדיין נותנת איכות. תוכלו להיעזר באתר https://www.smartcut.co.il  אשר מאפשר לגולשים להשוות בין חבילות וחברות סלולריות, מה שיסייע לכם לקבל את ההחלטה הנכונה בדבר עם איזו חברה כדאי לכם ללכת.

 

ביטוח, אחריות ואבטחה

חברת הסלולר לא מציעה לכם רק את המכשיר עצמו, אלא לעיתים היא גם מציעה מעטפת כדוגמת ביטוח או פיצויים במקרה שקורה משהו לטלפון. גם זה נתון מעניין אשר קיומו בדרך כזאת או אחרת יכולים להיות מאוד טובים ומועילים עבורכם. בדקו לעומק כמה החברה לוקחת אחריות של שיתקפו בסייבר את הטלפון שלכם לדוגמא.

עוד לפני שמצטרפים לחברת סלולר חשוב מאוד להבין מה אתם באמת צריכים כך שתוכלו בהמשך לבדוק אם לחברה הזאת יש בכלל מענה עבור הצורך הזה – לדוגמא, באם אתם עובדים מהבית. נוסף על כך, בדקו את המחירים באופן כללי של חבילות אל מול חברות אחרות בעזרת השוואת מחירים באינטרנט, כך תוכלו להבין אם מדובר סך הכול בחברה יקרה אף שיש לכם יכולת לשלם אליה, או דווקא בחברה מאוד זולה שיכולה קצת להחשיד.

 

מכשיר טלפון

אולי תאהבו גם את