חיפוש

איך לייעל את התיק הביטוחי שלי בעזרת דו"ח הר הביטוח?

לכל אחד ביטוחים אחרים בהתאם לצרכיו. במקרה הטוב במוטח יודע על אילו ביטוחים הוא משלם. הבעיה היא שמעל חמישים אחוז מהאוכלוסייה, לא יודעת אילו ביטוחים רשומים על שמה. כאשר רוצים לייעל את תיק הביטוחים האישי, להוזיל אותו או אפילו להגדיל את הכיסוי הביטוחי שהוא מציע, חייבים להכיר את הביטוחים, לבדוק כל נתון לעומק ובזה דו"ח הר הביטוח יוכל לסייע לכם. איך זה עובד?

 

מה זה דו"ח הר הביטוח?

אתר הר הביטוח הוא אתר ממשלתי באמצעותו ניתן לקבל את המידע הביטוחי הקיים על שימכם. האתר משמש מעין מנוע לאיתור ביטוחים. באמצעות האתר ניתן להפיק את דו"ח הר הביטוח המרכז את רשימת פוליסות הביטוח הרשומות על שם המבוטח.

 

מה מופיע בדו"ח הר הביטוח?

אתר הר הביטוח יכלול את הנתונים של כל ביטוח הרשום במערכת:

  • מספר פוליסה
  •  שם הביטוח
  • הדרך ליצירת קשר עם החברה המבטחת
  • מחיר הפרמיה החודשית

דו"ח הר הביטוח לא יציג את רכיבי כל פוליסה ומי שיהיה מעוניין לייעל את תיק הביטוחים שלו, יוכל לפנות לחברה המבטחת בבקשה לקבלת פירוט רכיבי הביטוח הספציפי.

 

איך מייעלים את תיק הביטוח?

את תיק הביטוח האישי שלכם תוכלו לייעל במספר דרכים:

  1. הוזלת מחיר הביטוחים
  2. ביטול ביטוחים כפולים
  3. הוספת ביטוחים חסרים
  4. הגדלת היקף הכיסוי הביטוחי.

 

הוזלת מחיר הביטוחים

שוק הביטוח משתנה וכך ניתן למצוא היום ביטוחים זולים יותר מביטוחים זהים שנכרו בעבר. התחרות בענף גדלה מיום ליום וכך כל חברה מנסה לשווק את עצמה בצורה טובה יותר. השוואת ביטוחים היא דרך יעילה להוזלת מחיר הביטוח.

 

ביטול ביטוחים כפולים

ביטוח כפול הוא ביטוח שנרכש מספר פעמים (זה כמו שתשלמו פעמיים על אותו מוצר) ולמרות זאת, המבוטח לא יקבל כיסוי ביטוחי כפול במקרה של מימוש הביטוח. כדי לבטל ביטוחים כפולים צריך לערוך השוואת ביטוחים, לבדוק את רשימת הביטוחים, לגלות את הכפל הקיים ולראות את מה משתלם לבטל ואת מה חשוב להשאיר.

 

הוספת ביטוחים חסרים

לכל אדם צרכים אישיים וכך בהתאם לצרכים המשתנים, גם הצורך בביטוחים משתנה. אדם שעבר דירה יצטרך לעדכן את חברת הביטוח בשינוי פרטי ביטוח המבנה וכן הלאה… אף אחד לא מעוניין להגיע ליום בו הוא צריך את הביטוח והוא מגלה שאין לו כזה…

 

הגדלת היקף הכיסוי הביטוחי

אם אדם הרחיב את המשכנתא שלו, הוא יצטרך להגדיל את היקף הכיסוי הביטוחי. אדם שמשפחתו התרחבה בשעה טובה, יצטרך לעדכן בביטוח הבריאות גם את התינוק וכן הלאה.

 

לסיכום

את התיק הביטוחי ניתן לייעל באמצעות אתר הר הביטוח. אך מי שלא מבין בתחום והוא מעוניין לייעל את תיק הביטוחי במינימום מאמץ, פונה לקבל הכוונה של איש מקצוע.

הר הביטוח

אולי תאהבו גם את

ביטוח
9 סיבות להשתמש בהר הביטוח

הר הביטוח זוהי פלטפורמה דיגיטלית חינמית חשובה, המאפשרת לאתר ביטוחים, כאשר היא מרכזת אותם במקום אחד. זהו שירות מומלץ הניתן ללא התחייבות. קבלו 8 סיבות

קראו עוד »
ביטוח נסיעות לנשים בהריון
ביטוח נסיעות לנשים בהריון

נסיעה במהלך ההיריון יכולה להיות חוויה מרגשת ובלתי נשכחת. עם זאת, חשוב לנשים בהריון לשקול את בריאותן ובטיחותן, כמו גם את הסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בנסיעה.

קראו עוד »